Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkets planer for ferien da ? :)

Ikke noe særlig da :)sitte og glane her :green:

... Jeg er skinhead, men jeg er ikke en rasist.

Altså at jeg har barbert hodet.

Ikke jeg eller du

Møkka spill du får antagligvis, et av de spillene som solgte dårlig eller et gammelt spill som ingen lenger vil ha.

Har ikke kjøpt noe Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Friset litt da og kjøpe det GRATIS xbox 360 spillet men faen om jeg betaler 60.kr da, frakt 29.kr og fakturagebyr på 31.kr

GRATIS 360 spill tilfeldig valg

Møkka spill du får antagligvis, et av de spillene som solgte dårlig eller et gammelt spill som ingen lenger vil ha. :p

Folkets planer for ferien da ? :)

Mancave :D

... Jeg er skinhead, men jeg er ikke en rasist. :p

Altså at jeg har barbert hodet.

Jeg vet det, men til neste gang du skriver "skinhead" så har det visse betydninger. ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet det, men til neste gang du skriver "skinhead" så har det visse betydninger. ;)

Hadde du lest artikkelen du linket til hadde du lært at skinhead ikke bare betyr nazist eller rasist hvis det var det du tenkte på… ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hadde du lest artikkelen du linket til hadde du lært at skinhead ikke bare betyr nazist eller rasist hvis det var det du tenkte på… ;)

Selvfølgelig leste jeg den. Men det ordet har sine betydninger, det var poenget mitt.

Slutt å "hunt" etter likes as.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det har sine betydninger, det kan også bety ANTI-rasist… ;)

Det har sine betydninger, det kan også bety ANTI-rasist… :p

Festlig.

Noe mer du har å by på?

Fått tilbud om 9mnd gammel iPhone 4S 16GB White Ed. for 1250,- kr. Funksjonell og ingen problemer. Hva sier dere til prisen? Han har knust skjermen tidligere og byttet den.

Lenke til kommentar

Festlig.

Noe mer du har å by på?

Fått tilbud om 9mnd gammel iPhone 4S 16GB White Ed. for 1250,- kr. Funksjonell og ingen problemer. Hva sier dere til prisen? Han har knust skjermen tidligere og byttet den.

Det har han sikkert da, det kommer snart da :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har du fått noe napp på PCen din enda? :p

Hvorfor siterte du når det er irrelevant til hva jeg spør om?

Anyways, delvis napp. Kompis vurderer men skal pusse opp rommet først og fremst. Så må utsette en god handel inntil videre. Har hatt en del andre som har spurt også men mer er det ikke blitt. Håper nå da å få den solgt og utforske Haswell og SLi. :)

Det har han sikkert da, det kommer snart da :)

Ser slik ut:

3tLhc.png

gjfkO.png

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ah, da kunne du bare fjernet alt og latt feltet så tomt. :p

Ingen som har prutet so far. Føler at jeg selger på feil tid av året, mange er nå vell på ferie og koser seg. Men men, lar den bare være oppe også tar vell noen kontakt etterhvert.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Hvorfor siterte du når det er irrelevant til hva jeg spør om?

Anyways, delvis napp. Kompis vurderer men skal pusse opp rommet først og fremst. Så må utsette en god handel inntil videre. Har hatt en del andre som har spurt også men mer er det ikke blitt. Håper nå da å få den solgt og utforske Haswell og SLi. :)

Ser slik ut:

3tLhc.png

gjfkO.png

1200.KR bare synes du den vært det da, hva er det du jobber med da
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...