w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg må nesten ta overdose allergipiller pga pollen #YOLOSWAGKUSH420BLAZEIT Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Kofeinpulver ja? Høres ikke helt sunt ut. Nei det er sant du, men man blir våken på morgnen hvis man er jevla trøtt da da er der bra da Bedre alternativ enn amfetamin.. Nei da velger jeg kofin da, :green: den narkotikan er noe dritt da Det hørtes ut som noen store doser. Vær forsiktig, Joking Jeg måtte teste det kofin pulveret, men fant ut wow det var futt i da digge saker. Så nå har jeg blandet ut ca 500 gram med kofin pulver med 3 desiliter vann og helt det opp i ei tom cola flaske og helte oppi resten med vann fult opp, pluss litt exstra kofin pulver i flaska oxo. :dribble:Kameratten min har sagt mange ganger til meg, du er faen ikke riktig i hue til meg lol Er .45 ACP lovlig i Norge? sjef er det soft gun du, lurer bare, husk der er et våpen da. Det er farlige saker vet du sj3f du må ikke prøve skyte kromeren i ræva hvis du er sur på han Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Adressering av VRAM. Plz snakk norsk da??? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Jeg måtte teste det kofin pulveret, :green:men fant ut wow det var futt i da digge saker. Så nå har jeg blandet ut ca 500 gram med kofin pulver med 3 desiliter vann og helt det opp i ei tom cola flaske og helte oppi resten med vann fult opp, pluss litt exstra kofin pulver i flaska oxo. :dribble:Kameratten min har sagt mange ganger til meg, du er faen ikke riktig i hue til meg lol Hahaha, du kommer jo til å være våken i mange dager sjef er det soft gun du, lurer bare, husk der er et våpen da. Det er farlige saker vet du sj3f du må ikke prøve skyte kromeren i ræva hvis du er sur på han Skyte kromeren i ræva med .45 tror jeg ikke han kommer til å gå igjen... noen gang Nei, .45 er the real deal Men skal ikke kjøpe...enda. Endret 22. juni 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg må nesten ta overdose allergipiller pga pollen #YOLOSWAGKUSH420BLAZEIT Vi er tøffe som gjør det as. #YOLO#SWAG#CLASS#O.D#DEATH God dag folkens! Ganske grått og kaldt her i dag. Har på følelsen at det vil regne før eller siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Prøv dette folkens; Gå på google og søk på "atari breakout", velg deretter "bilder" ... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Gjør det, Mr. Ris. Det er gøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Gjør det, Mr. Ris. Det er gøy Er du på hytta? Lål, koselig. Endret 22. juni 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg må nesten ta overdose allergipiller pga pollen Jeg også. Er heldigvis vanskelig å ta overdose på allergipiller. Nei da velger jeg kofin da, :green: den narkotikan er noe dritt da Er du like mye mot alkohol og andre lovlige rusmidler, eller er det kun de ulovlige du er skikkelig mot? Er det noen spesielle typer narkotika du er mer mot enn andre? Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Nei det er sant du, men man blir våken på morgnen hvis man er jevla trøtt da da er der bra da Nei da velger jeg kofin da, :green: den narkotikan er noe dritt da Jeg måtte teste det kofin pulveret, :green:men fant ut wow det var futt i da digge saker. Så nå har jeg blandet ut ca 500 gram med kofin pulver med 3 desiliter vann og helt det opp i ei tom cola flaske og helte oppi resten med vann fult opp, pluss litt exstra kofin pulver i flaska oxo. :dribble:Kameratten min har sagt mange ganger til meg, du er faen ikke riktig i hue til meg lol sjef er det soft gun du, lurer bare, husk der er et våpen da. Det er farlige saker vet du sj3f du må ikke prøve skyte kromeren i ræva hvis du er sur på han Konsentrert kofein er narkotika/doping. Det er strengt ulovlig i idrett og man utestenges like lenge som om man tar epo. Idrettsutøvere må passe på kaffedrikkingen, ellers kan de ende opp med å bli utestengt fra idretten en gitt tid. Det holder ikke å si du drakk kaffe. Det blir jo som å røyke en joint, bli tatt for thc og si men jeg røyket jo bare,hehe. Du har ikke vurdert å ta litt små mengder amfetamin i steden for? Forutsatt at du får rene saker er det sunnere en å ta de dosene kofein du inntar. Dette er faktisk livsfarlig vist ikke du har godt hjerte. Ro deg mann, begynn å drikk kaffe i stedenfor. Overdose er aldri bra, enten det er for mye hasj, tobakk, heroin eller kofein. Ikke innbill deg noe annet en at kofein i reine doser er noe annet en et rusmiddel, med det det medfører. Bare en advarsel Hva er din alder? Jeg tenker ikke å bruke det mot deg, men det er litt relevant når du snakker om slike emner. Store mengder kofein påvirker utvilklingen av hjernen nesten like mye som å drikke seg full hver dag. Da snakker jeg om store inntak av kofein frem til man fyller 23, dette er selvsagt inividuelt, men de fleste er voksene når de når 23. Frem til dette så utvilker hjernen seg hele tiden og det er spesielt uheldig å ruse seg. Det beste har nok faktisk vist seg å være cannabis/hasj, vist man først må velge et onde. Tro det eller ei. Det er også bedre å drikke seg brisen hver dag som de unge og dumme kaller det kontra å drikke seg dritings på fredag og lørdag. Både for hjernen og for lever. Avstå fra alt er mitt råd. Også etter fyldte 23 år. Trening gir deg også en rus, ta mitt ord for det. Og alt blir produsert av din egen kropp ;-) Advarsel, man blir fort avhengi av dette også Endret 22. juni 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er du på hytta? Lål, koselig. Er på hytta nå… pissregner det hjemme også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er på hytta nå… pissregner det hjemme også? Ja, meget kjipt for meg som skulle jobbe utendørs... Jaja, håper på noe sol og opphold i morgen da. Elsker alle de ulike funksjonene på AC3 man kan utnytte i kamp, gleder meg til å se hva AC4 har å by på med de 4 pistolene og akimbo sverd. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg også. Er heldigvis vanskelig å ta overdose på allergipiller. Er du like mye mot alkohol og andre lovlige rusmidler, eller er det kun de ulovlige du er skikkelig mot? Er det noen spesielle typer narkotika du er mer mot enn andre? Det er ikke påvist noen sammenheng, men det er folk som forsker på om det er noen sammenheng mellom plutselig død og høy bruk av allergitab. Det er ikke konkludert med noe men det er indisier på at det kan i noen tilfelle forårsake hjertestans o.l. Det er nemmelig større antall alergikere som dør plutselig en det er ikke alergikere. Det kan jo ha en annen sammenheng, men hvem vet? Kansje er det bruken av medisinene. Mye forskning og kartlegging gjennstår før man kan si noe sikkert, men kansje er det en ide å avstå fra medisinene med mindre man absolut må? Lev heller med lidelsen litt,hehe Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Gleder meg Jaha? Så denne serien er hvert å spille? Etter annmeldelsene jeg har lest virker det som heller labre greier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Definitivt vært å spille. Om du liker action kombinert med stealth så er dette nok noe for deg. AC3 fikk nok en del kritikk i forhold til forgjengerene grunnet masse bugs og div. Men mye bra er det med spillet også. Combo og slåss-mekanismen er mye bedre her enn på forgjengerene kan jeg si. Mye lettere å utføre counter-attacks og disarms synes jeg. Å opprettholde en lang streak er også mye lettere. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Jeg har nemmelig serien, men har aldri få tid til å spille det. Jeg får prøve da Endret 22. juni 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Vært et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå