MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Så åpne vinduet? Eller gå ut? Da slipper jeg få inn de små sinte vepsene da, ha ha de er som oss mennesker noen jevla hissig propper hvis vi gjør vepsen sint da og sånn oss mennesker oxo da, jeg tok opp vifta går, veps nei takk la meg slippe de Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Morn. Blits ødelegger de fleste bilder pga "klumpen" med lys sentrert på et område av objektet/ene. Men det er kjekt å ha da. Morn ja. Yes, det er så. Lurer på snart spille litt the last of us men fy faen det blir så jevla varmt med ps3 på og pc og vinduet igjen da Gå og åpne vinduet da. Så åpne vinduet? Eller gå ut? Går ned i kjelleren jeg, skal love deg det er kaldt der Men ikke lenge igjen før mancaven er oppe og da er temperaturen mer som en vanlig romtemperatur skal være. Får håpe at den ikke går over 22C, blir nå vell mye kaldere der på vinteren vil jeg gjette. Da slipper jeg få inn de små sinte vepsene da, ha ha de er som oss mennesker noen jevla hissig propper hvis vi gjør vepsen sint da og sånn oss mennesker oxo da, jeg tok opp vifta går, veps nei takk la meg slippe de Vepser er noe herk når man spiller, har ingenting å forsvare seg med og kan heller ikke bare stikke fra spillet. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 God dag folkens Skjermkortet og det er sendt fra oslo Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Reiste til Oslo kl 8 idag tidlig og 6,5 timer senere,(har vært hjemme en stund), så er fattern ei rifle rikere. Takk for at jeg slapp å kjøre med bare knappe 2 timer søvn, haha, har hengt med hode i hele dag på hele turen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 God dag folkens Skjermkortet og det er sendt fra oslo Langt unna? Må nok ned å jobbe i mancaven, fikk værtfall gjort noen oppdrag på GTA. Tiden flyr gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Håper det kommer til PC. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Langt unna? Må nok ned å jobbe i mancaven, fikk værtfall gjort noen oppdrag på GTA. Tiden flyr gitt. Den er på vei til terminalen i oslo.. Fullført GTA nå da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Fullført GTA nå da ? Neeh, godt stykke igjen enda. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Den er på vei til terminalen i oslo.. Hvor langt skal den sendes? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Fy faen trur jeg kreperer her helvte så varmt, mursteinene som er runt blokka der jeg bor older godt på varmen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Fy faen trur jeg kreperer her helvte så varmt, mursteinene som er runt blokka der jeg bor older godt på varmen. nei jeg inrømme det er bare en spøk da er bare 25 grader angret litt på spøken da Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Hvor langt skal den sendes? Noen timer sør fra bergen - Kvinnherad... Kommer sikkert på Mandag eller Tirsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Det er nok hos deg på mandag vil jeg tro. Pakker sendes jo rundt på lørdag så den burde være der på mandag. Forresten, hvilket firma har du bestilt fra? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Pakker sendes ikke på lørdager eller søndager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ikke? Da er nok ikke pakken der før på tirsdag. Har nå vært heldige enkelte ganger og fått pakker på lørdager så da må jo pakker gå på lørdager også? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Det er nok hos deg på mandag vil jeg tro. Pakker sendes jo rundt på lørdag så den burde være der på mandag. Forresten, hvilket firma har du bestilt fra? Netonnet.no Pakker sendes ikke på lørdager eller søndager. Ikke? Da er nok ikke pakken der før på tirsdag. Har nå vært heldige enkelte ganger og fått pakker på lørdager så da må jo pakker gå på lørdager også? Joda, Posten/Bring mener jeg kjører på lørdager ? Har motatt pakker flere gamger på Lørdager før Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Netonnet.no Joda, Posten/Bring mener jeg kjører på lørdager ? Har motatt pakker flere gamger på Lørdager før NetOnNet er et meget bra firma, mener dem av alle burde sende på lørdager også. Jepps, det var det jeg tenkte. Fått ulike spill og div. på lørdager så dette kan nå da ikke stemme. Søndager er jo en selvfølge at folk har fri og ingen holder på med pakker da. Men lørdager, da burde det gå. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 NetOnNet er et meget bra firma, mener dem av alle burde sende på lørdager også. Jepps, det var det jeg tenkte. Fått ulike spill og div. på lørdager så dette kan nå da ikke stemme. Søndager er jo en selvfølge at folk har fri og ingen holder på med pakker da. Men lørdager, da burde det gå. Bestillte det på tirsdag da, men kortet kom ikke på lager før igår, Så de sendte det til oslo igår... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Har aldri fått pakker, pakkene flytter ikke på seg på lørdager og søndager heller, det gjelder både de ganger jeg har brukt posten og tollpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå