aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg har også fått pakker på lørdager og har også sett at de har forflyttet seg på lørdager. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Da har dere tydeligvis betalt mer enn det jeg har gjort, for mine flytter seg aldri på en lørdag, ikke i Oslo og ikke når de ligger på Hamar. Kjøper man en film eller ett spill så sendes det som regel som vanlig post og det får man jo på lørdag. Og nei, jeg bor ikke uti gokk. Endret 28. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Eller at du har vært uheldig? For jeg velger alltid den billigste fraktmåten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Eller at du har vært uheldig? For jeg velger alltid den billigste fraktmåten. Det gjør jeg også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Greide ikke vente lenger nå sikle måtte kjøpe meg di nå sikle sikle kjøpte meg et Arttech Sabre F86 USA Radiostyrt Fly 3ch og en HBX Crawler 1:10 Radiostyrt Bil Krom sa jeg kjøper bilen og flyet snart da, nå har jeg det. Den HBX Crawler har fristet meg lenge nå da for lenge Endret 28. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Joking brenner penger as. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Eller at du har vært uheldig? For jeg velger alltid den billigste fraktmåten. Jeg har kjøpt en del ting på nett, både ifra komplett, netshop og dustinhome(for brodern også) og pakkene går ALDRI på lørdager De beveger seg ikke en millimeter. Eneste gangen noe går på en lørdag er om jeg har kjøpt en film eller spill ifra cdon.com, men er det snakk om 1-2 spill/film så går det som vanlig post virker det som og det dumper ned i postkassa, men nå har jo cdon begynt å stable filmene etter hverandre i stedenfor oppå hverandre, så man må jo til postkontoret å hente siden "pakka er for stor for postkassa". Endret 28. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Joking brenner penger as. Du fristet meg Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Jeg har kjøpt en del ting på nett, både ifra komplett, netshop og dustinhome(for brodern også) og pakkene går ALDRI på lørdager De beveger seg ikke en millimeter. Det er feil, pakker kan forflytte seg på lørdager. Edit: Går dessverre ikke an å spore gamle forsendelser fra Komplett, ellers skulle jeg bevist det. Endret 28. juni 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg har x antall tilfeller med ingen pakke forflyttning på lørdager. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Merkelig ettersom jeg ikke har opplevd det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Pakker på lørdag har jeg fått mange ganger, fikk en pakke i dag da nesten lørdag da Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg har fått pakker på lørdag, men de har aldri flytta på seg for meg heller Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Hvis komplett sender en pakke så går den til Oslo, er den der på fredag, så ligger den til mandag, samme gjelder når pakka kommer til Hamar på en fredag, da ligger den også til mandag, men jeg kan jo så klart hente ut pakker på postkontoret på en lørdag, men da må den ha kommet seinest fredag. Endret 28. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Du fristet meg Jeg fristet deg? Helst du som frister meg med å kjøpe div. ting. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Sjekket siste pakke jeg fikk fra Komplett, og den kom til terminalen for omplassering i Sarpsborg på fredag, og ble sendt videre til postkontorent i Rakkestad på lørdagen. Det er ca 5 mil fra terminalen til postkontoret. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 De eneste terminalene jeg bruker er Oslo og Hamar, der har de sikkert fri i helga. På andre "mindre" steder jobber de sikkert Lørdager. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Posten har forskjellige rutiner på dette rundt i landet. Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Aner ikke hvor ellers jeg skal lufte frustrasjonen min, så jeg søkte opp en tråd med Tollpost... Bestilte en passe dyr vare fra MPX på tirsdag. Torsdag ble den sendt med Tollpost (MyPack). Nå ser det ut som Posten har overtatt sendingen, og den pakken har blitt levert til postterminalen i Oslo TO ganger i dag.. Er det noen som har noen erfaringer å dele? Kom MyPack-pakken din med Posten istedenfor Tollpost, eller omvendt? Endret 28. juni 2013 av ThomasLB Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Her for to måneder siden så var det en kamerat som sendte et brev fra Bergen til Rakkestad på en lørdag, og fikk faktisk brevet på mandagen. Hvordan de fikk det til vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå