Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Vel, syns cab er mindre pent for å være ærlig og noen av bilene de lager som cab versjoner er styggere enn orginalen også, det er flere ulemper enn fordeler med cab.

I trafikken så blir det jo også mer støy, veit hvordan det er, jeg har en, hva skal vi si, veldig åpen veteran bil, veit hvordan det er, så klart, du vender deg jo til det, er ikke det jeg sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

God dag, ser at sj3f og VegardBS har hatt det kjekt ved å "baksnakke" meg mens jeg ikke har vært tilstede. Det synes jeg er helt topp og får ikk engang forsvart kjøpet mitt, jippi. Beste av alt er jo at sj3f er så teit og må røpe alle mine "koselige" planer her i verden, er nok ikke første gang han kommer å ødelegger.

Besides, hva så om jeg ønsker meg en 4770K fremfor 3930K? Herre jesus, man må få lov til å gjøre sine kjøp. Tullinger som ikke lar seg snakke og håper rett til konklusjoner, det liker vi as.

Men men, føler at jeg vil gi Haswell et forsøk og "utvikle" litt samt. utforske og eksperimentere.

Skjønner ikke hva som er så "ultrafacepalm"? En liten nedgradering vil ikke gjør meg noen skade, syns det er flott å kunne få gå i dyben på den nye CPU'en. Om du synes det er ultrafacepalm så får du bare kose deg, jeg for min del bryr meg ikke.

Og sj3f? Kan du vennligst slutte med dette "rabalderet" ditt ved å ta opp ting og ikke la meg få diskutere? Spesielt når du begynner å blande deg opp i ting du ikke har noe særlig med å gjøre som irriterer meg.

Men men, god dag igjen! Tatt sommerferie og det regner som bare faen, tøft :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Så du sier du har tatt sommerferie + det regner + noen klager på noe greier = Half Life 3 er bekreftet. :D

Du kjenner meg Glenn <3

HALF LIFE 3 <33333333333333

Lenke til kommentar

Det var du som ikke var på for å diskutere da, Ris :p

Du må gjerne kjøpe den PCen, men synes det er litt dumt å bytte 7970 med 770 som faktisk ikke er så mye bedre.

Du står fritt for å argumentere FOR pc'en og beklager hvis du ble fornærmet, det var ikke meningen :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg fikk ikke sjansen fordi jeg tok kvelden! Se noen poster tilbake du så ser du.

Neh, synes det hadde vært snasent å gå litt i dybden på Nvidia. Nå har jeg jo AMD atm og kunne tenkt meg å se hvordan SLi er i forhold til CFX.

7970 vs. 770, hvorfor er 770 et dårlig valg? Re-brand av 680 men også enda bedre!

Kom nå ut du. ;)

Edit; Fremdeles elendig gjort av deg å bringe opp ting, spesielt at du faktisk "baksnakket" meg på en måte. How could you?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg vet ikke hva du mener med at jeg tok opp ting?

Men jeg ser at det var frekt av meg å baksnakke deg, unnskyld :(

Jaja, sånn sett nvidia vs AMD, det tenkte jeg ikke på ;)

Det også blant annet, du tar opp ting du ikke nødvendigvis trenger å ta opp. Smule irriterende men om du slutter så er du mer enn gjerne velkommen i mancaven. :tease:

Du er tilgitt, men ikke la det skje igjen. Neste gang så er jeg ikke så "tilgivelig"... Du husker vell hva Haytham sa til kapteinen på skipet?

"If you ever dare to insult or threaten me again, I will not hesitate to cut your head off"

- Haytham Kenway (AC3)

Kanskje det skjer? :p

Du har nok ikke sett alle mine hensikter og poenger for ny build men la meg nå forklare meg selv senere i kveld. Da vil jeg nok ha overbevist deg om at planene mine er gode. ;)

Lenke til kommentar

Men men, god dag igjen! Tatt sommerferie og det regner som bare faen, tøft :cool:

sommerferie sier du da skal du sove lenge og være lenge oppe da :w00t: baksnakker de deg da :hrm:

Så du sier du har tatt sommerferie + det regner + noen klager på noe greier = Half Life 3 er bekreftet. :D

Deven tusen takk iGlenn Half Life 3 da må jeg kjøpe mer kofin pulver da ha ha :green: :green: :green:

Du kjenner meg Glenn <3

HALF LIFE 3 <33333333333333

HALF LIFE 3 sikle sikle ha ha kofinn pulveret jeg kjøpte du så jeg skulle hente det futt ja.....drakk ca 500mg til 600mg kofinn pulver i vann i går kveld og 400mg til 500mg i dag 06:30 og det er i ca 6 desiliter vann til sammen med pulver og sove faen ikke et sekund i natt ha ha :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Det var du som ikke var på for å diskutere da, Ris :p

Du må gjerne kjøpe den PCen, men synes det er litt dumt å bytte 7970 med 770 som faktisk ikke er så mye bedre.

