MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dama har type, er vel ikke veldig moralsk riktig å gi han råd om hvordan å spolere forholdet... Hva vet du om det da, skjenner du da kromskallen da?? Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hva vet du om det da, skjenner du da kromskallen da?? Det ble sagt at ho allerede hadde type, så jeg stoler på det.hehe. Desuten har de vokst opp sammen så det blir jo nesten som insest å regne Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Poison - Talk Dirty To Me Endret 6. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Snakk om mat til ho og snoke litt da på da ho vad ho liker av mat tenk om ho ser ut sånn i trynnet av bratwurst da ikke bra da er bedre med noe du og ho liker da exe pizza da du kan be ho bare ho hjemme på pizza du lager henes favoritt pizza av Peppes Pizza du du må være kokka da bare du husk noe musikk liker etter på kline musikk puss puss klinne vilt etter på da Setter pris på at du gir meg råd joking, det gjør jeg virkelig! Får vell prøve noen av dem etterhvert, hehe. Vel først av alt har hun allerede type.... (Sier ikke at slaget er tapt eller no'...) Å så? Det betyr ikke at det kommer til å vare evig. Latterlig? Ja, vi får se hvem som syns dette blir latterlig til slutt, jeg renger ikke med det er deg ;-P :rofl:Det er så skjeldent at man finner tonen over tid med en man så å si vokste opp med,hehe, det hele ender opp veldig ofte på en meget ubehagelig måte for en av partene. Selvsagt skal ikke det få deg i fra å prøve, men.... :rofl:Du får få meg det mighty å ta en bønn til Allah den lille ;-) Jeg "vokste" ikke opp med henne. Vi var gode venner i barnehagen, var faktisk sammen med henne en gang i tiden. Hvorfor er du så jævlig pessimist? Du bare hopper til konklusjoner, du har ikke engang latt meg prøve. Idiotisk mener jeg, og om du synes det er latterlig så får du gjøre det fordi det gir jeg faen meg blaffen i. Setter pris på at joking gidder å ta seg tid og vil hjelpe, snilt. Synes du er et forbanna rass høl som bare ler og fniser av meg fordi jeg liker ei jente med type. Og det vil neppe skje at jeg får bank av typen, i såfall blir det omvendt... Og nei, skjønner ikke hvor du vil. Spar meg for dine teite innlegg as. Det ble sagt at ho allerede hadde type, så jeg stoler på det.hehe. Desuten har de vokst opp sammen så det blir jo nesten som insest å regne Når jeg mente vokst opp så fra barnehagen av, vi har ikke tilbringt noe særlig tid utenom. Vi er ikke naboer av noen sort, etc. Vi er gode bekjente venner som har en liten fortid sammen, that's it. Om jeg lykkes så gleder jeg til å faktisk se deg bøye i støvet, patetisk. Hva vet du om det da, skjenner du da kromskallen da?? Han vet ikke en dritt, clueless imo. Men men, han får mene hva han vil, det gir jeg faen i. Men nå må jeg til sengs, musikktime så må være litt opplagt! Natti natt, joking! Endret 6. juni 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Å så? Det betyr ikke at det kommer til å vare evig. Hvis hun allerede har type er det no-go. Å sitte på sidelinjen å vente til at de skal slå opp er dessverre en dårlig taktikk. Mye damer i tights ute nå på sommeren.. trenger vel ikke si mer. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Og her er det full krangel som vanlig ser jeg Heheh, neida. God kveld folkens. Ikke lenge igjen til jeg er ferdig med alt som heter videregående skole. Blir spennende å se hva som skjer videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvis hun allerede har type er det no-go. Å sitte på sidelinjen å vente til at de skal slå opp er dessverre en dårlig taktikk. Mye damer i tights ute nå på sommeren.. trenger vel ikke si mer. Men hva om hun slår opp om en måndes tid? Jeg kommer ikke til å vise korta mine før tiden er inne, vil ikke mekke til noe bråk enn nødvendig. Sommer ja, mulig jeg møter ei søtere. Takk for tipset, Glenn! Skal ta med kikkert. Og her er det full krangel som vanlig ser jeg Heheh, neida. God kveld folkens. Ikke lenge igjen til jeg er ferdig med alt som heter videregående skole. Blir spennende å se hva som skjer videre Neh, er bare irriterende at man kan være så negativ og ikke ha litt håp. Men jaja, natti natt til deg også da! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Vet det krom er bare en test da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Mye damer i tights ute nå på sommeren.. trenger vel ikke si mer. En av og om ikke den beste fordelen med å jobbe ut om sommern, om vintern er det bare dritt så klart. Noen steder er jo mer taktisk å være på en andre så klart, lol. Endret 6. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Og her er det full krangel som vanlig ser jeg Heheh, neida. God kveld folkens. Ikke lenge igjen til jeg er ferdig med alt som heter videregående skole. Blir spennende å se hva som skjer videre Ja, jeg fikk han til å tenne til slutt. Snakk om, gå etter dame som har type, det burde han holde seg for god til Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det gjør da ikke så mye, enten får han ja eller nei, får han ja, så faller ALL skyld på kjerringa. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Ja, jeg fikk han til å tenne til slutt. Snakk om, gå etter dame som har type, det burde han holde seg for god til No det trur jeg ikke du fikk til, du ser vel han er vilt forelska i ho ha hahan må høre hva fats domino gjør i sangen ha ha ha https://play.spotify...tb4Rngpxmr2e0gK Endret 6. juni 2013 av jokingnutria 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Men hva om hun slår opp om en måndes tid? Jeg kommer ikke til å vise korta mine før tiden er inne, vil ikke mekke til noe bråk enn nødvendig. Sommer ja, mulig jeg møter ei søtere. Takk for tipset, Glenn! Skal ta med kikkert. Men hva om det tar fem måneder? Et år? Tror nok det lureste er å finne noe bedre.. men du får oppdatere oss her og fortelle hvordan det går. Trenger ikke kikkert.. solbriller holder i massevis. En av og om ikke den beste fordelen med å jobbe ut om sommern, om vintern er det bare dritt så klart. Noen steder er jo mer taktisk å være på en andre så klart, lol. True dat. Hva er det du jobber med egentlig? Endret 6. juni 2013 av iGlenn Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dårlig med jobb nå, men jeg dreiv nå med å legge rør og slikt til fiber/strøm i bakken, var den som stod i grøfta å spadde livet ut av meg når vi var nærme andre kabler, hehe. Men mye fint å se på i Oslo gater for å si det sånn, lol. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Ace frehely anomaly 2009 Foxy & free Ace frehely Solo Album 1978 New York Groove Endret 6. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 God natt, hendene over dyna joking. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 God natt, hendene over dyna joking. ha ha har ikke dyne på meg nå jo litt da 50% Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Mens folket sover sitter jeg på toget, yay.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Morn alle her, snart hente en ny pakke da og slås med gress kliperen etter på eller føre da Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 ha ha har ikke dyne på meg nå jo litt da 50% Dyne er overrated i sommervarmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå