Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Congratz :)

Lerekjørt mye da ?

Takk :) Har ikke kjørt så mye, men det skal ikke være noe problem :p

Trafikkregler generelt går bra, da jeg har mopedlappen ;)

Det er utrolig mye man lærer av å ha moped/lettsykkel egentlig :ohmy:

Huff det ble mye smilyer...

Morn alle her :green:

Ps3 i 3d :green: og Xbox One i 3d :green:

God morgen Jokingnutria :)

Kabinettet mitt i 3D :dribble:

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morn alle her :green:

Ps3 i 3d :green: og Xbox One i 3d :green:

God mogen :D

Det er jo bra det (Smiley)(Smiley)(Smiley)(Smiley)

Verste med å kjøre bil må vere å løse den ut... Men når det er i orden så går det glatt :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bare 1 år til billappen nå :ohmy:

Er utrolig gøy å kjøre, så du må bare glede deg! Kom faktisk ut på veien for en ukes tid siden. Er litt treg til å lære meg giringen, så jeg må fremdeles øve på det..

Lenke til kommentar

:dribble: i 3d sier er nesten hekte nå :tease: morn du lever

God mogen :D

Det er jo bra det (Smiley)(Smiley)(Smiley)(Smiley)

Verste med å kjøre bil må vere å løse den ut... Men når det er i orden så går det glatt :D

Ha ha ha harry den du, morn er du våken selv ser jeg smiley ja :green: er dig det da Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Er utrolig gøy å kjøre, så du må bare glede deg! Kom faktisk ut på veien for en ukes tid siden. Er litt treg til å lære meg giringen, så jeg må fremdeles øve på det..

Ja, det er morsomt å kjøre, jeg sliter selv med giring, blir veldig "humpete" tur, enda så er det veldig mye giring opp bakkene her jeg bor :p

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, det er morsomt å kjøre, jeg sliter selv med giring, blir veldig "humpete" tur, enda så er det veldig mye giring opp bakkene her jeg bor :p

Hehe, er som sagt bare å øve. Noe jeg også kan si er å ta det ROLIG, da jeg selv stresset noe sykt når jeg først kom på veien, som gjorde at jeg gjorde mange feil.

Lenke til kommentar

Første turen i bil var litt stressende, med tanke på at det er mye større enn en liten 2-takter mellom beina :p

En ting jeg lurer på er hvordan noen i det hele tatt har fått tatt lappen... Jeg ble først nesten kjørt ned, så ble jeg kjørt forbi (av samme personen) i en sving med motgående trafikk :ohmy: Heldigvis er mopeder så små og treige at man lett bare kan kaste seg i grøfta.

Lenke til kommentar

Første turen i bil var litt stressende, med tanke på at det er mye større enn en liten 2-takter mellom beina :p

En ting jeg lurer på er hvordan noen i det hele tatt har fått tatt lappen... Jeg ble først nesten kjørt ned, så ble jeg kjørt forbi (av samme personen) i en sving med motgående trafikk :ohmy: Heldigvis er mopeder så små og treige at man lett bare kan kaste seg i grøfta.

Oi, høres ut som han ikke burde ha førerkortet, er da ikke lov å gjøre slikt!

Er manger her og som ikke burde ha lappen, om det er fordi de ikke kan reglene (vikeplikt etc.) eller fordi de kjører gris varierer....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er manger her og som ikke burde ha lappen, om det er fordi de ikke kan reglene (vikeplikt etc.) eller fordi de kjører gris varierer....

Stemmer! Selv har jeg tatt trafikalt grunnkurs, men husker veldig lite av teorien. Heldigvis har jeg min far ved sidenav meg slik at jeg ikke gjør noe feil, da det kan være fatalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Den var der en stund før helga også., jeg reiste bort på onsdag kveld og den var der på tirsdag etc og på torsdag når jeg kom tilbake.

Hmm.. Såpass? Har du tittet på Battlelog og sett om dem har skrevet noe der?

God dag folkens! Ligger i senga med craptopen på fanget, må si det er pent vær ute i dag! :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dra deg ut da vel!

Tar ikke i mot ordre fra deg, sj3f. Men men, arbeider for øyeblikket. Tar meg nok en tur ut etterpå, synd det ikke er noe å finne på, lol.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Var bare et forslag siden du lå inne i senga og dro deg, mens du maste om at det var pent vær ute. :tease:

Hva slags anklage er dette? Så man får ikke lenger ligge i sengen i fred med en laptop uten at man blir mistenkt for å fappe? Fysj, skam deg. :p

Maste jeg også? Haha, fyfaen. Jeg maste ikke, jeg sa det var pent vær ute...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Å dra seg, betyr jo å være lat, altså ligge å dra seg, som i å ligge lenge i senga for bare å ligge der å være lat.

Jeg tror nok han siktet til det andre. Han pleier å gjøre det værtfall. :p

Men men, nok om det. Noen Final Fantasy-fans her på tråden? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...