Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hvor skal du søke ?

Fått tilbud av kompis om jobb i metall-produksjon. :)

Lønningen virker veldig bra værtfall!

Lenke til kommentar

Morn alle det her er copy fra fra Xbox One-kaféen da :)

Er det noen her som vet om Kinect til Xbox One er veldig følsom oxo i lengde fra meg til kinect da, for jeg har ikke tv mer,men har DELL U2713HM ULTRASHARP 27" WIDE TFT LED BLACK pc skjerm. For det blir veldig vansklig sette Kinect til Xbox One oppå den pc skjermen da og da må jeg sett den under pc skjermen da, og er det 1 meter max fra meg til kinect, jeg kjøpte meg kinect til 360 men fikk aldri testet den for det var for kort avstand fra meg til tv da. Går det da på 30 cm i avstand fra meg til kinect til Xbox One da

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har ikke fulgt med i det siste, men hvorfor skal du ha 770? Har ikke du to 7970?

Håper skattepengene kommer snart så blir det to 780 på meg! :D

Lagt ut PC'en til salgs. Har 2x 7970 men vurderer å gå over til 2x Asus 770 med sin behagelige DirectCUII.

Haswell er også vurdert, er litt keen på å se hvordan 4 gen i7 leverer og vil gjerne utforske litt innenfor Haswell.

Aldri kjøp Sapphire om dere ønsker en stille PC, jævla jetmotor skal jeg si dere. :p

Med tanke på at jeg har 2x gjør det bare enda værre, heh.

Edit, Kjøleløsningen er god dog for bråkete. Asus har både god og stille kjøleløsning vil jeg påpeke.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

@Joking

To 770 er litt bedre enn to 7970, tror jeg, man tjener ikke noe særlig på en oppgradering. Bortsatt fra at man går fra amd til nvidia, kan være en fordel, jeg vet ikke :p

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Far Cry 3 er uspillbart på riggen min grunnet at AMD har skjit av drivere og dårlig optimalisert for CFX bl.a.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kjøpe deg ps4 eller xbox one da :green:

PS4 skal kjøpes grunnet at jeg elsker FF-serien og har sett at det kommer en del exclusive titler. Xbox One derimot kan dra til helvete, fått nok av alt med Microsoft og konsoll.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

PS4 skal kjøpes grunnet at jeg elsker FF-serien og har sett at det kommer en del exclusive titler. Xbox One derimot kan dra til helvete, fått nok av alt med Microsoft og konsoll.

Frister ikke hallo 5 eller da, :dribble: :dribble: halo5 frister meg så veldig nå. :love: Husker du Red ring of death da på 360 da, :confused: ww sier: Ps4 liknar på ei badevekt maxi sier:Finnes det SÅ fine badevekter? jeg sier: må har ps4 :green:

et lite bilde av Red ring of death du :thumbdown:

post-281153-0-05059700-1372000433_thumb.jpg

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Aldri likt Halo-serien noe særlig så. :p

Tenk om m$ kjøper opp Final Fantasy-serien da men da må du kjøpe deg xbox one da i stedet for ps4 da surt det da :hm: , husker du da m$ kjøpte opp rare da og da ble surt for de som hadde bare wii bare og de som bare hadde ps3 da men ikke for de som hadde 360 da ang spillet Banjo og Kazooie fra Banjo-Kazooie

jeg da wii, ps3, 360, da. nå wiiU PS4 xbox one :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Tenk om m$ kjøper opp Final Fantasy-serien da men da må du kjøpe deg xbox one da i stedet for ps4 da surt det da :hm: , husker du da m$ kjøpte opp rare da og da ble surt for de som hadde bare wii bare og de som bare hadde ps3 da men ikke for de som hadde 360 da ang spillet Banjo og Kazooie fra Banjo-Kazooie

jeg da wii, ps3, 360, da. nå wiiU PS4 xbox one :green:

Vil ikke skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...