Gjest Slettet+412 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 24" skjermer duhar ? Edit Det skal passe ja, Mine er 57cm, X3 = 171 Har en 24" foreløpig, skal opp til 3x i løpet av året. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Golden age of rock n roll er gyllene tider Endret 24. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Flashe openwrt eller ikke? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Flashe openwrt eller ikke? Er den til John Reese eller meg må bare spørre sorry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Til meg egentlig, er redd for å bricke ruteren Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) "Rock And Roll All Nite" KISS FOR KORPS and Bruce Kulick og sten åge glam nilsen, Men sten åge glam nilsen er født i samme by som meg, og bor samme by som meg er stolt att han er kiss fan yeah som meg, og Bruce Kulick er i begge bildene har vert rytme gitarist i kiss Til meg egentlig, er redd for å bricke ruteren Du kan spøre WhatWorld han vet sikkert om du kan bricke ruteren, ikke gjøre noe dumt før du har spøre WhatWorld her http://www.itblekka.no/index.php DDE E6 Rompa mi Endret 24. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hehe, gikk ikke så bra det her http://www.youtube.com/watch?v=57X6HdhAQG0&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Hehe, gikk ikke så bra det her *Video* Det var jo bra det da Hadde det bare ikke vert for trerne Hvor mange bilder, Og hvilket tidsrom ? Endret 24. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 600 bilder på 24 FPS. Bildene ble tatt med 10 sec mellomrom. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 600 bilder på 24 FPS. Bildene ble tatt med 10 sec mellomrom. Nice Skal præve meg på Timelapse jeg og, Kansje en i mårra, Ellers venter jeg til jeg får fjernutløseren Hvilket program har du brukt ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg gjør en homer Simson snart Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Nice Skal præve meg på Timelapse jeg og, Kansje en i mårra, Ellers venter jeg til jeg får fjernutløseren Hvilket program har du brukt ? Virtual Dub. Jeg burde skaffe meg en eller anna codec, hele 24 sekunder lang film ble 1.7GB Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Endret 25. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Starter nesten å bli fornøyd med innstillinger osv Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hehe, gikk ikke så bra det her Synes det ble ganske bra jeg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Jo, det er nøyaktig det du gjør. Koffein et et sentralstimulerende rusmiddel på linje med amfetamin og kokain f. eks - forskjellen er avhengighetsgraden, effekten m.m. Selv om det er akseptert å ruse seg på koffein, alkohol og andre lovlige rusmidler, så er det fremdeles rusmidler. Good morgen alle her er oxo kaffe cola røyk snus er dopp i dine øyne hvis Flytende ekstrakt av koka-blader er narko så er cola oxo narko da Koka (Erythroxylum coca) er ein plante i kokafamilien (Erythroxylaceae) som stammar frå den vestlege delen av Sør-Amerika. Kokaplanten inneheld fleire alkaloid, og er opphav til fleire rusmiddel. Han speler ei viktig rolle i den tradisjonelle kulturen i Andesfjella, der ein har tygd kokablad. I nyare tid vinn ein ut det kraftige narkotiske stoffet kokain frå han.Ordet «koka» kjem frå spansk coca som er henta frå quechua cuca. Dette kan igjen koma frå det bolivianske aymaraspråket. Namnet er brukt i varemerket Coca-Cola, som opphavleg blei laga med kokablad. Plante med bær. Kokaplanten er ein busk som kan bli rundt 2,4 høg. Han har tynne, ovale blad. Blomane er små og sit i klasar med fem gulkvite kronblad. Bæra er raude. Koka blir i dag dyrka i Sør-Amerika, Afrika, Søraust-Asia og Taiwan Endret 25. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Nå tviler jeg sterkt på at Coca-Cola inneholder ekstrakt fra koka-blader, før i tiden ja men ikke i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Starter nesten å bli fornøyd med innstillinger osv Har du flere bilder mrn det må være like bra som det her da Hehe, gikk ikke så bra det her http://www.youtube.c...eature=youtu.be Er det du som har mekka det time laps greine, hvis det er ja det dritt bra Endret 25. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Til meg egentlig, er redd for å bricke ruteren Er ikke du den karen som tar sjanser da, Marius? Jeg gjør en homer Simson snart Høres bra ut. God dag folkens. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) God morgen! Ny dag, nye muligheter Synes det ble ganske bra jeg. Hehe takk Har du flere bilder mrn det må være like bra som det her da Er det du som har mekka det time laps greine, hvis det er ja det dritt bra Takk, jobber med saken, prøver på bedre bilder i dag Endret 25. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå