WhatWorld Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Mhm Nattskift eller bare en virkelig lang dag? Ikkje spessielt lang dag, er dei vanlige 8timar, men eindel arbeid er trøyttande innan IT... Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 ¨http://www.p4.no/story.aspx?id=514761 Tuter for å unngå bomavgift Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Skrevet 1. April.... Seems Legit. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Snart skal jeg hente noen pakker :green: :green: og trimme litt og morn alle her Endret 20. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hva skal du hente idag da, mon tro? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Hva skal du hente idag da, mon tro? 1.norton2013 2.pulsklokke 3.kofinn pulverPulsklokka kom ikke da faen Endret 20. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 5er på engelsk skriftlig eksamen kan man vel leve med Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvis du skal bli lege er det ikke sikkert du kan leve med det, men gratulerer så mye. 5er burde være tilfredsstillende nok for de aller fleste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ikkje spessielt lang dag, er dei vanlige 8timar, men eindel arbeid er trøyttande innan IT... 8 timer? Håper du får godt betalt. 5er på engelsk skriftlig eksamen kan man vel leve med Gratulerer Hvis du skal bli lege er det ikke sikkert du kan leve med det, men gratulerer så mye. 5er burde være tilfredsstillende nok for de aller fleste. 5'er er noe man bør være veldig fornøyd med. God dag folkens! Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvis du skal bli lege er det ikke sikkert du kan leve med det, men gratulerer så mye. 5er burde være tilfredsstillende nok for de aller fleste. Hvis jeg skal bli lege?? Har nettopp fullført ungdomskolen, har ingen planer om å bli lege med det første Takk for "motiverende" gratulasjon uansett Gratulerer Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Takk Bare hyggelig Hvor ble du av på Facebook btw? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) 8 timer? Håper du får godt betalt. Nå er jo 8 timer en helt normal arbeidsdag, eller 7,5 timer hvis du har ubetalt lunsj, 8 timer er ingenting å få "godt betalt for", sånn egentlig. Endret 20. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Nå er jo 8 timer en helt normal arbeidsdag, eller 7,5 timer hvis du har ubetalt lunsj, 8 timer er ingenting å få "godt betalt for", sånn egentlig. Ikke det nei? Hmm... Trodde 6 timer var en vanlig arbeidsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 En vanlig arbeidsuke er 40 timer, del på 5 dager så får du 8 timer om dagen. 1.norton2013 Hvorfor? Finnes mye gratis som er minst like bra. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ikke det nei? Hmm... Trodde 6 timer var en vanlig arbeidsdag. Da blir du ihvertfall rimelig skuffet om det var det du trodde. En vanlig da er 7,5timer(8 timer). De prøvde vel noe greier med noe 6 timers dager noen få steder, ser ikke ut til å være rimelig utbredt. Og en vanlig arbeids uke teller vel som 37,5 for de uten betalt lunsj og 40 for de med betalt lunsj, har sine fordelet og ulemper begge deler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 5er på engelsk skriftlig eksamen kan man vel leve med Du er glup høy iq du Hvis jeg skal bli lege?? Har nettopp fullført ungdomskolen, har ingen planer om å bli lege med det første Takk for "motiverende" gratulasjon uansett Takk Ja du skal bli lege, da, vi trenger deg ha ha du får mye penger men fy faen da må du jobbe mye. Men da må du jobbe som en man da men jobber du ikke så ikke peng da :fun: :fun: Bare hyggelig Hvor ble du av på Facebook btw? PLZ la meg slippe den dritten jeg fryser når jeg tenker mye dritt som kommer der fra du snufs 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) En vanlig arbeidsuke er 40 timer, del på 5 dager så får du 8 timer om dagen. Hvorfor? Finnes mye gratis som er minst like bra. Det tok ikke bort den dritten i pc med avast eller SUPERAntiSpyware og et Spyware program til men jeg husker ikke navnet er blåt i ikonet jeg oppdaterte de men men det tokk ikke bort faenskapet mere reklame jeg så mere sint ble jeg tenkte helvte dritt jevla reklame møkk Endret 20. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Da blir du ihvertfall rimelig skuffet om det var det du trodde. En vanlig da er 7,5timer(8 timer). De prøvde vel noe greier med noe 6 timers dager noen få steder, ser ikke ut til å være rimelig utbredt. Og en vanlig arbeids uke teller vel som 37,5 for de uten betalt lunsj og 40 for de med betalt lunsj, har sine fordelet og ulemper begge deler. Er ikke skuffet da men... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Nå skjønner jeg grunnen til att ACDC bare hvil musikken på bare cd.... copy fra nett side Jeg leste et slags intervju med noen medlemmer fra bandet for noen dager siden, og ble litt forundret over å lese at de kun tillater at musikken skal kunne kjøpes på CD. De nekter plent andre salgskanaler, og det betyr at ganske mange (som ikke lengre bruker CD) ikke kan kjøpe den nye skiva som kommer snart. Tyder det på at gutta begynner å dra litt VEL MYE på åra? Fremtiden er jo å kjøpe musikken på nett, og slippe å drukne i hundrevis av CD`er som tar opp plass. Jeg pakka vekk vinylen i forrige århundre, og har nå et lass med CD-plater som tar opp plass. Vil ikke ha flere. Jeg vil gjerne kjøpe musikk, men da ønsker jeg å laste ned musikken på en av de mange moderne dingsene vi har i huset. Hvorfor så bakstreverske? Verden har forlengst forandret seg. Det går vel mest ut over dem selv, siden piratkopier er så lett å få tak i. er ikke acdc som spiller her men jevla bra da keep good working boys :w00t: :w00t: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå