Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra dere ikke hoster opp, bmw, audi eller porsche eller vw boble som det egentlig er, da måtte jeg ha sett dere på ignore lista.

I den Imprezaen så er det vel orginalt borti mot en 300hk eller hva det nå var igjen, mulig jeg husker feil, men.

Må si iGlenn sitt valg er min favoritt hittil av de to bilene.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Bra dere ikke hoster opp, bmw, audi eller porsche eller vw boble som det egentlig er, da måtte jeg ha sett dere på ignore lista.

*kremt* http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42017062&ov=web :p

Hadde ikke takket nei til denne da ;)

Hvis det er noen som spanderer biler på hverandre, så vil jeg gjerne at noen kjøper denne til meg.

https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40867456

Noen som melder seg?

Hvis det faktisk er sant; syk akselerasjon! Hvor mye veier den? :p

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

En stor feil med den Aston Martin du kom med, det er kabriolet, slikt blir man bare kvalm av, men ellers er den akseptabel.

Den Nissan'en veier vel 1500-1600+KG, fordelen den har er 4wd, uten den så hadde bilen ikke klart såpass kjapp akselerasjon og det hadde ikke vært noen særlig artig bil.

Bare ta en gikk på GT-R33/34 også, de er jo noe eldre, men ja, hadde ikke sagt nei takk til en GT-R33 med 500hk.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Må si iGlenn sitt valg er min favoritt hittil av de to bilene.

Må si meg enig med deg her. ;)

Hvis det faktisk er sant; syk akselerasjon! Hvor mye veier den? :p

Tviler på at de har testet den, så det er nok ikke helt rett at den går fra 0-100 på 2,7 sekunder.

Det varierer fra bil til bil siden motoren er håndlaget.

Noen går så raskt opp på så kort tid, andre bruker et halvt sekund mer f. eks.

Akselerasjonen som er oppgitt er ihvertfall oppgitt under bruk av launch control.

Tror bilen veier sånn ca. 1700 kg.

Drømmebilen min! :love:

Lenke til kommentar

En stor feil med den Aston Martin du kom med, det er kabriolet, slikt blir man bare kvalm av, men ellers er den akseptabel.

Den Nissan'en veier vel 1500-1600+KG, fordelen den har er 4wd, uten den så hadde bilen ikke klart såpass kjapp akselerasjon og det hadde ikke vært noen særlig artig bil.

Bare ta en gikk på GT-R33/34 også, de er jo noe eldre, men ja, hadde ikke sagt nei takk til en GT-R33 med 500hk.

Også må du ikke glemme aerodynamikken (?) de har brukt mye tid på. Jeg hadde heller ikke sagt neitakk til en Skyline (r33/r34)

Lenke til kommentar

Har stusset litt på kabriolet, hvis jeg noen gang skulle hatt det, måtte nok stoff-taket bort til fordel for et "stål-tak" eller hva man nå enn kaller det. Det er få dager det er fint nok til å ta av taket i dette landet uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...