sj3f Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kan du ikke bare ringe på døra til naboen og be ham om å få hunden til å holde kjeft? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Lika du hamburgarar skal du spørre. Men hvor mye straff får man om man tar med hagla ut å skyter bikkja til naboen? Burde jeg ikke spørre henne om hun liker pølse (bratwurst)? Du får ikke straff, du tar bare å bruke et av monopol-korta dine. Dem skal nok hjelpe deg fri. "Arrestanten løslates", suckers. Endret 6. juni 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Haha, ja hadde det vært som i monopol så. Det er rart de ikke skjønner selv at det er plagsomt, de er ute selv og faenskapet står å bjeffer og bjeffer, men ja, man må vel bare ta affære så si fira når de enten er så dumme at de ikke skjønner noe eller at de bare er tilbakestående. Det er også båndtvang, men det driter de også i av og til. Ok, Jon Ris, du tar også sier du har en overraskelse til henne, du ber henne rekke fram hånda, lukke øynene også drar du ned buksa å legger kuken i hånda, det er INSTANT turn on for jenter. Endret 6. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Haha, ja hadde det vært som i monopol så. Ok, Jon Ris, du tar også sier du har en overraskelse til henne, du ber henne rekke fram hånda, lukke øynene også drar du ned buksa å legger kuken i hånda, det er INSTANT turn on for jenter. Da hadde vi alle vært rike. Oh yes, prøver det da også kommer jeg med tilbakemelding om det gikk eller ei. xD Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Sist jeg prøvde det på ei kjerring så skulle hun ha betalt etterpå, sånn btw. Så pro tip, ta med cash. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Nei, tar med en ring til henne og spør om hun vil bli min. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Tja Prøve finne ut hva ho liker og gjøre da exe hvis ho liker å gå rulleskjøter og musikk typen ho liker prøve bli venn med ho oxo i første omgang da, hvis venn da er det veldig bra med skrekk film du da vent skal du see husk skrek film Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Prøve finne ut hva ho liker og gjøre da exe hvis ho liker å gå rulleskjøter og musikk typen ho liker prøve bli venn med ho oxo i første omgang da, hvis venn da er det veldig bra med skrekk film du da vent skal du see husk skrek film Vi er gode venner ja, vært venner siden barnehagen elns. Præiker med henne stortsett hver dag og ser hun liker å gjøre det samme. Men men, skrekkfilm og kos hadde vært noe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Vi er gode venner ja, vært venner siden barnehagen elns. Præiker med henne stortsett hver dag og ser hun liker å gjøre det samme. Men men, skrekkfilm og kos hadde vært noe. Vad med og kjøpa 3 kunstiga rosor Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Venner siden barnehagen = friendzoned for lenge siden. GG no re. 1 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Haha, ja hadde det vært som i monopol så. Det er rart de ikke skjønner selv at det er plagsomt, de er ute selv og faenskapet står å bjeffer og bjeffer, men ja, man må vel bare ta affære så si fira når de enten er så dumme at de ikke skjønner noe eller at de bare er tilbakestående. Det er også båndtvang, men det driter de også i av og til. Ok, Jon Ris, du tar også sier du har en overraskelse til henne, du ber henne rekke fram hånda, lukke øynene også drar du ned buksa å legger kuken i hånda, det er INSTANT turn on for jenter. HAHA, jeg hører du sier det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Venner siden barnehagen = friendzoned for lenge siden. GG no re. Vi har vært venner siden barnehagen men mistet kontakten da vi begynte på barneskolen. Vi begynte å præike igjen da vi startet på ungdomskolen i samme klasse. Men men, jeg får bare prøve. Var nære på å få hun med på ballet men "change of plans". Hadde jo tenkt å komme blomster og greier, heh. Endret 6. juni 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 John Reese: TheMightyUnknown hvor er han blitt av da, Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Vi har vært venner siden barnehagen men mistet kontakten da vi begynte på barneskolen. Vi begynte å præike igjen da vi startet på ungdomskolen i samme klasse. Men men, jeg får bare prøve. Var nære på å få hun med på ballet men "change of plans". Hadde jo tenkt å komme blomster og greier, heh. Jeg tror slaget allerede er tapt... Du ender fort opp med å bruke mere energi på dette en det smaker haha Endret 6. juni 2013 av Ruarcs 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg tror slaget allerede er tapt... Du ender fort opp med å bruke mere energi på dette en det smaker haha Hvorfor er slaget tapt? Latterlig as. John Reese: TheMightyUnknown hvor er han blitt av da, Tok "ferie" fra tråden etter den lange diskusjonen tror jeg. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Hvorfor er slaget tapt? Latterlig as. Tok "ferie" fra tråden etter den lange diskusjonen tror jeg. Latterlig? Ja, vi får se hvem som syns dette blir latterlig til slutt, jeg renger ikke med det er deg ;-P :rofl:Det er så skjeldent at man finner tonen over tid med en man så å si vokste opp med,hehe, det hele ender opp veldig ofte på en meget ubehagelig måte for en av partene. Selvsagt skal ikke det få deg i fra å prøve, men.... :rofl:Du får få meg det mighty å ta en bønn til Allah den lille ;-) Endret 6. juni 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Hvorfor er slaget tapt? Latterlig as. Vel først av alt har hun allerede type.... (Sier ikke at slaget er tapt eller no'...) Endret 6. juni 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Vel først av alt har hun allerede type.... (Sier ikke at slaget er tapt eller no'...) Hvorfor er det ikke flere tilfeller av insest blandt brødere og søstre? Jeg regner med at dere skjønner hvor jeg vil hen med dette. En stund så var vel dere nesten som søsken tenker jeg...hehe. Slaget er ikke garantert tapt, bare nesten. Så hvorfor ikke prøve,hehe. Pass på at typen ikke oppdager det da, ellers får du nok en god omgang juling, noe som også da vil være fortjent! Endret 6. juni 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Burde jeg ikke spørre henne om hun liker pølse (bratwurst)? Du får ikke straff, du tar bare å bruke et av monopol-korta dine. Dem skal nok hjelpe deg fri. "Arrestanten løslates", suckers. Snakk om mat til ho og snoke litt da på da ho vad ho liker av mat tenk om ho ser ut sånn :confused: i trynnet av bratwurst da ikke bra da er bedre med noe du og ho liker da exe pizza da du kan be ho bare ho hjemme på pizza du lager henes favoritt pizza av Peppes Pizza du du må være kokka da bare du husk noe musikk liker etter på kline musikk puss puss klinne vilt etter på da Endret 6. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Dama har type, er vel ikke veldig moralsk riktig å gi han råd om hvordan å spolere forholdet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå