assap2 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 God dag. God dag folkens. Andre dagen på rad jeg må hjem pga. smerter.. Tok turen til legen og fant ut at det var mildten som var årsaken. Høres ikke bra ut Du får ha god bedring Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Blabla. Faen da.. ville se hva du hadde å si. Så at du siterte meg, skjønner du Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Så det fungerer selv om man fjerner alt man skriver, kjekt å vite. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Jepp.. Men det hadde vært hyggelig om du sa hva du ville si til meg Er nysgjerrig skjønner du Endret 18. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det var bare en test. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Da er man tilbake fra muskelterapout. Fanken meg, værre etter å ha vært hos hun der. Kan nesten i gå på kne engang nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Prøver hun å drepe deg eller gjøre deg bedre? Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ergrer meg over at jenter har enklere krav enn gutter i gym. En karakter skal måle ferdigheter og ikke innsats! Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Prøver hun å drepe deg eller gjøre deg bedre? Kan begynne å lure Målet er å bli bedre. Men har gått i så mange år, at det skal litt til, før det slipper Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jepp,tar tid å bli bedre pms1..gikk til kiropraktor 3 ganger i uken i 3-4 måneder før det ble merkbart bedre. Kjenner jeg den minste smerte i ryggen er det strake veien til kiropraktor..dumt å ta noen sjanser når det gjelder ryggen. Du får ha god bedring Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Da kom Humble Bundle 6 ut, $1 eller mer for 5-6 spill på Steam. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Og her er en video fra Total Biscuit hvor han snakker om spillene der. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 iThenrik, hos oss teller både innsats og hvor flink man er, så jenter og gutter har samme krav Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 iThenrik, hos oss teller både innsats og hvor flink man er, så jenter og gutter har samme krav Er det ikke bestemt at jenter skal ha lettere krav enn gutter? Har hatt det på de to skolene jeg har gått på ihvertfall... Men mener ikke innsats skal ha noe å si, i alle andre fag har jo ikke hvor mye innsats du har i timen hvis alt du gjør er feil... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Lettere krav for jenter på skolen min. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hmm..skygger og landskap har plutselig begynt å blinke i BF3,kjører helt fint men jævla irriterende å se på. Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jepp,tar tid å bli bedre pms1..gikk til kiropraktor 3 ganger i uken i 3-4 måneder før det ble merkbart bedre. Kjenner jeg den minste smerte i ryggen er det strake veien til kiropraktor..dumt å ta noen sjanser når det gjelder ryggen. Du får ha god bedring Du må ikke skremme meg sånt. Har ikke råd til å gå 3-4 ganger i uken, i 3-4 mnd. Sykt dyrt jo. Ja jeg tar ingen sjangser lenger. Merker jeg noe, så er jeg kjapp på å ringe. Heldigvis, kan jeg "krite" time hos kiropraktoren. Men når man skylder 2-3 timer. Så blir det lett minus i lommeboken Må ringe muskelterapouten i morra, for nå kan jeg nesten ikke gå på foten etter hun holdt på. Og det er vel ikke helt det hun så forseg tror jeg. Jo takk Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hehe,mente ikke å skremme deg da Skadet meg på jobb så betalte ikke selv for kiropraktor timene, en time hos Kiropraktoren er jo ikke akkurat gratis nei men hadde ikke klart meg uten,er bare glad jeg nå er skadefri Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 God kveld. Får vel "titte" innom og her skjer det ikke stort gitt Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Tenkte akkurat det samme... God kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå