Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

*kremt* Er begge kortene 3 måneder da? :tease:

Ene er vell nå ca. 8 mnd elns.

Men jeg får nå prøve 5k.

Men sj3f, Facebook. :3

bursdaaaaaag

Gratulerer med dagen, Lami! Håper du har hatt en riktig fin dag med venner og familie! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du kjøpe flyet, joking?

Nei det blir for vanskelig og fly ute, har aldri fløyet rc fly men har jo testa rc mirco helicopter da men det her frister lurer på det da

gamezone selger det til 1100.kr et annet sted så jeg det til 3000.kr samme flyet da

http://www.gamezone.no/Avdelinger/RADIOSTYRT/Radiostyrt-fly/Arttech-Sabre-F86-USA-Radiostyrt-Fly-3ch-Komplett-pakke---Ducted-Fan---Meget-bra-120037-p0000048615.aspx

Lenke til kommentar

Tror nok du må roe deg ned med kjøpene dine. :p

Er du gal roe meg ned kjøpingen min plz :cry: det her frister så jevlig du aner ikke :green:

Arttech Sabre F86 USA Radiostyrt Fly 3ch :dribble: :dribble: aaaaa ha se på det flyet da sikle, jeg må ha det oxo :dribble: :dribble: :dribble:

post-281153-0-57395800-1372286339_thumb.jpeg

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Nei as, må nok bli kvitt HX 850W og 7970'ene og gjør en overgang til AX 860 og MSi 780. :love:

Kjøpe den her oxo sikle :dribble: :dribble: må ha den rc bilen oxo tuller ikke vent og see krom :dribble:

:dribble:http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=15227

HBX 1:10 Rock Fighter RTR med 2.4Ghz radio. Meget god crawler fra HBX med en lengde på 45cm. Fremkommeligheten til denne bilen er imponerende. Bilen har 2 stk 380 motorer og batteri på 1500mah.

Man kan stillle inn bilen i 4 ulike styrmoduser(gjøres fra den medfølgende 3-kanals 2,4Ghz LCD radioen).

1. Framhjulsstyring (normal styring på kun fremhjulene)

2. Fram- og bakhjulsstyring (bilen styrer hjulene både foran og bak slik at svingradiusen blir mindre)

3. Fram- og bakhjulsstyring, men begge går samme vei, slik at bilen beveger seg skrått fremover eller bakover.

4. Bakhjulsstyrning. (kun styring på bakre hjul)

Bilen leveres komplett med radioutstyr, batteri og lader. Det eneste du trenger er 8AA batterier til radioen.

Specifications:

Length: 450mm

Wideth:268mm

Height:148mm

Wheelbase:320mm (adjustable)

Motor: Two RC 380

Wheel Dia.: 130mm

Wheel Width: 55mm

Servo: Two 6kg Servo

Gear Ratio: 1:38.6

Battery: NI-MH 7.2v, 1500mAh

post-281153-0-72334400-1372288083_thumb.jpg

post-281153-0-91023000-1372288096_thumb.jpg

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Er jo ikke noe problem, dessuten er det vel 12 eller noe i Thailand, men der ser jo alle ut som de er 12 inntil de passerer 60år, da ser de ut som 200år.

Jaja, bare å bli med, pakker deg i kofferten jeg, billigere å kjøpe seg nye klær enn å betale en ekstra bilett. :p

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Seksuell lavalder er 16, så den fikk han for 2 år siden :p

Gidder ikke engang å ta meg tid til å utdype innlegget. Men du skjønte nå vell åpenbart ikke den siste delen, jaja.

Folkens, hvilke farge møbler burde jeg ha i et hvit rom? Brunsvart/svart? Vil ikke ha en haug med random farger så tenkte noe i midten der. Hvite møbler i hvit rom blir litt for tamt og kjedelig. Vil gjerne høre deres meninger så lenge de er seriøse.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...