Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jupp, Snart på tur med bikkja Høres bra ut! Er litt redd for å gå ut med tanke på at jeg går på en "kur" for øyeblikket. Kan bli fort solbrent, buhu Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Kansje du har valgt feil "klokkeinstillinger" på forumet ? Var det som var problemet, ja.. litt rart mtp. at jeg ikke har endret noe. Takk da. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Høres bra ut! Er litt redd for å gå ut med tanke på at jeg går på en "kur" for øyeblikket. Kan bli fort solbrent, buhu Blir ikke solbrent jeg, eller blir vel kansje det snart siden jeg skriver det Så mye sol som i har hatt i år synest jeg det er merkelig ... Var det som var problemet, ja.. litt rart mtp. at jeg ikke har endret noe. Takk da. Np Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Blir ikke solbrent jeg, eller blir vel kansje det snart siden jeg skriver det Så mye sol som i har hatt i år synest jeg det er merkelig ... Ikke jeg heller vanligvis men kan hende når jeg går på "kuren". Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Ikke jeg heller vanligvis men kan hende når jeg går på "kuren". aah så d e sånn d e Edit: FB-brukeren ble midlertidig låst -.- Måtte svare på hvem som var tagget i div. bilder Endret 9. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er litt redd for å gå ut med tanke på at jeg går på en "kur" for øyeblikket. Kan bli fort solbrent, buhu Står det i bruksanvisningen (hvis det er noen) til denne kuren at du ikke kan gå ut fordi du blir lettere solbrent? Hvis nei, og du fortsatt er redd for å bli solbrent er det bare å fyre på noe faktor 50+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Står det i bruksanvisningen (hvis det er noen) til denne kuren at du ikke kan gå ut fordi du blir lettere solbrent? Hvis nei, og du fortsatt er redd for å bli solbrent er det bare å fyre på noe faktor 50+ Legen sa det at han anbefalte meg å smøre meg godt med noe solkrem om jeg skulle være mye ute. Neida, trenger nok bare "standard"-faktor. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Høres bra ut! Er litt redd for å gå ut med tanke på at jeg går på en "kur" for øyeblikket. Kan bli fort solbrent, buhu Åsen går det på skolen da i morgen da, må du sitte gjenn inne da du ser ut og en titter inn Var det som var problemet, ja.. litt rart mtp. at jeg ikke har endret noe. Takk da. Har du fått fikset det??da aah så d e sånn d e Edit: FB-brukeren ble midlertidig låst -.- Måtte svare på hvem som var tagget i div. bilder Sms språk ?? (d e)??? Legen sa det at han anbefalte meg å smøre meg godt med noe solkrem om jeg skulle være mye ute. Neida, trenger nok bare "standard"-faktor. Nei du trenger mange liter til uka :love: Endret 9. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Sms språk ?? (d e)??? Det er det sikkert Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Det er det sikkert Så du ikke de ???? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Så du ikke de ???? Joda Men skriver ikke på SMS-språket anyways Endret 9. juni 2013 av Haugezz Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Back in the USSR VIL VAKKER OG VÅT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Må nok ta kvelden her gitt. Tidlig i sengs slik at jeg kan stå tidlig opp! Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Må nok ta kvelden her gitt. Tidlig i sengs slik at jeg kan stå tidlig opp! Ja, det må til det... Skal tidlig opp imårra jeg og :/ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Chucky - Demon Speeding http://www.youtube.com/watch?v=RsGlNu94W2o Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Har du fått fikset det??da Jepp. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Metallica: jump in the fire Seek & destroy Battery Master of puppets Iron maiden yeah The Number Of The Beast Run to the hills Alice cooper Schools out poison House of fire Under My Wheels Twister sister The kids are back i wanna rock Endret 9. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Dette er skummelt. Snakket med en jente som har depresjon og slikt, hu posta nett en notisnotat om at hu ville dø og slikt på twitter.. Snakket med hu over på sms hvor hu skrev at hu var litt trøtt men ikke så mye krefter igjen og siste meldinga sto det "Hjelp". Nå svarer hu ikke lengre, fyfaen vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan være hu har sovna men faen er ikke sikkert ;( Jævla redd nå Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Faen.. for en ekstremt kjip situasjon. :/ Kan jo prøve å ringe og se om hun svarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå