Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ender opp med en haug spill man aldri får spilt,hehe. Kommer alt for mange, på så måte var 90 tallet bedre,hehe. Alderen gjør noe med kresenheten også muligens,hehe

Hehe, skjønner. ;)

Må nok runde en del spill jeg har kjøpt, har alt for mange som enda ikke er blitt spilt og rundet. :p

Lenke til kommentar

Du har ikke vurdert å ta litt små mengder amfetamin i steden for?

Vet den var til jokingnutria, men ville bare påpeke at det var det jeg også ville få frem.

Store mengder koffein er ikke bra, og en liten dose amfetamin kan være minst like bra, om ikke bedre.

Overdose er aldri bra, enten det er for mye hasj, tobakk, heroin eller kofein. Ikke innbill deg noe annet en at kofein i reine doser er noe annet en et rusmiddel, med det det medfører. Bare en advarsel.

Det er vel fysisk umulig og et "mission impossible" å overdosere på cannabis/hasj, men de andre er jeg enig i.

Det beste har nok faktisk vist seg å være cannabis/hasj, vist man først må velge et onde. Tro det eller ei.

Absolutt enig. Cannabis er mye bedre enn alkohol.

Alt med måte, selvfølgelig.

Avstå fra alt er mitt råd. Også etter fyldte 23 år. Trening gir deg også en rus, ta mitt ord for det. Og alt blir produsert av din egen kropp ;-) Advarsel, man blir fort avhengi av dette også.

Et godt råd, men det er i menneskets natur å ruse seg. Tror det blir naivt å tro at alle får nok rus av trening. :p

Lenke til kommentar

Vet den var til jokingnutria, men ville bare påpeke at det var det jeg også ville få frem.

Store mengder koffein er ikke bra, og en liten dose amfetamin kan være minst like bra, om ikke bedre.

Det er vel fysisk umulig og et "mission impossible" å overdosere på cannabis/hasj, men de andre er jeg enig i.

Absolutt enig. Cannabis er mye bedre enn alkohol.

Alt med måte, selvfølgelig.

Et godt råd, men det er i menneskets natur å ruse seg. Tror det blir naivt å tro at alle får nok rus av trening. :p

Haha, selvsagt kan man ikke ta overdose med cannabis eller hasj, det jeg mente var vist man røyker for mye så utvikler kroppen en latterlig resistent mot det og det er noen som får dårlige utslag av dette i form at psykotiske tendenser og deprisjoner. Noe paradoksalt er at i mange tilfeller så er cannabis den beste medisinen til psykiske pasienter av ymse slag, selv om det var cannabis bruk som utløste sykdommen, men det krever som oftest et stort missbruk over en tid, i riktige doser til riktig tid. Det er en lege fra Nederland som har flyttet til Norge som prøver å få gjennomslag for å få medisinere pasientene med røykecannabis i steden for anti deprisive midler. Men nok om det.

Vi er faktisk helt enige, og jeg skulle ønske jeg fulgte mitt eget råd,hehe, men som du sier, det er i menneskets natur. Og det ødelegger for treningen. Nytt paradoks. Og trener man så vinner cannabis før alkohol. Konkurerer man derimot kan man jo ikke velge den varianten :rofl:

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Jepp, men de aller fleste friske mennesker kan røyke cannabis uten å utvikle psykotiske tendenser og depresjon. Det krever i alle fall enorme mengder over veldig lang tid.

De fleste som får slike problemer er predisponert, og cannabisen vil være en utløsende faktor, og symptomene forekommer tidligere enn de ellers ville gjort.

Haha, ja, det sistnevnte er et vanskelig paradoks. Skal ikke være lett. :p

Lenke til kommentar

Jeg også. Er heldigvis vanskelig å ta overdose på allergipiller.

Er du like mye mot alkohol og andre lovlige rusmidler, eller er det kun de ulovlige du er skikkelig mot? Er det noen spesielle typer narkotika du er mer mot enn andre?

nei men er all narkotika som er liker jeg ikke nei hater så jevlig

Konsentrert kofein er narkotika/doping. Det er strengt ulovlig i idrett og man utestenges like lenge som om man tar epo. Idrettsutøvere må passe på kaffedrikkingen, ellers kan de ende opp med å bli utestengt fra idretten en gitt tid. Det holder ikke å si du drakk kaffe. Det blir jo som å røyke en joint, bli tatt for thc og si men jeg røyket jo bare,hehe. Du har ikke vurdert å ta litt små mengder amfetamin i steden for? Forutsatt at du får rene saker er det sunnere en å ta de dosene kofein du inntar. Dette er faktisk livsfarlig vist ikke du har godt hjerte. Ro deg mann, begynn å drikk kaffe i stedenfor. Overdose er aldri bra, enten det er for mye hasj, tobakk, heroin eller kofein. Ikke innbill deg noe annet en at kofein i reine doser er noe annet en et rusmiddel, med det det medfører. Bare en advarsel

Hva er din alder? Jeg tenker ikke å bruke det mot deg, men det er litt relevant når du snakker om slike emner. Store mengder kofein påvirker utvilklingen av hjernen nesten like mye som å drikke seg full hver dag. Da snakker jeg om store inntak av kofein frem til man fyller 23, dette er selvsagt inividuelt, men de fleste er voksene når de når 23. Frem til dette så utvilker hjernen seg hele tiden og det er spesielt uheldig å ruse seg. Det beste har nok faktisk vist seg å være cannabis/hasj, vist man først må velge et onde. Tro det eller ei. Det er også bedre å drikke seg brisen hver dag som de unge og dumme kaller det kontra å drikke seg dritings på fredag og lørdag. Både for hjernen og for lever.

