Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Dell skjermen du linket til er den beste skjermen så langt.

Skulle jeg kjøpt meg skjerm hadde jeg definitivt valg (2) av denne. 23" IPS til en lav pris. Input laggen på Dell skjermer er vanligvis ganske lav.

http://www.dustinhom...-tft-led-black/

Også en fin skjerm, men at hørt litt om at de er ganske så "glossy", litt for mye glans i dem?

+ er den ok til spill eller er den for "treg"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Også en fin skjerm, men at hørt litt om at de er ganske så "glossy", litt for mye glans i dem?

+ er den ok til spill eller er den for "treg"?

Sitter du ved et vindu med mye sollys så kan det sikkert bli et problem, det er opp til deg å finne ut..

Hva mener du med treg? Les deg opp på input lagg.

Lenke til kommentar

Bare ignorer musikken, skal finne mye bedre en gang snart... Men, hva syns dere om kvaliteten på selve filmen?

Hvem er det som synger der? :tease: du :green: filmen var bra du, men du var litt rask kamerat litt roligere med kamerat ditt :thumbup: finn hund :thumbup: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er vel lansert? Aner ikke når man får kjøpt det, i følge Komplett kommer det inn 31. Juli.

Om jeg har blitt kvitt 7970'ene så blir det nok et MSI 780 Lightning på meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du får vel 3-4K for korta dine kan jeg tro, men jeg vet ikke helt om det blir så stor forskjell. Bortsett fra alle probleme med crossfire/sli.

Hadde satset for 5,5k. Det burde ikke være noe problem pga. de er såpass nye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

5.5k? :ohmy: WOW rett og slett, det er jo nesten nypris...

Neh, nypris er rundt 6600,- kr +. 5500,- kr er en flott pris og da får jeg nok til et 780 ref. inkl. frakt og kanskje kjøpt meg en fin kabel eller noe småtteri. :p

Er ikke noe WOW det, 3mnd gamle kort.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Hadde satset for 5,5k. Det burde ikke være noe problem pga. de er såpass nye.

Skal du selge et brukt kort som nytt okej, håper selgeren ikke sender det til bake i retur og krever til bake penga sinne

5.5k? :ohmy: WOW rett og slett, det er jo nesten nypris...

Jeg tenkte det jeg oxo :hmm:

Neh, nypris er rundt 6600,- kr +. 5500,- kr er en flott pris og da får jeg nok til et 780 ref. inkl. frakt og kanskje kjøpt meg en fin kabel eller noe småtteri. :p

Er ikke noe WOW det, 3mnd gamle kort.

Nei sett ned prisen ned til 4000.kr for det :confused:

Nå er de vel 3.2k på komplett, lykke til med salget :)

Du mener vel flott pris for deg? :p "Realistisk" sett så er de vel verdt ca 2k per kort, så rundt 4k for begge ;)

Jeg trur han skal høre på de andre her :)

Etter bare 3 mnd? Yeah right. Kjører heller optimist og satser på 5,2k. Dekker kortet og frakt.

Selge det som er gammelt som nytt hm, er ikke vært det da, hvile du kjøpe lyd kort som er brukt til ny pris krom :) Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...