Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Så åpne vinduet? Eller gå ut? :idea:

Da slipper jeg få inn de små sinte vepsene da, ha ha de er som oss mennesker noen jevla hissig propper hvis vi gjør vepsen sint da og sånn oss mennesker oxo da, jeg tok opp vifta går, veps :cry: nei takk la meg slippe de
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Morn.

Blits ødelegger de fleste bilder pga "klumpen" med lys sentrert på et område av objektet/ene. ;)

Men det er kjekt å ha da.

Morn ja. :)

Yes, det er så. :p

Lurer på snart spille litt the last of us men fy faen det blir så jevla varmt med ps3 på og pc og vinduet igjen da :cry:

Gå og åpne vinduet da. :p

Så åpne vinduet? Eller gå ut? :idea:

Går ned i kjelleren jeg, skal love deg det er kaldt der :cool:

Men ikke lenge igjen før mancaven er oppe og da er temperaturen mer som en vanlig romtemperatur skal være. Får håpe at den ikke går over 22C, blir nå vell mye kaldere der på vinteren vil jeg gjette.

Da slipper jeg få inn de små sinte vepsene da, ha ha de er som oss mennesker noen jevla hissig propper hvis vi gjør vepsen sint da og sånn oss mennesker oxo da, jeg tok opp vifta går, veps :cry: nei takk la meg slippe de

Vepser er noe herk når man spiller, har ingenting å forsvare seg med og kan heller ikke bare stikke fra spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

God dag folkens :)

Skjermkortet og det er sendt fra oslo :D

Langt unna? :p

Må nok ned å jobbe i mancaven, fikk værtfall gjort noen oppdrag på GTA. :p

0KeiD.png

Tiden flyr gitt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er nok hos deg på mandag vil jeg tro. Pakker sendes jo rundt på lørdag så den burde være der på mandag. Forresten, hvilket firma har du bestilt fra? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ikke? Da er nok ikke pakken der før på tirsdag.

Har nå vært heldige enkelte ganger og fått pakker på lørdager så da må jo pakker gå på lørdager også?

Lenke til kommentar

Det er nok hos deg på mandag vil jeg tro. Pakker sendes jo rundt på lørdag så den burde være der på mandag. Forresten, hvilket firma har du bestilt fra? :)

Netonnet.no

Pakker sendes ikke på lørdager eller søndager.

Ikke? Da er nok ikke pakken der før på tirsdag.

Har nå vært heldige enkelte ganger og fått pakker på lørdager så da må jo pakker gå på lørdager også?

Joda, Posten/Bring mener jeg kjører på lørdager ?

Har motatt pakker flere gamger på Lørdager før :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Netonnet.no

Joda, Posten/Bring mener jeg kjører på lørdager ?

Har motatt pakker flere gamger på Lørdager før :)

NetOnNet er et meget bra firma, mener dem av alle burde sende på lørdager også. :p

Jepps, det var det jeg tenkte. Fått ulike spill og div. på lørdager så dette kan nå da ikke stemme. Søndager er jo en selvfølge at folk har fri og ingen holder på med pakker da. Men lørdager, da burde det gå.

Lenke til kommentar

NetOnNet er et meget bra firma, mener dem av alle burde sende på lørdager også. :p

Jepps, det var det jeg tenkte. Fått ulike spill og div. på lørdager så dette kan nå da ikke stemme. Søndager er jo en selvfølge at folk har fri og ingen holder på med pakker da. Men lørdager, da burde det gå.

Bestillte det på tirsdag da, men kortet kom ikke på lager før igår, Så de sendte det til oslo igår...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...