Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Tror du jeg gidder å gjøre sånt? Jupp, men tror egentlig ikke det var du, hvorfor skulle du gjøre det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikea har fine nettsider, se om du finner noe som passer deg. Legg opp til at du også skal ha plass til annet enn PC utstyret. Yes, det var det jeg også tenkte. Dette kunne vell vært noe men litt stiv pris. Vil ikke bruke mer enn 1-1,5k toppen ettersom at det annet av møbler som også må kjøpes inn. Men, hva burde str. være på bordet sånn ca. på treet? Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Noen som kan finne et stort hvit bord til meg som rommer 3x skjermer, mus og tastatur? Setter pris på alle forslag! Eller denne og skaffe noko hengsler/plater slik at du kan henge dei opp Ja, det er svart, men berre nokre strøk med maling det... Endret 19. juni 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
Glenn Jacobsen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Så dei skaut hundane fordi dei vart fortalt at dei var aggressive? Er ikkje det like gale? "Hunden til naboen min er aggresssiv" (Men eigentleg er ein berre lei av at den bjeffar og spring mot ein og slikkar ein i andletet kvar gong ein kjem heim frå jobb) "Let's shoot him!" Les VGs facebook tråd om dette. Jeg har allerede fremmet den korrekte konklusjon. Se etter poster av Glenn T. Jacobsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Mango er så digg... En av tingene jeg elsker med sommerene, kjøpe impotert Mango fra Pakistan, det er herlig det! Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Mango er så digg... En av tingene jeg elsker med sommerene, kjøpe impotert Mango fra Pakistan, det er herlig det! Langreist mat er sjelden godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Langreist mat er sjelden godt Du vet at en mango er en frukt ja? Norge importerer som oftest dem som er grønne, og umodne, mens dersom du kjøper fra innvandrer butikker, er det som oftest moden, og saftige. Endret 19. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Du vet at en mango er en frukt ja? *bilde* Norge importerer som oftest dem som er grønne, og umodne, mens dersom du kjøper fra innvandrer butikker, er det som oftest moden, og saftige. Ja ofc. Endret 19. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Hvordan er det ikke godt? Har du smakt det før? Vil anbefale det, dersom du bor i Oslo kan du få kjøpt det ganske billig (rundt 50 kr for en boks), her i Bergen koster det 150.- bare for en boks, som inneholder rundt 4 mangoer.. Er min favoritt frukt. Det er en utrolig god smak på det. Endret 19. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvordan er det ikke godt? Har du smakt det før? Vil anbefale det, dersom du bor i Oslo kan du få kjøpt det ganske billig (rundt 50 kr for en boks), her i Bergen koster det 150.- bare for en boks, som inneholder rundt 4 mangoer.. Er min favoritt frukt. Det er en utrolig god smak på det. Har ikke smakt det nei... Skal prøve det en gang, sel om jeg liker best kortreist Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Så dei skaut hundane fordi dei vart fortalt at dei var aggressive? Er ikkje det like gale? "Hunden til naboen min er aggresssiv" (Men eigentleg er ein berre lei av at den bjeffar og spring mot ein og slikkar ein i andletet kvar gong ein kjem heim frå jobb) "Let's shoot him!" Enda så fant de en haug med kuleskudd i hundene... Leste en artikkel der de sa det ble skutt med MP5 eller noe. Endret 19. juni 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Har ikke smakt det nei... Skal prøve det en gang, sel om jeg liker best kortreist Vel, kan si det slik at du ikke får bedre frukt, enn det du får fra Pakistan, og den regionen. Det er skikkelig frukt, uten midler osv som du får her i Norge. Mango :3 Mango er så goooooodt! Endret 19. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Her ser jeg det er feil på datoen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1456925&st=20980 Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Her ser jeg det er feil på datoen http://www.diskusjon...456925&st=20980 Hvor ? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvorfor bruker de ikke noen Norske entrepenører? Kunne trengt noen sånne jobber hørte jeg en gang for en liten stund siden... http://e24.no/naeringsliv/konkurs-gir-full-stans-paa-e6/20383865 Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Se bilde 1 Time for rask Still klokka på forumet Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvorfor bruker de ikke noen Norske entrepenører? Kunne trengt noen sånne jobber hørte jeg en gang for en liten stund siden... http://e24.no/naerin...paa-e6/20383865 En av grunnen er vel at de absolutt skal bruke mer penger enn nødvendig og det er vel ikke nok folk i Norge som vil jobbe med dette. Er det noe både staten Norge og norske statsbaner er kjent for, så er det å bruke mer penger enn nødvendig på tull eller å ikke gi nok penger i det hele tatt. Landet her sparer seg til fant. Det brukes jo mer penger på konsulenter enn noe annet i dette landet, burde si sitt, de ansetter heller en papirflytter på ett kontor enn en som kan kjøre en gravemaskin ute på en arbeidsplass. De tror vel at så lenge de flytter nok papir så bare skjer ting helt av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå