MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Å herregud :| Har foreløpig bare bestilt meg PS4 og GTA V til PS3.. Det der var helt sinnssykt! Sparer skatte- og feriepenger til dette eller? PS4 til 2700 btw? :O Sorry glømmte det med prisen på ps4 er 3 489, Haha, true. Krom har du fått deg nytt kjæledyr eller den kua Endret 28. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ja, Mr. Ris, Kyr… Ikke en vanlig valuta i denne delen av verden, dessverre, men de er veldig søte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Var en vanlig valuta i gamle dager? Værtfall i utlandet men same shit. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Var en vanlig valuta i gamle dager? Værtfall i utlandet men same shit. 1 ku mott pc din, er vi enig der krom Ja, Mr. Ris, Kyr… Ikke en vanlig valuta i denne delen av verden, dessverre, men de er veldig søte Søte hm vet ikke helt, den kua der får meg til og le da jeg ser tryne på den kua ha ha. Hva har de døta i foret til den kua den ser ikke her normal ut da ha ha Endret 28. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Nei! Det er en veldig søt ku, hahah Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 1 ku mott pc din, er vi enig der krom Søte hm vet ikke helt, den kua der får meg til og le da jeg ser tryne på den kua ha ha. Hva har de døta i foret til den kua den ser ikke her normal ut da ha ha Neh, en ku er vell nå rundt 8k? Har ikke peil på hvor mye dem koster men tipper noe i den duren. Nei! Det er en veldig søt ku, hahah Derfor du likte posten. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Neh, en ku er vell nå rundt 8k? Har ikke peil på hvor mye dem koster men tipper noe i den duren. Derfor du likte posten. En ku koster sikkert mye mer enn 8000 Det var sikkert Joking som synes kua var så søt at han måtte like posten din, jeg har ikke trykket tommel opp Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Kommer ann på hvilken type ku, Mr riskake. Etter et raskt søk så er vanlige melkekuer rundt 3-5 tusen. Noen andre typer kuer går veldig høyt, andre lavt osv... Så jeg har hatt omtrent ku for rundt 100.000 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Nei! Det er en veldig søt ku, hahah Er kua søt sier du , nei jenter er søte ikke kuer da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 En ku koster sikkert mye mer enn 8000 Det var sikkert Joking som synes kua var så søt at han måtte like posten din, jeg har ikke trykket tommel opp Joking er herlig da som værtfall gidder å gi meg en pil opp her og der. Kommer ann på hvilken type ku, Mr riskake. Etter et raskt søk så er vanlige melkekuer rundt 3-5 tusen. Noen andre typer kuer går veldig høyt, andre lavt osv... Så jeg har hatt omtrent ku for rundt 100.000 Riskake? John Reese liker ikke helt oppførselen deres, skjerp dere ellers kommer han og kverker dere. Jaja, selvfølgelig spørs det. Herlig med GTA IV igjen, begynner vell å nærme meg slutten alt.... Er kua søt sier du , nei jenter er søte ikke kuer da Ikke alle jenter er søte da men... Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Twitch funker igjen Ca hvor mye upload trenger jeg for å streame ? 480p eller 720p Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) se pm krom Kommer ann på hvilken type ku, Mr riskake. Etter et raskt søk så er vanlige melkekuer rundt 3-5 tusen. Noen andre typer kuer går veldig høyt, andre lavt osv... Så jeg har hatt omtrent ku for rundt 100.000 Spørs om det er melkeku, ammeku, kjøttfe osv osv....En ku med mye melk,- vil koste en del..En bra avlsku,. likeså...En kvige av "rase melkeku";- vil være det billigste....Kan få de for 3-5000....ALt etter selger og årsak til salg......melkekyr da, men de koster rundt 15-20 000,-, prisen avhenger av størrelsen (kg-pris), avlsverdi, melkemengde og evt. drektighet. Godt mulig at du kan få tak i billigere om du kjøper ei ku som f.eks. skal slaktes fordi hun ikke har tatt seg kalv eller lignende. En ku koster sikkert mye mer enn 8000 Det var sikkert Joking som synes kua var så søt at han måtte like posten din, jeg har ikke trykket tommel opp Søt nei, jeg synes den kua ser dopa ut faen den ser ikke helt god ut i trynnet faen Endret 28. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 se pm krom Joooking da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Joooking da Ho er fra Hotel Cæsar trur jeg, det er dattera til Svein Krogstad, Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Joking er herlig da som værtfall gidder å gi meg en pil opp her og der. Handler livet mye om likes for deg? 1 Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Tror jeg skal begynne å streame på twitch... Satt vertfall opp siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Handler livet mye om likes for deg? Nei men en pil opp i blant skader ikke. Skjønner enda ikke hvordan du kom på et såpass "teit" spørsmål. Hander livet mye om likes? Nei, det gjør det ikke for meg værtfall. Hvis man har et mafia synspunkt i denne saken så er respekt i livet mye mer likes. Må nok ta kvelden as, tidlig opp og ut å handle inn en masse. God natt. Tror jeg skal begynne å streame på twitch... Satt vertfall opp siden Ikke noe stream nå nei. Men må finne senga nå jeg, natta! Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Nei men en pil opp i blant skader ikke. Skjønner enda ikke hvordan du kom på et såpass "teit" spørsmål. Hander livet mye om likes? Nei, det gjør det ikke for meg værtfall. Hvis man har et mafia synspunkt i denne saken så er respekt i livet mye mer likes. Må nok ta kvelden as, tidlig opp og ut å handle inn en masse. God natt. Ikke noe stream nå nei. Men må finne senga nå jeg, natta! God natt Tar snart kveld jeg og Håper på å få opp noen videoer på youtube imårra Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Good morgen alle her,. har du stått opp. :hmm:Nei du purker og sover som en gris sikkert da Endret 29. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå