Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har ikke gamet siden jeg knuste tv'en min :,( Savner World of tanks....

Sier de noe på BBC da ?

Kansje på tide å såve her å :)

Ikke alt for mye, de snakker en del om valget i Iran, og at det var en fyr som la fra seg en lapp på et fly, hvor det sto at han ville "brenne" flyet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er vi minst 2 om å hate double XP dritten.

Aldri sagt jeg hatet den, men det er jo for å trekke folk til å spille så klart, jeg har dog ikke noe bruk for dobbel xp, jeg kunne gjerne overført noen mill poeng til en eller anna hvis det gikk an. :p

Men jeg lurte på når den slutter, eller om den er under hele E3 messa kanskje?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nå er vell ikke forholdene der nede så bra da..(eller var det Iraq?)

Iran er et av den mest stabile landet i hele regionen, til og med ikke Israel er så stabil. Det man får servert her i vesten om Iran er bare vrøvl. Ja, Iran er i en økonomisk krise, men det er takket være de sanksjonene som vesten har lagt opp på Iran, det var ikke deres skyld, men USA/FN/IAEA. De mener Iran har planer om å lage kjernefysiske våpen, og bruker lignende bevis, som de gjorde i Irak saken, hvor det viste seg senere å være feil, og mannen som sa det til FN faktisk sto å løy om at det fantes atomvåpen.

Iran har planer om å bruke deres powerplants til å lage strøm, ikke våpen!

Btw; Det var ikke i Iran denne fyren truet med å sprenge et fly, det var et fly som var på vei til New York, fra Egypt:

BOMBETRUSSEL PÅ NEW YORK-FLY

Et britisk militærfly eskorterte et passasjerfly som var på vei til New York fra Kairo. Flyet ble omdirigert til å nødlande på Prestwick Airport i Glasgow etter at en passasjer hadde funnet et brev med en bombetrussel.

Det skal ha vært rundt 300 passasjerer om bord på flyet.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Iran er et av den mest stabile landet i hele regionen, til og med ikke Israel er så stabil. Det man får servert her i vesten om Iran er bare vrøvl. Ja, Iran er i en økonomisk krise, men det er takket være de sanksjonene som vesten har lagt opp på Iran, det var ikke deres skyld, men USA/FN/IAEA. De mener Iran har planer om å lage kjernefysiske våpen, og bruker lignende bevis, som de gjorde i Irak saken, hvor det viste seg senere å være feil, og mannen som sa det til FN faktisk sto å løy om at det fantes atomvåpen.

Iran har planer om å bruke deres powerplants til å lage strøm, ikke våpen!

Wow, hadde jeg aldrig trodd iom. beliggenheten :p

Men fint at noen av de landa klarer seg uten krig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Wow, hadde jeg aldrig trodd iom. beliggenheten :p

Men fint at noen av de landa klarer seg uten krig :)

Iran er et utrolig stabilt land, og Iran er ikke interessert i krig, de er interessert i å ha det fredelig, men som andre land, er de forberedt dersom noen angriper dem. Siste krigen var involvert i var Iran/Irak krigen, så vel som gulf krigen. Her har vi Israel som truer, ikke Iran. Iran har aldri sagt at de er interessert i en krig, de er interessert i fred.

http://en.wikipedia....i/Iran-Iraq_War

Afghanistan/Irak krigene er jo utspillet pga uroligheter, bl.a pga diktatur. Afghanistan har i en periode på over 10-15 år hatt et styre av Taliban, og Irak hadde som kjent Saddam Hussein som diktator, som tok makten etter et statskupp.

Vil anbefale å serien House of Saddam, om du er interessert i dette. Det som er interessant er jo at USA var god venn med Saddam, før han sluttet å adlyde. Han var alltid en hund.

Lenke til kommentar

Iran er et utrolig stabilt land, og Iran er ikke interessert i krig, de er interessert i å ha det fredelig, men som andre land, er de forberedt dersom noen angriper dem. Siste krigen var involvert i var Iran/Irak krigen, så vel som gulf krigen. Her har vi Israel som truer, ikke Iran. Iran har aldri sagt at de er interessert i en krig, de er interessert i fred.

http://en.wikipedia....i/Iran-Iraq_War

Afghanistan/Irak krigene er jo utspillet pga uroligheter, bl.a pga diktatur. Afghanistan har i en periode på over 10-15 år hatt et styre av Taliban, og Irak hadde som kjent Saddam Hussein som diktator, som tok makten etter et statskupp.

Vil anbefale å serien House of Saddam, om du er interessert i dette.

Hadde det bare vert en verden uten krig...

Er veldig interessert i krig, Men liker uansett ikke at det skjer :/

Det at folk skal bruke vold som løsnig ser jeg ikke grunnen til...

Skal se den serien :)

edt:

Tror jeg snart tar kvelden her jeg - eller natta som det er nå :)

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hadde det bare vert en verden uten krig...

Er veldig interessert i krig, Men liker uansett ikke at det skjer :/

Det at folk skal bruke vold som løsnig ser jeg ikke grunnen til...

Skal se den serien :)

Nei, det tror jeg veldig få er gald i. Det er dumt at noen må yte til vold, for å få sine mål oppnådd. Men det er jo egentlig bare typisk oss mennesker, vi er bygd for å sloss, og for å krige.

Om du er interessert i overvåking kan jeg anbefale boken 1984, som også har en glimrende film: http://www.imdb.com/title/tt0087803/

Men nå må jeg ta kvelden, det begynner å bli veldig seint nå. God natt. :)

Lenke til kommentar

Nei, det tror jeg veldig få er gald i. Det er dumt at noen må yte til vold, for å få sine mål oppnådd. Men det er jo egentlig bare typisk oss mennesker, vi er bygd for å sloss, og for å krige.

Om du er interessert i overvåking kan jeg anbefale boken 1984, som også har en glimrende film: http://www.imdb.com/title/tt0087803/

Men nå må jeg ta kvelden, det begynner å bli veldig seint nå. God natt. :)

God natt ja :)

Må ta kveld her og etter jeg har hørt ferdig The Long Road :D

Tror forumet daua :p

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er 56 grader uten særlig mye prosessbruk mye? Den er ikke hele tiden helt oppe, men der mest på 36-7 grader. Skal la PCen stå på i natt.

Lenke til kommentar

Er 56 grader uten særlig mye prosessbruk mye? Den er ikke hele tiden helt oppe, men der mest på 36-7 grader. Skal la PCen stå på i natt.

Det kommer ann på prosessor og kjøler det..

Selv ligger jeg på 35-40* idle med stock kjøler..

Edt:

Neida, er ikke mye med tanke på OC'en din...

Hva er utetemp btw ?

Endret av Haugezz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Neida, er ikke mye med tanke på OC'en din...

Hva er utetemp btw ?

Stemmer, har en OC på 4.4 ghz. Tenker du på romtemperaturen? Er faktisk ikke sikker hva den er. Men i Bergen generelt så er det rundt 15-16 grader, og sikkert en 10-9 grader om kvelden, så det er nok rundt det.

Lenke til kommentar

Good Morning Vietnam !! :D

Stemmer, har en OC på 4.4 ghz. Tenker du på romtemperaturen? Er faktisk ikke sikker hva den er. Men i Bergen generelt så er det rundt 15-16 grader, og sikkert en 10-9 grader om kvelden, så det er nok rundt det.

Pleide å ha på dataen 24/7, Hadde aldri noe problemer med temp..

ar varmt den siste tida før tv'n røyk (ca.25*) Da var ofte cpu'en og gpu'en rundt 10* over normalen(45 og 65).Men har alltid stådd på 24/7 og det har ikke ert noe problem om vinteren ivertfall, og da har romtemperaturen vert rundt 25*....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...