Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg med noe til muntlig eksamen?

Har kommet opp i RLE og har fått "Livet og Døden" med undertemaer "Et godt liv?", "Rett til å dø?", "Livsynshumanisme/kristendom"

Problemet er at jeg også skal ha et valgfritt tema, men jeg klarer ikke å finne på noe jeg kan ha der som er relevant til hovedtemaet.

Noen av dere som kan mulig finne på noe?

Lenke til kommentar

Får du en ny pakke annenhver dag eller? :p

Nei det er verktøy for å få ut kule lager du vet :wee: , :) tok lang tid før jeg fikk det da, :) jo er en pakke til på posten da som er min. Så det var en hente lapp nå jeg kom hjem :confused: posten hadde vært her da men ikke når jeg gikk til posten men den får jeg hente i morgen da :)
Lenke til kommentar

De har drevet i mange år allerede å skal ta over landet, synd ingen skjønner det før det er for seint.

Men det er kanskje en fordel å lage en stor mur rundt de, så kan de holde på å drepe seg selv innafor den muren.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Noen andre som har fått en svær reklame øverst på mobilversjonen av Diskusjon.no?

Ja ser den reklame du skriver om, er det Superdeal det står der står du, jeg tester mobilversjonen nå for første gang nå. Jeg bruker ikke den vanlige av diskujon.no men den jeg bruker som er til pc da

Lordi - Hard Rock Hallelujah (Finland) 2006 Eurovision Song Contest Winner

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

De har drevet i mange år allerede å skal ta over landet, synd ingen skjønner det før det er for seint.

Men det er kanskje en fordel å lage en stor mur rundt de, så kan de holde på å drepe seg selv innafor den muren.

Hahha, sant nok. Bedre at de voldtar og dreper likesinnende istedenfor normale mennesker.

Problemet er at hvis de først får holde på slik i en del av Oslo, så kan du ta deg faen på at de vil ha mer.. og i flere byer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...