Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er det ikke noe big deal, men når man først skal bruke så mye penger på et skjermkort så er det greit å finne et merke som tilbyr en kjøleløsning som passer til brukerens behov. For noen er temperaturer viktigst/støy og for noen har utsende mye å si. Men er ening i at fabrikkoverklokking bare er noe tull, man gjør det selv på to sekunder.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper nå som regel det billigste jeg finner sånn sett, kjøleløsningen er bra nok for min del og det lille de andre er klokket ifra fabrikk kan jeg, om jeg vil dra opp selv.

Eneste kravet mitt er jo at ting ikke bråker under idle, men det er jo sjelden ting gjør det idag uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jobber i mancaven jeg. Jævlig interessant må jeg si, å lære seg å bygge vegger og div. håndverker arbeid er veldig kult. :green:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Jobber i mancaven jeg. Jævlig interessant må jeg si, å lære seg å bygge vegger og div. håndverker arbeid er veldig kult. :green:

Jepp, gøyt å arbeide innimellom og :)

Fylte en 16m3 container i helgen jeg :D

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Slike ting er jævlig kjedelig når du allerede har gjort for mye av sånt.

Da har nok sikkert du holdt på med slikt mer enn meg da. :p

Men men, fremgang på mancaven!

Folkets planer for kvelden ?

Steike meg noe egg og bacon, sulten. :p Så blir det vell å spille litt GTA IV, gjerne bli med om noen har mulighet og ønsker. :)

Lenke til kommentar

Folkets planer for kvelden ?

Spise et par karbonader med brød etter på :green: , og spille litt the last of use. :green: Men før skal jeg hjelpe kameraten min med ny mobil for han skal bytte mobil i morgen da, for for han har ringt meg å jeg har ringt han men null snakk er feil mobilen hans han lurte på abonnementet mitt er gratis snakking og mld mms da :green:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...