MhMh Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Noen som kan hjelpe meg med noe til muntlig eksamen? Har kommet opp i RLE og har fått "Livet og Døden" med undertemaer "Et godt liv?", "Rett til å dø?", "Livsynshumanisme/kristendom" Problemet er at jeg også skal ha et valgfritt tema, men jeg klarer ikke å finne på noe jeg kan ha der som er relevant til hovedtemaet. Noen av dere som kan mulig finne på noe? Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 "Rett til å dø" kan rotere rundt aktiv dødshjelp. Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg vet det, men kom på et tema som passet fint Tok om filosofen Jean Paul Sartre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er ang omn spotify, er bedre lyd på internett ang spotify en i pc min foresten morn alle her, nei snart skal jeg hente en pakke Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Får du en ny pakke annenhver dag eller? Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Yes! Slapp skriftlig eksamen! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Får du en ny pakke annenhver dag eller? Nei det er verktøy for å få ut kule lager du vet , tok lang tid før jeg fikk det da, jo er en pakke til på posten da som er min. Så det var en hente lapp nå jeg kom hjem posten hadde vært her da men ikke når jeg gikk til posten men den får jeg hente i morgen da Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Komplett har noe dags tilbud på logitech og razer utstyr, ikke at det er så mye å juble over, men kanskje noen vil ha noe. http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=7853&utm_source=sosmed&utm_medium=facebook&utm_content=post0506&utm_campaign=dagstilbud Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Får du en ny pakke annenhver dag eller? Og folk sier jeg brenner penger? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Og folk sier jeg brenner penger? Nei det jeg som brenner mest da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Keep up the good work. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Noen andre som har fått en svær reklame øverst på mobilversjonen av Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Herlig med en liten powernap as. Nå blir det vell å jobbe i kjelleren hvert øyeblikk! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Muslimer vil ha egen muslimsk stat i Oslo - stavangeravisen Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) De har drevet i mange år allerede å skal ta over landet, synd ingen skjønner det før det er for seint. Men det er kanskje en fordel å lage en stor mur rundt de, så kan de holde på å drepe seg selv innafor den muren. Endret 5. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Noen andre som har fått en svær reklame øverst på mobilversjonen av Diskusjon.no? Ja ser den reklame du skriver om, er det Superdeal det står der står du, jeg tester mobilversjonen nå for første gang nå. Jeg bruker ikke den vanlige av diskujon.no men den jeg bruker som er til pc da Lordi - Hard Rock Hallelujah (Finland) 2006 Eurovision Song Contest Winner Endret 5. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Da blir det muntlig matte fremføring i morgen klokken 10, det blir spennende... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Da blir det muntlig matte fremføring i morgen klokken 10, det blir spennende... Blir det spennende med muntlig matte??, er du glad i skolen lurer bare ?? er ikke frekt ment av meg Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 De har drevet i mange år allerede å skal ta over landet, synd ingen skjønner det før det er for seint. Men det er kanskje en fordel å lage en stor mur rundt de, så kan de holde på å drepe seg selv innafor den muren. Hahha, sant nok. Bedre at de voldtar og dreper likesinnende istedenfor normale mennesker. Problemet er at hvis de først får holde på slik i en del av Oslo, så kan du ta deg faen på at de vil ha mer.. og i flere byer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå