Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har ikke gamet siden jeg knuste tv'en min :,( Savner World of tanks.... Sier de noe på BBC da ? Kansje på tide å såve her å Ikke alt for mye, de snakker en del om valget i Iran, og at det var en fyr som la fra seg en lapp på et fly, hvor det sto at han ville "brenne" flyet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Lett å komme i media. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jo, det kan du si.. Folk er virkelig syke, tenk å gjøre noe slikt.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Da er vi minst 2 om å hate double XP dritten. Aldri sagt jeg hatet den, men det er jo for å trekke folk til å spille så klart, jeg har dog ikke noe bruk for dobbel xp, jeg kunne gjerne overført noen mill poeng til en eller anna hvis det gikk an. Men jeg lurte på når den slutter, eller om den er under hele E3 messa kanskje? Endret 16. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Lett å komme i media. Jo, det kan du si.. Folk er virkelig syke, tenk å gjøre noe slikt.. Nå er vell ikke forholdene der nede så bra da..(eller var det Iraq?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Nå er vell ikke forholdene der nede så bra da..(eller var det Iraq?) Iran er et av den mest stabile landet i hele regionen, til og med ikke Israel er så stabil. Det man får servert her i vesten om Iran er bare vrøvl. Ja, Iran er i en økonomisk krise, men det er takket være de sanksjonene som vesten har lagt opp på Iran, det var ikke deres skyld, men USA/FN/IAEA. De mener Iran har planer om å lage kjernefysiske våpen, og bruker lignende bevis, som de gjorde i Irak saken, hvor det viste seg senere å være feil, og mannen som sa det til FN faktisk sto å løy om at det fantes atomvåpen. Iran har planer om å bruke deres powerplants til å lage strøm, ikke våpen! Btw; Det var ikke i Iran denne fyren truet med å sprenge et fly, det var et fly som var på vei til New York, fra Egypt: BOMBETRUSSEL PÅ NEW YORK-FLY Et britisk militærfly eskorterte et passasjerfly som var på vei til New York fra Kairo. Flyet ble omdirigert til å nødlande på Prestwick Airport i Glasgow etter at en passasjer hadde funnet et brev med en bombetrussel. Det skal ha vært rundt 300 passasjerer om bord på flyet. Endret 16. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Iran er et av den mest stabile landet i hele regionen, til og med ikke Israel er så stabil. Det man får servert her i vesten om Iran er bare vrøvl. Ja, Iran er i en økonomisk krise, men det er takket være de sanksjonene som vesten har lagt opp på Iran, det var ikke deres skyld, men USA/FN/IAEA. De mener Iran har planer om å lage kjernefysiske våpen, og bruker lignende bevis, som de gjorde i Irak saken, hvor det viste seg senere å være feil, og mannen som sa det til FN faktisk sto å løy om at det fantes atomvåpen. Iran har planer om å bruke deres powerplants til å lage strøm, ikke våpen! Wow, hadde jeg aldrig trodd iom. beliggenheten Men fint at noen av de landa klarer seg uten krig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Wow, hadde jeg aldrig trodd iom. beliggenheten Men fint at noen av de landa klarer seg uten krig Iran er et utrolig stabilt land, og Iran er ikke interessert i krig, de er interessert i å ha det fredelig, men som andre land, er de forberedt dersom noen angriper dem. Siste krigen var involvert i var Iran/Irak krigen, så vel som gulf krigen. Her har vi Israel som truer, ikke Iran. Iran har aldri sagt at de er interessert i en krig, de er interessert i fred. http://en.wikipedia....i/Iran-Iraq_War Afghanistan/Irak krigene er jo utspillet pga uroligheter, bl.a pga diktatur. Afghanistan har i en periode på over 10-15 år hatt et styre av Taliban, og Irak hadde som kjent Saddam Hussein som diktator, som tok makten etter et statskupp. Vil anbefale å serien House of Saddam, om du er interessert i dette. Det som er interessant er jo at USA var god venn med Saddam, før han sluttet å adlyde. Han var alltid en hund. Endret 16. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Iran er et utrolig stabilt land, og Iran er ikke interessert i krig, de er interessert i å ha det fredelig, men som andre land, er de forberedt dersom noen angriper dem. Siste krigen var involvert i var Iran/Irak krigen, så vel som gulf krigen. Her har vi Israel som truer, ikke Iran. Iran har aldri sagt at de er interessert i en krig, de er interessert i fred. http://en.wikipedia....i/Iran-Iraq_War Afghanistan/Irak krigene er jo utspillet pga uroligheter, bl.a pga diktatur. Afghanistan har i en periode på over 10-15 år hatt et styre av Taliban, og Irak hadde som kjent Saddam Hussein som diktator, som tok makten etter et statskupp. Vil anbefale å serien House of Saddam, om du er interessert i dette. Hadde det bare vert en verden uten krig... Er veldig interessert i krig, Men liker uansett ikke at det skjer :/ Det at folk skal bruke vold som løsnig ser jeg ikke grunnen til... Skal se den serien edt: Tror jeg snart tar kvelden her jeg - eller natta som det er nå Endret 16. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Hadde det bare vert en verden uten krig... Er veldig interessert i krig, Men liker uansett ikke at det skjer :/ Det at folk skal bruke vold som løsnig ser jeg ikke grunnen til... Skal se den serien Nei, det tror jeg veldig få er gald i. Det er dumt at noen må yte til vold, for å få sine mål oppnådd. Men det er jo egentlig bare typisk oss mennesker, vi er bygd for å sloss, og for å krige. Om du er interessert i overvåking kan jeg anbefale boken 1984, som også har en glimrende film: http://www.imdb.com/title/tt0087803/ Men nå må jeg ta kvelden, det begynner å bli veldig seint nå. God natt. Endret 16. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Nei, det tror jeg veldig få er gald i. Det er dumt at noen må yte til vold, for å få sine mål oppnådd. Men det er jo egentlig bare typisk oss mennesker, vi er bygd for å sloss, og for å krige. Om du er interessert i overvåking kan jeg anbefale boken 1984, som også har en glimrende film: http://www.imdb.com/title/tt0087803/ Men nå må jeg ta kvelden, det begynner å bli veldig seint nå. God natt. God natt ja Må ta kveld her og etter jeg har hørt ferdig The Long Road Tror forumet daua Endret 16. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Må ta kveld her og etter jeg har hørt ferdig The Long Road Nickelback er helt rå, kos deg! Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Nickelback er helt rå, kos deg! I Will ! Lucky Shot Da var albumet ferdig, Godnatt Endret 16. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Er 56 grader uten særlig mye prosessbruk mye? Den er ikke hele tiden helt oppe, men der mest på 36-7 grader. Skal la PCen stå på i natt. Endret 16. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Er 56 grader uten særlig mye prosessbruk mye? Den er ikke hele tiden helt oppe, men der mest på 36-7 grader. Skal la PCen stå på i natt. Det kommer ann på prosessor og kjøler det.. Selv ligger jeg på 35-40* idle med stock kjøler.. Edt: Neida, er ikke mye med tanke på OC'en din... Hva er utetemp btw ? Endret 16. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Neida, er ikke mye med tanke på OC'en din... Hva er utetemp btw ? Stemmer, har en OC på 4.4 ghz. Tenker du på romtemperaturen? Er faktisk ikke sikker hva den er. Men i Bergen generelt så er det rundt 15-16 grader, og sikkert en 10-9 grader om kvelden, så det er nok rundt det. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Good Morning Vietnam !! Stemmer, har en OC på 4.4 ghz. Tenker du på romtemperaturen? Er faktisk ikke sikker hva den er. Men i Bergen generelt så er det rundt 15-16 grader, og sikkert en 10-9 grader om kvelden, så det er nok rundt det. Pleide å ha på dataen 24/7, Hadde aldri noe problemer med temp.. ar varmt den siste tida før tv'n røyk (ca.25*) Da var ofte cpu'en og gpu'en rundt 10* over normalen(45 og 65).Men har alltid stådd på 24/7 og det har ikke ert noe problem om vinteren ivertfall, og da har romtemperaturen vert rundt 25*.... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 God morgen! Bare 1 år til billappen nå Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 God morgen! Bare 1 år til billappen nå Congratz Lerekjørt mye da ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Morn alle her Ps3 i 3d og Xbox One i 3d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå