w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Aner ikke hvor ellers jeg skal lufte frustrasjonen min, så jeg søkte opp en tråd med Tollpost... Bestilte en passe dyr vare fra MPX på tirsdag. Torsdag ble den sendt med Tollpost (MyPack). Nå ser det ut som Posten har overtatt sendingen, og den pakken har blitt levert til postterminalen i Oslo TO ganger i dag.. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Kom MyPack-pakken din med Posten istedenfor Tollpost, eller omvendt? Jeg har ikke erfaringer med at pakker har blitt overtatt av andre selskaper, men jeg hadde ringt enten Trollpost eller Posten og hørt litt. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Aner ikke hvor ellers jeg skal lufte frustrasjonen min, så jeg søkte opp en tråd med Tollpost... Bestilte en passe dyr vare fra MPX på tirsdag. Torsdag ble den sendt med Tollpost (MyPack). Nå ser det ut som Posten har overtatt sendingen, og den pakken har blitt levert til postterminalen i Oslo TO ganger i dag.. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Kom MyPack-pakken din med Posten istedenfor Tollpost, eller omvendt? Tollpost gjorde slik med skjermkortet mitt fira komplett, de lå 3 dager i Oslo før det blei sendt videre og det var ikke helge dager som lørdag/søndag. Men jeg fikk det, etter ca 1 ukes vente tid, noe som bare pleier å ta maks 3 dager. Endret 28. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Det har hendt med meg før, tror de samarbeider. Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Tollpost gjorde slik med skjermkortet mitt fira komplett, de lå 3 dager i Oslo før det blei sendt videre og det var ikke helge dager som lørdag/søndag. Men jeg fikk det, etter ca 1 ukes vente tid, noe som bare pleier å ta maks 3 dager. Ble det overtatt av Tollpost igjen? Fikk du det utlevert som MyPack, eller vanlig pakke på posten? Kan forøvrig nevne at forrige gang jeg fikk noe fra MPX med MyPack tok det én dag å sende over fjellet... Snodige og uforutsigbare greier. Jeg som hadde håpet å ha pakken innen lørdag :/. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Tollpost sendte den til posten Norge, som så tok den oppover til meg. Hva jeg fikk den utlevert som veit da faen, jeg signerte og sa hade. Endret 28. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Godt å høre.. Syns det er dårlig med info fra de diverse selskapene når det skjer noe uventa. Jeg som er halv-nevrotisk fra før av (sjekker sporing hele tiden) får omtrent hjerteinfarkt av det greiene her Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Pakken kommer nok fram før eller siden, før det så er det bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Jau.. Er som regel rimelig tålmodig når det kommer til alt annet enn pakker Men er bare å vente... Satser på at de bestemmer seg for å kjøre hardt i morgen.. Selv om det ikke er enighet om pakker beveger seg på lørdager . OG! MPX brukte altfor lang tid på å pakke og sende varen... Endret 28. juni 2013 av ThomasLB Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Du får gi en tilbakemelding om det skjer noe i morgen. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Grunnen til at ingen kommer til enighet i om pakker sendes på lørdager er fordi det avhenger av hvor du bor. Pakker blir som regel ikke sortert på terminalene på lørdager, men de kjøres ut til postkontor/PiB natt til lørdag, eller lørdag morgen. Bor du utenfor byen og har landpostbud, så får du pakker utlevert på døren på lørdager (ikke pakker som går i bedriftsstrømmen, står som regel et 2-tall på slike). Uansett; dette er forskjellig fra sted til sted. Det kan også forekomme avvik. Hjelper ikke å spore opp pakken flere ganger om dagen heller. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Det er feil, pakker kan forflytte seg på lørdager. Edit: Går dessverre ikke an å spore gamle forsendelser fra Komplett, ellers skulle jeg bevist det. Skal sjekke det imåra om det beveger seg på lørdager jeg Så stenger vi det Edit: Randomly bannet fra twitch -.- How did that happen !? Endret 28. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Streamer du eller bare chatter du i chatten? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Er nok som iGlenn sier, så varier det fra område til område. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Streamer du eller bare chatter du i chatten? Bare ser på noen streams, chatter ikke så masse heller... Men sende mail til de så skal nok få fiksa det Endret 28. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg chatter og ser på bare jeg også, men har aldri blitt bannet av å gjøre det Men det har nok noe å gjøre med "reset" greia de hadde for noen dager siden. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg chatter og ser på bare jeg også, men har aldri blitt bannet av å gjøre det Men det har nok noe å gjøre med "reset" greia de hadde for noen dager siden. Ja, håper det.. Funket jo igår, menidag står det at jeg har blit banna Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Grunnen til at ingen kommer til enighet i om pakker sendes på lørdager er fordi det avhenger av hvor du bor. Pakker blir som regel ikke sortert på terminalene på lørdager, men de kjøres ut til postkontor/PiB natt til lørdag, eller lørdag morgen. Bor du utenfor byen og har landpostbud, så får du pakker utlevert på døren på lørdager (ikke pakker som går i bedriftsstrømmen, står som regel et 2-tall på slike). Uansett; dette er forskjellig fra sted til sted. Det kan også forekomme avvik. Hjelper ikke å spore opp pakken flere ganger om dagen heller. Haha. Skulle ønske hver sporing poka en eller annen fyr i Posten i sideflesket . Da hadde jeg hatt pakken her nå. Det jeg håper på er at pakken kjøres ut i morgen. Butikken med MyPack ligger omtrent vegg-i-vegg med postterminalen, så jeg ber til pakkegudene om at de hjelper meg . Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Du får gi en tilbakemelding om det skjer noe i morgen. Det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Haha. Skulle ønske hver sporing poka en eller annen fyr i Posten i sideflesket . Da hadde jeg hatt pakken her nå. Det jeg håper på er at pakken kjøres ut i morgen. Butikken med MyPack ligger omtrent vegg-i-vegg med postterminalen, så jeg ber til pakkegudene om at de hjelper meg . Da hadde det ikke vært en jobb for folk som er skilne (?) (kilne)(?)? de som ikke holder inne lattern når noen piller i magen på dem... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Aner ikke hvor ellers jeg skal lufte frustrasjonen min, så jeg søkte opp en tråd med Tollpost... Bestilte en passe dyr vare fra MPX på tirsdag. Torsdag ble den sendt med Tollpost (MyPack). Nå ser det ut som Posten har overtatt sendingen, og den pakken har blitt levert til postterminalen i Oslo TO ganger i dag.. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Kom MyPack-pakken din med Posten istedenfor Tollpost, eller omvendt? Mange kilo er pakken på da, større pakken er lengre tid tar det da og sende pakken til deg da Endret 28. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå