Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Jeg mener det kommer sikkert en del slim versjoner av PS4, de liker jo å tyne penger ut av folk. PS4 er litt for dyrt nå, men har litt lyst på det, ja :p

Jeg har forresten 80 GB versjonen av PS3, ikke slim. Har en PS3 Slim på hytta da :green:

Bare den første PS3en, 60 GB'en, kunne man spille PS1/PS2 spill på, men så bestemte Sony seg for å kvitte seg med det fordi de mente ingen ville ha det.. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Jeg har forresten 80 GB versjonen av PS3, ikke slim. Har en PS3 Slim på hytta da :green:

Bare den første PS3en, 60 GB'en, kunne man spille PS1/PS2 spill på, men så bestemte Sony seg for å kvitte seg med det fordi de mente ingen ville ha det.. :nei:

Idiotisk spør du meg.

Lenke til kommentar

Jeg mener det kommer sikkert en del slim versjoner av PS4, de liker jo å tyne penger ut av folk. PS4 er litt for dyrt nå, men har litt lyst på det, ja :p

Vet det jeg hadde ps3 60.gb første dagen da den kom ut, og det har jeg oxo med min ps4. Jeg er en hund :dribble: med løpe tid når jeg tenker på ps4 :dribble: grunnen er att sony ikke sålte mer av ps3 60gb er de hva for dyr 6000.kr betalte jeg 60 gb min da men den ble for dyr å produsere for sony en console til 6000 er dyrt for oss brukere da sony måte få ned prisen ved og ribbe ps3 Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Jeg tenkte bare siden første versjon av PS3 var jo bakoverkompatibel. Tror ikke det er noe poeng i at jeg kjøper PS4 med det første da… kommer vel 20 slim'ed versjoner i løpet av PS4 perioden. Kan kjøpe da…

Sånn går det når du ikke vet hva du snakker om. De første PS3 hadde innebygd PS2.

http://www.ps3blog.net/2006/11/08/confirmed-ps2-inside-ps3/

http://www.engadget.com/2006/06/05/reason-437-for-all-that-bulk-ps3-has-a-ps2-inside/

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Sånn går det når du ikke vet hva du snakker om. De første PS3 hadde innebygd PS2.

Nei, dem hadde emulator?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Den sangen du la i spoileren minner meg bare om denne videoen.. kommer aldri til å få den ut av hodet.

Legger den i spoiler:

Hahahaha :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg mimrer tilbake i tid, :green: til et virklig artig spill i ps3. :green: :green: Og det heter super a dub med ender som svømte :green: og haien tar da endene ha ha artig spill da :green: lea du på ps3 kontrolleren til venstre så så svømte endene til venstre hev du kontrolleren opp i luften så hopet endene oxo da. er ikke hev jeg mener jeg vet ikke ordet der :hm: :hm:

Super Rub a Dub™ Game | PS3™ - PlayStation® skal testes igjen i morgen ellercetter på :dribble:

Lenke til kommentar

Rimelig bra den der, ja.. ;)

Ekstra ja.. sett det på andre rundt her også. Lurer på hva det er forno. :huh:

aleksanderro har vinne i ekstra da :tease: :tease: :tease: :tease:

Skumle saker gitt. :p

EwGKs.png

Say wuuut? Ekstra? :huh:

God formiddag, folkens! :D

aleksanderro har vinne i ekstra da :tease: :tease: :tease: :tease: Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...