MR SPEED Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Trude skolen var slutt jeg for dere, ja free school Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Skole rundt omkring i Norge slutter vel ikke før noe rundt den 20 juni, +/- noen dager. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Skole rundt omkring i Norge slutter vel ikke før noe rundt den 20 juni, +/- noen dager. Tusen takk for svaret Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Skole rundt omkring i Norge slutter vel ikke før noe rundt den 20 juni, +/- noen dager. Slutter 22. juni. God morgen, gutta! Tidlig oppe jeg i dag, hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Blir det spennende med muntlig matte??, er du glad i skolen lurer bare ?? er ikke frekt ment av meg Spennende å se hvor til helvete det går Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Marius, burde ikke du være på skoleveien nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Når jeg har eksamen klokken 10? Tror jeg drøyer litt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Bor du langt unna skolen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Når jeg har eksamen klokken 10? Tror jeg drøyer litt. Da forstår jeg. Bor du langt unna skolen? Jeg bor et lite stykke unna, bare å gå 5-10 min. Var en gang jeg var sent ute, brukte 2 min Tannlegen gutta, yay. Snakkes senere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kvarter igjen til muntlig matte Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Morn alle her, den her frister litt da Android-konsollen Ouya når den kommer ut da. Kjøpe kjøpe kjøpe sier jeg da det er ca 128 spill til nå da. Skal du kjøpe Android-konsollen Ouya da ca 1000.kr da vet ikke om det er prisen men men sånn ca der et sted da Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Morn alle her, den her frister litt da Android-konsollen Ouya når den kommer ut da. Kjøpe kjøpe kjøpe sier jeg da det er ca 128 spill til nå da. Skal du kjøpe Android-konsollen Ouya da ca 1000.kr da vet ikke om det er prisen men men sånn ca der et sted da Jeg pleier ikke å påpeke slike ting, men har du hørt at du kansje bruker ordet da litt mye? Og jo, den frister litt :-) Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Da bærer det inn til muntlig eksamen om noen minutter :S Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Da bærer det inn til muntlig eksamen om noen minutter :S Brekk et bein Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Jeg pleier ikke å påpeke slike ting, men har du hørt at du kansje bruker ordet da litt mye? Og jo, den frister litt :-) Grunnen er jeg bruker da litt mye er att jeg ord blind og det er vansklig finne riktig ord og prøver og lære meg og skrive riktig å feil fritt Endret 6. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Grunnen er jeg bruker da litt mye er att jeg ord blind og det er vansklig finne riktig ord og prøver og lære meg og skrive riktig å feil fritt Jeg er ikke god til å skrive selv heller så jeg er i grunnen ikke rett man til å klage, jeg syns bare det hele hørtes litt komisk ut, det er ikke meningen å fornærme. Jeg så du har dysleksi, jeg er bare dårlig til norsk rettskrivning Endret 6. juni 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Jeg er ikke god til å skrive selv heller så jeg er i grunnen ikke rett man til å klage, jeg syns bare det hele hørtes litt komisk ut, det er ikke meningen å fornærme. Jeg så du har dysleksi, jeg er bare dårlig til norsk rettskrivning Nei du formerma meg ikke da, det er bare beste kameraten min da ha ha Endret 6. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå