Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har dere tydeligvis betalt mer enn det jeg har gjort, for mine flytter seg aldri på en lørdag, ikke i Oslo og ikke når de ligger på Hamar.

Kjøper man en film eller ett spill så sendes det som regel som vanlig post og det får man jo på lørdag.

Og nei, jeg bor ikke uti gokk.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Greide ikke vente lenger nå sikle :dribble: måtte kjøpe meg di nå sikle sikle kjøpte meg et

Arttech Sabre F86 USA Radiostyrt Fly 3ch og en HBX Crawler 1:10 Radiostyrt Bil

Krom sa jeg kjøper bilen og flyet snart da, nå har jeg det. :dribble:Den HBX Crawler har fristet meg lenge nå da for lenge :dribble:

post-281153-0-78834600-1372438532_thumb.png

post-281153-0-41673500-1372438535_thumb.png

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Eller at du har vært uheldig? For jeg velger alltid den billigste fraktmåten.

Jeg har kjøpt en del ting på nett, både ifra komplett, netshop og dustinhome(for brodern også) og pakkene går ALDRI på lørdager

De beveger seg ikke en millimeter.

Eneste gangen noe går på en lørdag er om jeg har kjøpt en film eller spill ifra cdon.com, men er det snakk om 1-2 spill/film så går det som vanlig post virker det som og det dumper ned i postkassa, men nå har jo cdon begynt å stable filmene etter hverandre i stedenfor oppå hverandre, så man må jo til postkontoret å hente siden "pakka er for stor for postkassa".

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en del ting på nett, både ifra komplett, netshop og dustinhome(for brodern også) og pakkene går ALDRI på lørdager

De beveger seg ikke en millimeter.

Det er feil, pakker kan forflytte seg på lørdager.

Edit: Går dessverre ikke an å spore gamle forsendelser fra Komplett, ellers skulle jeg bevist det.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Hvis komplett sender en pakke så går den til Oslo, er den der på fredag, så ligger den til mandag, samme gjelder når pakka kommer til Hamar på en fredag, da ligger den også til mandag, men jeg kan jo så klart hente ut pakker på postkontoret på en lørdag, men da må den ha kommet seinest fredag.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Aner ikke hvor ellers jeg skal lufte frustrasjonen min, så jeg søkte opp en tråd med Tollpost...

Bestilte en passe dyr vare fra MPX på tirsdag. Torsdag ble den sendt med Tollpost (MyPack). Nå ser det ut som Posten har overtatt sendingen, og den pakken har blitt levert til postterminalen i Oslo TO ganger i dag..

Er det noen som har noen erfaringer å dele? Kom MyPack-pakken din med Posten istedenfor Tollpost, eller omvendt?

Endret av ThomasLB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...