Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kulere enn R4en da Mr. Reese :tease: definitivt en investering for fremtiden ;)

Har du penger til det R4en, :wee: jeg nei ikke råd, :cry: :cry: skal spare mellom 5000.kr til 10,000.kr til ps4 pluss spill da :thumbup:

Du fant meg joking! :ohmy:

Ja ja :dribble: :dribble: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg syns 4k for et sånnt kabinett er ganske god deal. Med tanke på all den plassen og kvaliteten man får.

Synes et R4 holder lenge for min del, smak og behag.

Har du penger til det R4en, :wee: jeg nei ikke råd, :cry: :cry: skal spare mellom 5000.kr til 10,000.kr til ps4 pluss spill da :thumbup:

R4 koster 600-1000,- kr. :p

Det han linket er et LD-kabinett. ;)

Lenke til kommentar

Vil gjerne likt å se deg bla opp 4k da. Enjoy, kid.

Det gir jeg faen i? 4k er alt for mye for et kabinett, er ikke slikt at jeg sitter og ser på det hele dagen heller.

Åå, ble du sur når jeg mobbet favorittkabinettet ditt? :tease:

Hvis du ikke sitter å ser på det hele dagen, hvorfor gidde å bry seg med å bruke penger på sleeva kabler eller bry seg med "red-topic" :huh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Åå, ble du sur når jeg mobbet favorittkabinettet ditt? :tease:

Hvis du ikke sitter å ser på det hele dagen, hvorfor gidde å bry seg med å bruke penger på sleeva kabler eller bry seg med "red-topic" :huh:

Sur? Jeg er trøtt og litt irritert på deg som sa vi skulle præikes etter du var på tur med bikkja. Sur på deg ja, det kan jeg faktisk si...

Jo, hvorfor ikke? Jeg kjøper jo ikke LD så får jeg jo de 3,2k til å bruke i annet. Sleeve er bare nydelig å ha slik at andre vil ha et fint moment når de ser inn i PC'en min. R4 finner jeg meget digg og ekstremt bra til så billig penge!

Lenke til kommentar

Sur? Jeg er trøtt og litt irritert på deg som sa vi skulle præikes etter du var på tur med bikkja. Sur på deg ja, det kan jeg faktisk si...

Jo, hvorfor ikke? Jeg kjøper jo ikke LD så får jeg jo de 3,2k til å bruke i annet. Sleeve er bare nydelig å ha slik at andre vil ha et fint moment når de ser inn i PC'en min. R4 finner jeg meget digg og ekstremt bra til så billig penge!

Mye penger bruker du på det da
Lenke til kommentar

Du kjøper da ganske mye du også du, Joking :p Forskjellen er vel at du sikkert har jobb, eller iallefall tjener egne penger og er voksen ;)

3,9K faktisk, men glem det. (spørs hvilket) Bruker du penger på at andre skal se inn i PCen din? Da kan du jo bruke penger på at de ser inn i et LD kabinett :p

Jo, hvorfor ikke? -Mr. Reese

Ikke er det et mainstream kabinett heller :ph34r:

Endret av sj3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, for all del! Men han snakker om at han ikke gidder å bruke penger på sånn når han ikke ser inn i kabinettet sitt uansett. Han motsier seg selv :confused:

Og hvor mye har du brukt på CPU tro? :p

Han "går ned" til en 4770k på den nye PCen btw.

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Ja, tror det er vanskelig å selge PCen sin også. Iallefall når det er snakk om så mye penger. Da kan man heller sette sammen selv med akkurat de delene man vil. Helt ubrukte deler.

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...