Avstå fra alt er mitt råd. Også etter fyldte 23 år. Trening gir deg også en rus, ta mitt ord for det. Og alt blir produsert av din egen kropp ;-) Advarsel, man blir fort avhengi av dette også

Er jo trollet selv jo,ha ha har tatt bilde av deg trollet ha ha

post-281153-0-54761900-1371919857_thumb.jpg

post-281153-0-81112500-1371919865_thumb.png

post-281153-0-83200200-1371919879_thumb.png

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Forstår ikke helt hva du mener. Kan du utdype?

Alle typer narkotika liker jeg ikke da, :hm: samme hva type narko det er da, for de som blir av hengi av den dritten kommer ikke ut av faen skapet. De må ha mere mere narko er noe jevla dritt da den narkoen er for mange sjeler der ute som bruker veldig tunge narkoiske stoffer da :mad::cry:
Lenke til kommentar

Når du sier alle typer narkotika er det litt diffust.

Alkohol er et narkotikum, til tross for at det ikke er oppført som narkotika på narkotikalisten - den omfatter kun ulovlige substanser, etter det jeg har fått med meg. Hater du alkohol like mye som du hater heroin? Hva med LSD, kokain og cannabis f. eks?

Ikke all narkotika er avhengighetsskapende, og ikke all narkotika ødelegger menneskeliv. Derfor blir det, som sagt, litt diffust når du ikke utdyper mer.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hva holder folket på med i dag da? :)

Lenke til kommentar

Alkohol er et narkotikum, til tross for at det ikke er oppført som narkotika på narkotikalisten - den omfatter kun ulovlige substanser, etter det jeg har fått med meg. Hater du alkohol like mye som du hater heroin? Hva med LSD, kokain og cannabis f. eks?

Ikke all narkotika er avhengighetsskapende, og ikke all narkotika ødelegger menneskeliv. Derfor blir det, som sagt, litt diffust når du ikke utdyper mer.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Nei Alkohol røyk snus er ok det da :) ja LSD, kokain og cannabis er noe jevla dritt :cry: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Haha, finner du noe sære greier? :D

Nei Alkohol røyk snus er ok det da :)

Men hvorfor er alkohol greit, men ikke eksempelvis cannabis? Sistnevnte er et langt mildere og mindre farlig stoff. Er det kun pga. loven sier det, eller har du noen egne meninger om slike problemstillinger?

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Sitter å går , jeg står har gått tur testa en Pulsmåler jeg kjøpte meg

Haha, finner du noe sære greier? :D

Men hvorfor er alkohol greit, men ikke eksempelvis cannabis? Sistnevnte er et langt mildere og mindre farlig stoff. Er det kun pga. loven sier det, eller har du noen egne meninger om slike problemstillinger?

Hasj blir man avhengi av sånn er det bare, alkohol et exe hvis jeg drikker meg dritt 10 ganger eller røyker hasj 10 ganger så blir jeg ikke avhengi av alkohol da men det blir jeg av hasj da Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Hvor har du den informasjonen der fra? Det er jo helt feil.

Cannabis/hasj er ikke direkte avhengighetsskapende. Kaffe (les: koffein) er mye mer avhengighetsskapende.

FYI: Hvis du leser dette i VG: "I Norge har forskere nylig gått ut og advart om bruk av cannabis, fordi 100.000 søker hjelp for cannabis-avhengighet i Europa hvert år."

Det VG ikke nevner er at disse "avhengige" (les: de overlever fint uten cannabis) personene får to valg:

1) sone straff i fengsel

2) gå på avrusning

De aller fleste velger selvfølgelig å gå på avrusning, til tross for at de ikke anser cannabisbruken sin som et problem.

Lenke til kommentar

Der tar du faktisk veldig feil, ettersom det er veldig vanskelig å bli avhengig av cannabis og det sies også at det ikke går an å bli fysisk avhengig av det. Derimot alkohol kan man fint bli både fysisk og psykisk avhengig av.

Edit; leif

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Sitter å går , jeg står har gått tur testa en Pulsmåler jeg kjøpte meg

Hasj blir man avhengi av sånn er det bare, alkohol et exe hvis jeg drikker meg dritt 10 ganger eller røyker hasj 10 ganger så blir jeg ikke avhengi av alkohol da men det blir jeg av hasj da

Du har virkelig ikke skjønt mye. Du er også veldig dobbeltmoralsk selv om du ikke innser dette.

Men ta "overdose" på kofein,det er helt ok? :rofl:

Alkohol blir man avhengi av, bare se på de alkoholikerne som drikker opp trygden for så å stille seg med en kopp på utsiden en butikk og tigge til noe mere alkohol. Så alle må avstå helt fra alkohol, det beste er å gjøre det straffbart. Innser du ikke at det er det samme med hasj? Det vil altid være noen som faller utenfor, men hvor mange tror du det er? Sånne folk på over 40 år som er verdensmestere irriterer meg grenseløst. Spesielt når de er så til de grader hjernevasket

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Du har virkelig ikke skjønt mye. Du er også veldig dobbeltmoralsk selv om du ikke innser dette.

Men ta "overdose" på kofein,det er helt ok? :rofl:

Alkohol blir man avhengi av, bare se på de alkoholikerne som drikker opp trygden for så å stille seg med en kopp på utsiden en butikk og tigge til noe mere alkohol. Så alle må avstå helt fra alkohol, det beste er å gjøre det straffbart. Innser du ikke at det er det samme med hasj? Det vil altid være noen som faller utenfor, men hvor mange tror du det er? Sånne folk på over 40 år som er verdensmestere irriterer meg grenseløst. Spesielt når de er så til de grader hjernevasket

Er jo lille gutt da :green:

post-281153-0-65312800-1371933811_thumb.png

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...