Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Tror ikke det nei, dessverre. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Endelig sommerferie bare i 3 uker da... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Noen som ser på BF4 live? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Endelig sommerferie bare i 3 uker da... En uke igjen til sommer nå, om vi ikke teller med de siste dagene av denne uka. Synd jeg ikke får se hun på en stund. Ingen som kunne tenkt seg en i5 760 her vell? xD Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg trodde ITavisen bare hadde fanboys og inkompetente idioter? Det oxo men oxo troll da men det trollet som kommet hit blir fort borte da hvis han ikke skjerper seg da De fleste forsvant heldigvis med forumet og med tiden etter, hehe. Deilig med ferie, på tide! Ikke alle da vel noen er igjen på itavisen da, og et her oxo da, ferie sier du så hva skal du gjøre da Herregud så var han tilbake igjen as. Utroskap? Lol, dette blir for teit as. Men uansett, god formiddag alle mann! Nei å nei han flyr fort ut see resten i pm Krom Jeg må være den eneste i hele Norge som har tilgang til internett hver eneste dag dersom man skal dømme ut fra kritikken til Microsoft. Jeg oxo Jeg har internett minst 1 gang om dagen i alle fall. Skulle nettet bli borte i en lengre periode, så finner jeg på noe annet uansett, fordi jeg stort sett kun spiller online. En annen snedig løsning er jo at man kan dele spillene med 10 andre personer, istedenfor å dele en fysisk kopi av spillene. Ikke at dette blir brukt så mye med nedlastingshastigheten min, men ganske kult likevel. Er det lovlig da med deling med spill Trenger ikke horer da. Blir noe 7.1 i mancaven. Nei du har madamen du jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Nei du har madamen du jo Hehe, da hadde livet vært topp as... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Tror ikke det nei, dessverre. Tro er noe man gjør i kirka, Mr. Reese, jeg vil ha et skikkelig svar Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Er PS4 bakoverkompatilbel med PS3-spill? Jeg har lest et sted att man kan spille ps3 spill i ps4 da, kan ta feil da. Jeg fant nå Dette er PlayStation 4 her står det Endret 12. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Kan ikke spille PS3 spill på PS4 nei. Kanskje via nettskyen i gang i framtiden. Endret 12. juni 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Tro er noe man gjør i kirka, Mr. Reese, jeg vil ha et skikkelig svar Mkay. Tar kvelden, natta! Henda over dyna nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Mkay. Tar kvelden, natta! Henda over dyna nå. Ikke jeg da, har vinter dyne og en sommer dyne på meg fryser hutre host hark Endret 12. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er det lovlig da med deling med spill De sier så. Sakset fra Xbox One-kaféen: Since its announcement, there has been some confusion over the details of sharing your Xbox One game library with up to ten "family members." Mehdi couldn't give comprehensive details but he did clarify some things. For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said. You'll be able to link other Xbox Live accounts as having shared access to your library when you first set up a system, and will also be able to add them later on (though specific details of how you manage these relationships is still not being discussed). The only limitation, it seems, is that only one person can be playing the shared copy of a single game at any given time. All in all, this does sound like a pretty convenient feature that's more workable than simply passing discs around amongst friends who are actually in your area. Kilde: http://arstechnica.com/gaming/2013/06/microsoft-defends-the-xbox-ones-licensing-used-game-policies/ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 De sier så. Sakset fra Xbox One-kaféen: sorry iGlenn, jeg tenkte da pirat copering da jeg leste det sorry igjen Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er da ingenting å si sorry for.. hehe. Forstår ikke helt hva du mener, men saken er at man kan dele spillene sine med opptil 10 personer via Xbox Live eller noe i den duren. Skal du ha Xbone? Har ikke helt bestemt meg enda, men jeg regner med at den blir kjøpt. Blir en fin erstatning for Bluray-spilleren og TV-dekoderen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Xbox One erstatter vel ikke TV-dekoderen, eller? http://www.battlefield.no/artikkel/battlefield_4_live_stream Endret 12. juni 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Regnet med det ettersom folk ler og kaller det en tv-boks, men ble litt usikker nå. DagensIT skrev dette: "Microsoft ønsker å samarbeide med alle tv-leverandører i Norge for å gjøre Xbox One til mottaker og dekoder for tv-signaler." Vi får se litt nærmere release om hvordan dette blir i Norge da.. håper egentlig den kan erstatte mest mulig sånn at det ikke blir så mange bokser her. Endret 12. juni 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er PS4 bakoverkompatilbel med PS3-spill? Det ville vært veldig krevende. CELL prosessoren i PS3 er kraftig. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg tenkte bare siden første versjon av PS3 var jo bakoverkompatibel. Tror ikke det er noe poeng i at jeg kjøper PS4 med det første da… kommer vel 20 slim'ed versjoner i løpet av PS4 perioden. Kan kjøpe da… Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Morn alle her sj3f har du løst på ps4, men den ps3 slim jeg har er ikke bakoverkompatibel med exe ps2. Men kjøper du ps2 spill fra store da får du spillet ps2 for å si det sånn men er ikke mange ps2 spill synes jeg er i store da er det ps3 eller ps4 som du mener og kjøpe kommer vel 20 slim'ed versjoner av ps3 kommer vel 20 slim'ed versjoner av ps4 Endret 13. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå