iGlenn Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Men hva innebærer Ekstra-greiene da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 I ekstra, wuut? Høres bra ut, Kiriev! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Men hva innebærer Ekstra-greiene da? I ekstra, wuut? Høres bra ut, Kiriev! Ja du betalar 29kr i månaden for Hardware.no Extra... Det vil sei at du ikkje får opp reklamar (ADblock gjer samme jobb) Og du får tilgang til nokre ekstra artiklar kvar dag (Ikkje verd det... sjølv om det er liten pris å betale) Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Er gratis den første måneden, så det er derfor jeg prøver det. Tror aldri jeg har sett hvordan Hardware.no ser ut med reklame. Har brukt adblock i mange år så Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ja, lurte på om eg skulle bruka den 1månaden gratis eg og, men kjem nok ikkje til å fortsetje med det etter gratis tida Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg kommer nok til å betale da Ekstra artiklene er mye bedre enn de vanlige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Hardware Ekstra For deg som vil ha litt mer Endret 14. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det vil sei at du ikkje får opp reklamar (ADblock gjer samme jobb) Og du får tilgang til nokre ekstra artiklar kvar dag (Ikkje verd det... sjølv om det er liten pris å betale) Det forklarer jo det meste. Takker for infoen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det står jo info om de "Ekstra" greiene på forsiden til hw.no også. kanskje man må scrolle litt nedover. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Er det noen som skal ha det Ekstra greine da, er jo like bra eller bedre med ADblock da for det er jo gratis da, jeg hm trur ikke det har jo ADblock til krom Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Da har jeg fått opp de nye Bose Companion 5 høyttalerne til PCen min Blir fett å prøve dem ut på BF3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Nevn noe jeg kan ønske meg til bursdagen min snart. (Ikke si cash eller pc stuff) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Sokker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Sokker Det har han nok av fra før. Nevn noe jeg kan ønske meg til bursdagen min snart. (Ikke si cash eller pc stuff) Muligens en ny mobil? Hjemmekino? TV? Sofa? Tablet? iPad? Skjermer? Konsoll? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ikke for å hate på Battleleif, men BF3 og BF4 er jo nesten helt identiske.... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Nevn noe jeg kan ønske meg til bursdagen min snart. (Ikke si cash eller pc stuff) Ikke cash eller pc-stuff? Da er dette feil tråd å spørre på Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det bygger jo på så og si samme motor, BF3 var jo bare en kjempe stor beta til BF4. Men nei, sorry, BF serien har bare gått nedover etter BF2, jada, det selger sikkert kjempe bra, men det betyr ikke at det er bra og alt de tenker på er public casual spillere, de tar ikke så mye som litt hensyn til de som holder liv i spillet, de kompetitive spillerne. Nei, de burde bare gjort en remake av BF2. Veit ikke om jeg kommer til å kjøpe spillet, enten så får man laste det ned å spille SP eller kjøpe det å spille litt public en gang i blant, er liksom ikke vits å gjøre anna når de bare raserer spillene sine. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Nevn noe jeg kan ønske meg til bursdagen min snart. (Ikke si cash eller pc stuff) Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Nevn noe jeg kan ønske meg til bursdagen min snart. (Ikke si cash eller pc stuff) Hva med den her FG Off-Road Beetle 4WD RTR kr 10.795FG Off-Road Beetle 4WD RTR. Modellen leveres med ulakkert karosseri slik at man kan velge farge selv. Radioutstyret er ferdig montert på bilen og man trenger i tillegg bensin med 4% oljeblanding. Den nye Off-Road Beetle 4WD fra FG. Denne garanterer mye kjøreglede og modellen vekker mye oppsikt. Bilen er utstyrt med 4-hjulstrekk og lavprofildekk med store knaster gjør at den tåler mye terreng. Except for a few parts the Off-Road Beetle is identical in contruction with the FG Sportsline 4WD Monster models. Main difference are the low-profile knobbed tires. With this tire equipment the model can be driven on almost every surface. Lengde : 730mm Bredde: 480mm Høyde: 290mm Akselavstand: 500mm 58050R Oljefyllte støtdempere (8 stk.) 26ccm 2takts motor Bilen er fullt kulelagret 4mm alu chassis 700ml fuel tank 200mm dekk Styre og gass/brems servo Agressor 3FM sender Lader til batteri Oppladbart batteri til mottaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Morn Endret 15. juni 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå