Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

24" skjermer duhar ?

Edit Det skal passe ja, Mine er 57cm, X3 = 171

Har en 24" foreløpig, skal opp til 3x i løpet av året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Rock And Roll All Nite" KISS FOR KORPS and Bruce Kulick og sten åge glam nilsen, Men sten åge glam nilsen er født i samme by som meg, og bor samme by som meg er stolt att han er kiss fan yeah som meg, :green: og Bruce Kulick er i begge bildene har vert rytme gitarist i kiss

Til meg egentlig, er redd for å bricke ruteren

Du kan spøre WhatWorld han vet sikkert om du kan bricke ruteren, ikke gjøre noe dumt før du har spøre WhatWorld her http://www.itblekka.no/index.php

DDE :w00t:E6 Rompa mi :green:

post-281153-0-80630100-1372114256_thumb.jpg

post-281153-0-88678200-1372114271_thumb.jpg

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Jo, det er nøyaktig det du gjør.

Koffein et et sentralstimulerende rusmiddel på linje med amfetamin og kokain f. eks - forskjellen er avhengighetsgraden, effekten m.m.

Selv om det er akseptert å ruse seg på koffein, alkohol og andre lovlige rusmidler, så er det fremdeles rusmidler.

Good morgen alle her er oxo kaffe cola røyk snus er dopp i dine øyne :)hvis Flytende ekstrakt av koka-blader er narko så er cola oxo narko da Koka (Erythroxylum coca) er ein plante i kokafamilien (Erythroxylaceae) som stammar frå den vestlege delen av Sør-Amerika. Kokaplanten inneheld fleire alkaloid, og er opphav til fleire rusmiddel. Han speler ei viktig rolle i den tradisjonelle kulturen i Andesfjella, der ein har tygd kokablad. I nyare tid vinn ein ut det kraftige narkotiske stoffet kokain frå han.

Ordet «koka» kjem frå spansk coca som er henta frå quechua cuca. Dette kan igjen koma frå det bolivianske aymaraspråket. Namnet er brukt i varemerket Coca-Cola, som opphavleg blei laga med kokablad.

Plante med bær.

Kokaplanten er ein busk som kan bli rundt 2,4 høg. Han har tynne, ovale blad. Blomane er små og sit i klasar med fem gulkvite kronblad. Bæra er raude.

Koka blir i dag dyrka i Sør-Amerika, Afrika, Søraust-Asia og Taiwan

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Til meg egentlig, er redd for å bricke ruteren :(

Er ikke du den karen som tar sjanser da, Marius? ;)

Jeg gjør en homer Simson snart

Høres bra ut. :p

God dag folkens. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...