iGlenn Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Good morgen alle her er oxo kaffe cola røyk snus er dopp i dine øyne hvis Flytende ekstrakt av koka-blader er narko så er cola oxo narko da Ekstrakten av kokabladene som blir brukt i Coca-Cola er renset for kokaininnhold. Du finner ikke spor av Kokain i Coca-Cola. Så nei, det er ikke narkotika i Coca-Cola. Kaffe (koffein), røyk/snus (nikotin) er stoffer som gir kroppen din rus, altså rusmidler. Som nevnt tidligere i tråden; profesjonelle idrettsutøvere kan ikke drikke så mye kaffe de vil, fordi de må passe på koffeininntaket. For store verdier av koffein anses som doping. Nå blir ikke disse rusmidlene sett på som dop av oss normale mennesker, men de er per definisjon rusmidler. Aleksanderro har et godt poeng; problemet mitt er at du syns det er helt greit at noen drikker seg full på alkohol, mens du er helt mot at noen vil ruse seg på cannabis. Sistnevnte er et mye mildere rusmiddel, og da er det veldig rart at du er såpass mot det, når du syns det er greit med alkohol. iGlenn har du pre ordret xbox one hos gamezone har du?? Nei. iGlenn: Coca cola er farligere en kofin pulver, hva da jo det skal si coca cola tar bort rust. Coca-Cola inneholder litt fosforsyre, men det gjør også annen brus, juice, saft og vin. Dette er ikke skadelig for kroppen i moderate mengder. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Fysiske spill forsvinner ikke Sony tror ikke verden er klar. http://www.playday.no/content/fysiske-spill-forsvinner-ikke Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Fysiske spill forsvinner ikke Sony tror ikke verden er klar. http://www.playday.n...forsvinner-ikke Det er bare å innse det, du bruker kofein som dop hr. jokingnutria. Og det er faktisk meget farlig sammenlignet med andre ting du mener er statans egene ekstrakter. Kofein er ikke til å spøke med. Når man begynner med piller som inneholder latterlig store mengder så får kroppen nok å jobbe med for å si det sånn, stakkars organer Endret 25. juni 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Trur jeg er forelska jeg :love: :love: :love: Her er Sony SmartWatch 2 den må kjøpes inn å fy faen :dribble: http://www.itavisen.no/nyheter/her-er-sony-smartwatch-2-77546 :dribble: Ha ha bare si det er farlig med kofin pulver alle man, det sa 3 kammerater oxo til røyken da ca 40 røyk pr dag da hørte jeg på de nei har jeg sluttet ja. (jeg drikker ikke så mye pr dag) er lite jeg drikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Trur jeg er forelska jeg :love: :love: :love: Her er Sony SmartWatch 2 den må kjøpes inn å fy faen :dribble: http://www.itavisen....rtwatch-2-77546 :dribble: Skal du kjøpe den? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Så du innlegget? Har du flere bilder mrn det må være like bra som det her da Er det du som har mekka det time laps greine, hvis det er ja det dritt bra Tror det her er det beste bildet jeg har tatt så langt Endret 25. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Skal du kjøpe den? Ja digger den vilt, må kjøpes inn selv om den koster 15000.kr. Vet ikke prisen på den sony har ikke gitt ut noe pris på klokka. da jeg så nokia n97 første gang sa den skal jeg kjøpe meg selv om jeg betalte 10.000.kr for mobilen da for prisen da ga faen i prisen da bare jeg hadde mobilen Så du innlegget? Ja sorry glemte og skrive da unskyldfinn hund :green: Endret 25. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Da har man bygd halvferdig PC, nå er det bare å vente på at Posten skal på fraktet fram de siste delene som NetOnNet brukte 3 virkedager på å sende. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Da har man bygd halvferdig PC, nå er det bare å vente på at Posten skal på fraktet fram de siste delene som NetOnNet brukte 3 virkedager på å sende. Hva er det for noen data deler da??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det jeg har: CPU, HK, PSU og kabinett. Det jeg mangler: 2 nettverkskort, HDD og RAM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Da har man bygd halvferdig PC, nå er det bare å vente på at Posten skal på fraktet fram de siste delene som NetOnNet brukte 3 virkedager på å sende. Javell ja. Din nye rigg? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 GTX 760 Bestillt <3 Med SSD, RAM og PSU i samme slengen :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Javell ja. Din nye rigg? Server Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jordan Carver :love: sexy deilig store p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Server Ah, kult. Vurderer å gjøre en "Homer Simpson" ved å kanskje gå over til 780. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ah, kult. Vurderer å gjøre en "Homer Simpson" ved å kanskje gå over til 780. Da må du ha med deg noen duff da Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Da var skjermkorte levert inn og nytt tastatur hentet. Det første jeg kan si er at ytelsen på 570 var ekstremt dårlig iforhold til 780, klarer ikke over 80 FPS med alt på low i BF3 engang. Merker jeg må tilvenne meg det nye tastaturet som er K70. Komforten er ikke like bra som G110 og tastaturet var faktisk ganske mye mindre enn jeg hadde sett for meg. Ellers var designet veldig kult og det føles ut som det er kvalitet hele veien. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Da var skjermkorte levert inn og nytt tastatur hentet. Det første jeg kan si er at ytelsen på 570 var ekstremt dårlig iforhold til 780, klarer ikke over 80 FPS med alt på low i BF3 engang. Merker jeg må tilvenne meg det nye tastaturet som er K70. Komforten er ikke like bra som G110 og tastaturet var faktisk ganske mye mindre enn jeg hadde sett for meg. Ellers var designet veldig kult og det føles ut som det er kvalitet hele veien. Nettsidene pleier og jugge på størellesen på det som er i bilde da merker jeg, skal forklare da jeg kjøpte den her 6 Solar Robots in One Kit, men da jeg fikk den jeg tenkte hva faen er det for noe tull for den var dritt liten da ca 3 cm i lengden da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 pm Joking, svar på PM. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Får ikke jeg PM? Føler meg utenfor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå