Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Skole rundt omkring i Norge slutter vel ikke før noe rundt den 20 juni, +/- noen dager.

Slutter 22. juni.

God morgen, gutta! Tidlig oppe jeg i dag, hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Blir det spennende med muntlig matte??, er du glad i skolen lurer bare ?? er ikke frekt ment av meg :)

Spennende å se hvor til helvete det går :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Når jeg har eksamen klokken 10? Tror jeg drøyer litt.

Da forstår jeg.

Bor du langt unna skolen?

Jeg bor et lite stykke unna, bare å gå 5-10 min. Var en gang jeg var sent ute, brukte 2 min :p

Tannlegen gutta, yay. Snakkes senere!

Lenke til kommentar

Morn alle her, :green: den her frister litt da Android-konsollen Ouya når den kommer ut da. Kjøpe kjøpe kjøpe sier jeg da :dribble: det er ca 128 spill til nå da. Skal du kjøpe Android-konsollen Ouya da ;) ca 1000.kr da vet ikke om det er prisen men men sånn ca der et sted da :)

Jeg pleier ikke å påpeke slike ting, men har du hørt at du kansje bruker ordet da litt mye?

Og jo, den frister litt :-)

Lenke til kommentar

Jeg pleier ikke å påpeke slike ting, men har du hørt at du kansje bruker ordet da litt mye?

Og jo, den frister litt :-)

Grunnen er jeg bruker da litt mye er att jeg ord blind og det er vansklig finne riktig ord og prøver og lære meg og skrive riktig å feil fritt :) Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Grunnen er jeg bruker da litt mye er att jeg ord blind og det er vansklig finne riktig ord og prøver og lære meg og skrive riktig å feil fritt :)

Jeg er ikke god til å skrive selv heller så jeg er i grunnen ikke rett man til å klage, jeg syns bare det hele hørtes litt komisk ut, det er ikke meningen å fornærme. Jeg så du har dysleksi, jeg er bare dårlig til norsk rettskrivning

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Jeg er ikke god til å skrive selv heller så jeg er i grunnen ikke rett man til å klage, jeg syns bare det hele hørtes litt komisk ut, det er ikke meningen å fornærme. Jeg så du har dysleksi, jeg er bare dårlig til norsk rettskrivning

Nei du formerma meg ikke da, :green: det er bare beste kameraten min da ha ha Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...