Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facebook fungerer fint her. Bruker FF.

Lami: Utrolig kjip følelse å sitte der uten å vite om hun lever eller ikke, men du får bare tenke positivt. Hun skrev jo at hun var trøtt, så det er jo ganske sannsynlig at hun har sovnet og ikke hører telefonen.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Facebook er oppe å gå, så kan den plutselig ikke vise siden etc i FF, så funker det igjen og sånn går det.

Firefox sier at den ikke kan finne tjeneren som da er www.facebook.com, artig, men chatten var jo kuk her om dagen så er vel en eller anna som snubla i ledningen.

Er vel i orden igjen utpå dagen, ikke at det spiller noen rolle, bare litt irriterende akkurat nå.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Helgen min i ett nøtteskall:

Meg - "Ah, nå skal jeg få begynne med å lære meg C# koding! La oss bla i denne store boken!"

*20 min senere*

Skyrim - "Ser du sitter å koder. Hva med å heller komme hit å slakte virtuelle drager ved å kjøre en liten dagger opp i ræven på dem? Høres gøy ut, gjør det ikke?"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Heldig du! ;)

Har nok bare vært utrolig heldig med dagen, ble jævlig bra faktisk :green: :green: :green:

Stolt av hva jeg faktisk fikk til i dag :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva fikk du til om jeg kan spørre?

Hehe, snakka vell en del med hun jenta jeg liker. Uten å bli nervøs og helt jævlig for å si det slikt, bare "klikka" helt fint sammen. :D

Det er mye mer men skal ikke kjede dere i hjel. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...