Du står fritt for å argumentere FOR pc'en og beklager hvis du ble fornærmet, det var ikke meningen :(

sj3f da :hm: nå var du slem gutt men det er bra du sier unnskyld :green:

Var jo ikke meningen at du skulle bli fornærmet, beklager.

Vg da var er det du gjør, :hm:du er jo ikke så slem gutt vel :)

Hehe :wee:

iGlenn har tenk litt lurer på og pre ordre xbox one oxo skal du pre ordre xbox one da :)

Half-Life 3 hadde vært en drøm! :) Tipper Half-Life 3 kommer i 2015.

Min oxo :dribble: :dribble:gleder meg vilt nå men 2015 :confused: ja ja

Lenke til kommentar
Deven tusen takk iGlenn Half Life 3 da må jeg kjøpe mer kofin pulver da ha ha :green: :green: :green:

Tror nok du blir skuffet, men det var en spøk. Folk finner liksom 3 helt tilfeldige ting, og skriver at Half Life 3 er bekreftet.

iGlenn har tenk litt lurer på og pre ordre xbox one oxo skal du pre ordre xbox one da :)

Usikker på om jeg skal forhåndsbestille siden det er stor sjanse for at jeg ikke får den på release da. Er nok lurere å stikke innom Elkjøp og hente en, og hvis det skulle bli noe tull er det enklere å levere den inn der. Får se om jeg forhåndsbestiller hos en nettbutikk eller stikker innom Elkjøp. :wee:

Lenke til kommentar

Tror nok du blir skuffet, men det var en spøk. Folk finner liksom 3 helt tilfeldige ting, og skriver at Half Life 3 er bekreftet.

Usikker på om jeg skal forhåndsbestille siden det er stor sjanse for at jeg ikke får den på release da. Er nok lurere å stikke innom Elkjøp og hente en, og hvis det skulle bli noe tull er det enklere å levere den inn der. Får se om jeg forhåndsbestiller hos en nettbutikk eller stikker innom Elkjøp. :wee:

Hva med preodre hos gamezone :green:da, jeg mener og huske sjefen sa til meg på tlf alle som preordrer hos gamezone før fristen går ut får exe si Xbox One Konsoll da får xbox one da ved release. For pre ordrer exe 10.000 Mennesker xbox one så tar gamezone inn 10.000 xbox one da til de da, men de som har pre ordret hos Elkjøp kommer først da i køen der husk de legger seg uttafor butikken dessverre (Gamezone kundeservise ring og hør med de da iGlenn :green: det skader ikke å ringe og etter på pre ordrer du :green: :green: :green:
Lenke til kommentar

Til sommaren blir det nok bytte til 2x770 og køyre dei i sli... :)

Blir ein "liten" oppgradering frå 1x570 :p

Men berre om det kjem eit kort med 4GB grafikkminne som ser ut...

Ikkje at designet har så mykje å sei... men ingen av 770korta ser ut.... :p

Lenke til kommentar

Hva med preodre hos gamezone :green:da, jeg mener og huske sjefen sa til meg på tlf alle som preordrer hos gamezone før fristen går ut får exe si Xbox One Konsoll da får xbox one da ved release. For pre ordrer exe 10.000 Mennesker xbox one så tar gamezone inn 10.000 xbox one da til de da, men de som har pre ordret hos Elkjøp kommer først da i køen der husk de legger seg uttafor butikken dessverre (Gamezone kundeservise ring og hør med de da iGlenn :green: det skader ikke å ringe og etter på pre ordrer du :green: :green: :green:

Takker for tipset, men det er nok dessverre ingen Gamestop, Game eller noe sånt i nærheten av her som jeg bor. Elkjøp er nok den eneste muligheten jeg har, ellers må det bli nettbutikk. Expert og et par andre er det jo her, men de er enda verre enn Elkjøp. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...