Gjest Slettet+412 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ok, du får si ifra når du har bestemt deg, du kan jo bare bruke et eller annet navn, du kan skifte det hvis du kobler opp google+ bruker til youtube Takk, det er notert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Jeg tenker mye uten tanker Hodet er en stor ballong Jeg er alltid der hvor jeg vanker Sex er aller best uten dong Mot IQ må jeg kapitulere Men hils og si jeg har det bra Jeg e'kke skapt for å infiltrere Kripos eller IRA IRA for jeg er Sløv uten dop Feit uten fett Fin uten former og smilet er svett Støl uten trim Huet fullt av lim Mat er snop når du er Sløv uten dop Sløv uten dop Sløv Idrett er for fanatister Jeg e'kke skapt for slikt Mosjon får jeg når jeg ler så jeg rister Av de som sier sport er din plikt Penger er for kapitalister Kun papir for meg Så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne karl johan bli motorvei for meg For jeg er sløv uten dop Feit uten fett Fin uten former og smilet er svett Støl uten trim Huet fullt av lim Mat er snop når du er Sløv uten dop 24 moralister Ville frelse meg Jeg sa så lenge jeg har penger til tippefrister Kan gjerne karl johan bli motorvei for meg For jeg er sløv uten dop Feit uten fett Fin uten former og smilet er svett Jeg er støl uten lim Mat er snop når du er Sløv Sløv Sløv Sløv uten dop Sløv uten dop Sløv Endret 8. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ok, du får si ifra når du har bestemt deg, du kan jo bare bruke et eller annet navn, du kan skifte det hvis du kobler opp google+ bruker til youtube Skal prøve det ut! Hadde vært bra for meg som bytter navn hele tiden. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Er jo alltid værdt et forsøk Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 God kveld, Glenn! God kveld ja. Skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Er jo alltid værdt et forsøk Det er nå så! God kveld ja. Skjer? Hører på litt musikk, dd? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Nettopp sett ferdig finalen i Britains got talent. Tenkte å se litt på AGL nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Koselig! 01:43 yeye http://open.spotify.com/track/3ABtW1kSCzKlJGGDYFH7GV Heh Endret 9. juni 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Tja.. kanskje på tide å legge seg snart. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 God kveld kjeltringer. Får jeg være med iGlenn ?? se etter bilde av dalton brødrene er til deg Skal prøve det ut! Hadde vært bra for meg som bytter navn hele tiden. Får vi se kromskallen mere da, savner han jeg nå Nettopp sett ferdig finalen i Britains got talent. Tenkte å se litt på AGL nå. Hva er det iGlenn da Koselig! 01:43 http://open.spotify....SCzKlJGGDYFH7GV Heh Skal det etter på, men først litt ZombiU Tja.. kanskje på tide å legge seg snart. Nei sitt oppe du Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 se etter bilde av dalton brødrene er til deg Er ikke det de skurkene fra Lucky Luke? Nå kom plutselig en masse barndomsminner tilbake! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er ikke det de skurkene fra Lucky Luke? Nå kom plutselig en masse barndomsminner tilbake! Jo det er brødrene dalton Joe, William, Jack og Averell,Fra v.: Bill Power, Bob Dalton, Grat Dalton og Dick Broadwell prøvde å rane to banker samtidig, men endte opp døde - med et flir på leppene. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Får jeg være med iGlenn ?? se etter bilde av dalton brødrene er til deg Flott bilde, haha. Og alle skal være med! Hva er det iGlenn da Hva er hva? AGL står for Arena Gaming League, og det er et LAN som foregår i USA, med hovedfokus på kompetetivt Halo 4 for øyeblikket. AGL blomstret opp etter at Major League Gaming (MLG) droppet Halo 4 til fordel for Call of duty: black ops 2. Nei sitt oppe du Endte med at jeg la meg en halvtimes tid etterpå. Ser faktisk nå at klokka på forumet er 1 time feil.. har aldri lagt merke til det før. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Endte med at jeg la meg en halvtimes tid etterpå. Ser faktisk nå at klokka på forumet er 1 time feil.. har aldri lagt merke til det før. Er ikke klokka 15.06 da ? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvis du ser på sitatet så står det at det du siterte ble skrevet kl. 14.00, men det ble jo skrevet kl. 15.00. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hvis du ser på sitatet så står det at det du siterte ble skrevet kl. 14.00, men det ble jo skrevet kl. 15.00. Står ikke her :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 God dag! Noen som skal ut i det fine været i dag? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 God dag! Noen som skal ut i det fine været i dag? Jupp, Snart på tur med bikkja Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Står ikke her :O Hmm.. det jo litt rart. Bare jeg som har det problemet da? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hmm.. det jo litt rart. Bare jeg som har det problemet da? Kansje du har valgt feil "klokkeinstillinger" på forumet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå