Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Hva slags anklage er dette? Så man får ikke lenger ligge i sengen i fred med en laptop uten at man blir mistenkt for å fappe? Fysj, skam deg. :p

Maste jeg også? Haha, fyfaen. Jeg maste ikke, jeg sa det var pent vær ute...

Så man kan ikke så tulle litt med deg uten at du får anfall?? :tease:

Jeg tror nok han siktet til det andre. Han pleier å gjøre det værtfall. :p

Å dra seg har da aldri betydd at man runker? Å dra deg betyr at man er lat :p (Se Meg0709s innlegg overnfor)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Fyyyyyyfaen, kom opp i spansk, muntlig eksamen :realmad:

Hvordan faen er det mulig å ha så max uflaks at man av 5 stykker i klassen kommer opp i det eneste faget en ikke har lyst til å komme opp i :wallbash:

Så så så kompis, det skal nå gå så fint så. :)

God dag alle sammen! Da nærmer det seg mancave as :green: :green: :green:

Lenke til kommentar

sj3f ikke så sinna nå da :hm:

Men det er bare så jævlig bittert å bli trukket til det eneste faget man ikke vil komme komme opp i... det blir stilt krav om nesten ingen bruk av manus! Ikke på norsk er det like strengt engang... Jeg kan så vidt føre en samtale på spansk, jeg kan iallefall ikke ha en presentasjon utenat... :confused: så varer det så jævlig lenge også, mange forskjellige oppgaver man må gjøre.

Heller matte muntlig da ass...

Samfunn hadde vært en drøm og det som gjør det enda mer bittert er at det var en stor gruppe fra min klasse som kom opp i samfunnsfag :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Bare 3 og en halv dag til sommerferie !!!!!

Høres deilig ut kompis! Ca. 4 dager more to go også er det vellfortjent sommerferie her også :D

Håper vi får til noe hengings da sj3f :3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Så man kan ikke så tulle litt med deg uten at du får anfall?? :tease:

Å dra seg har da aldri betydd at man runker? Å dra deg betyr at man er lat :p (Se Meg0709s innlegg overnfor)

anfall sine, å fy faen dritt da :hm: 10 tennplugger pang sint fly forbannet. Forsiktig der

,

er ikke om John Reese jeg mener da , :) :confused: alle runker da man :green: dra han jeg mener :green: trenger du noen bilder da du vet hvor du skal gå og down load da :green:

Først må du nå selv vokse opp da til en såkalt "man" :tease:

Er du man, gammel er du da gutt

Bare 3 og en halv dag til sommerferie !!!!!

Og da var gjøre du da

Men det er bare så jævlig bittert å bli trukket til det eneste faget man ikke vil komme komme opp i... det blir stilt krav om nesten ingen bruk av manus! Ikke på norsk er det like strengt engang... Jeg kan så vidt føre en samtale på spansk, jeg kan iallefall ikke ha en presentasjon utenat... :confused: så varer det så jævlig lenge også, mange forskjellige oppgaver man må gjøre.

Heller matte muntlig da ass...

Samfunn hadde vært en drøm og det som gjør det enda mer bittert er at det var en stor gruppe fra min klasse som kom opp i samfunnsfag :cry:

Er jevlig surt det da surt som faen

Høres deilig ut kompis! Ca. 4 dager more to go også er det vellfortjent sommerferie her også :D

Håper vi får til noe hengings da sj3f :3

4 dager til

Går bra, joking. ;) Takk som spør. :D

kan vi få et bilde da av ho dama de, da mener jeg bilde fra mobilen din på skolen da av ho fort deg da gutt.... og jeg la inn noen bilder av ps3 vs ps4 kontroller og bilder av 360 vs one kontroller da

post-281153-0-60348100-1371489550_thumb.jpg

post-281153-0-90165600-1371489555_thumb.jpg

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Andre som følar at kanskje kvaliteten på artiklane på hw.no vart dårlegare etter hw ekstra vart lansert?

Altså, at det kanskje er lagt mindre tid inn på dei artiklane, for å få betre tid til å skrive ekstra artiklane?

Ein kan jo lese nokre ekstra artiklar utan å ha ekstra abb., men såg ikkje akkurat så mykje eksklusivt på ekstra heller...

Den Guide: Terminal i mac og Linux, der var det såvidt info om Linux, det var iallefall ikkje lagt seg så mykje inn i det som i mac...

Følte det vart å skrive om mac og kva linux og mac har til felles med terminalen, då kunne den iallefall heitt Guide: Terminal på mac

Lenke til kommentar

Og da var gjøre du da

Skal bli deilig med ferie ja, Men ha jeg skal gjøre vet jeg ikke :p

Skaffe en skjerm til pcn (om det er mer etter jeg har kjøpt ultabook) så jeg kan game litt kansje :D

Hva har dere tenk til å gjøre til sommeren da ?

btw:

Noen tips til ultrabook ?

Trenger jeg det eller er det like greit og kjøpe en "lett" 15" ?

Skal for det meste brukest til dj-pc, Mest mulig power og minst mulig vekt og cash :D

Har ikke bestemt meg for hvor mye jeg skal bruke ennå, Må se hva jeg får til b-dagen :D

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar

Skal bli deilig med ferie ja, Men ha jeg skal gjøre vet jeg ikke :p

Skaffe en skjerm til pcn (om det er mer etter jeg har kjøpt ultabook) så jeg kan game litt kansje :D

Hva har dere tenk til å gjøre til sommeren da ?

btw:

Noen tips til ultrabook ?

Trenger jeg det eller er det like greit og kjøpe en "lett" 15" ?

Skal for det meste brukest til dj-pc, Mest mulig power og minst mulig vekt og cash :D

Har ikke bestemt meg for hvor mye jeg skal bruke ennå, Må se hva jeg får til b-dagen :D

spøre han WhatWorld om den pc du :yes: :thumbup:
Lenke til kommentar

Morn alle her, fy faen vansklig :confused: :confused: :confused: det var og stå på de Rollerblade i går da. :hm: Det er mange mange år siden sist gang jeg sto for mange år siden jeg sist sto det er mere en 4 til 5 år siden, men ca ut uka eller neste så greier jeg det mye mye bedre en i går da, og jeg dro ikke de lisene nederst hardt til da nederst på Rollerblade da :huh: men faen om jeg gir opp :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...