Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Og bikkja til naboen bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer.

Hakket før både den og eieren blir borte på mystisk vis.

Lurer på om naboen syns det er gøy om jeg spiller høy musikk natta lang, de har også unger, jeg lurer på hvor gøy de syns det hadde vært, kan ikke jeg få fred på dag tid, skal faen ikke de få det på natta heller.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj.. det er skuffende altså. Trodde det problemet var i stor grad eliminert. Vet i alle fall at det var mer utbredt før. Du har vel bare hatt uflaks :)

Ettersom jeg kan lese på nettet så er vist Coil Whine veldig vanlig på 780 og mange har problemer med det. Er faktisk første skjermkorte jeg har opplevd Coil Whine på så sånn sett skal jeg vel ikke klage med tanke på hvor mange skjermkort jeg har hatt.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Og bikkja til naboen bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer og bjeffer.

Hakket før både den og eieren blir borte på mystisk vis.

Lurer på om naboen syns det er gøy om jeg spiller høy musikk natta lang, de har også unger, jeg lurer på hvor gøy de syns det hadde vært, kan ikke jeg få fred på dag tid, skal faen ikke de få det på natta heller.

Fuck_Yea__in_HD_by_CrusierPL.png

Lenke til kommentar

Har også dette korte:

post-101130-0-55504900-1370360806_thumb.jpg

Det ser veldig bra ut sikle sikle :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

Du har vel rød væske til vannkjølingen din, har du ikke?

Skal du kjøpe røde væska eller?? :tease:

Har det i en flaske nå. Venter bare til jeg har tjent litt penger for frakta til det jeg skal bestille fra USA :p Frakt er på 2-300kroner for de få tingene jeg skal kjøpe...

Hva er det du har kjøpt nå da??
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...