Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Da var den oppe, yay. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 John Reese: du liker the betles, men har har du hørt OM The Beach Boys er nesten som the betles, men The Beach Boys har sanger som surfin U.S.A Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 John Reese: du liker the betles, men har har du hørt OM The Beach Boys er nesten som the betles, men The Beach Boys har sanger som surfin U.S.A The Beatles Nå kommer snart del 2, yay Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) The Beatles Nå kommer snart del 2, yay Jeg mente att du skal lytte på surfin U.S.A, hør på sangen det skader ikke da Endret 2. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Har ikke noe software til å gjøre det med, kompis... Om jeg bare hadde så hadde jeg gjort noe med det men dessverre så gir ikke Sapphire noe software hvor man kan klokke, tweake eller skru ned rpm på viftene. Editing time! Endelig fått gang på Youtubingen igjen. Det kalles catalyst control center, følger med ALLE AMD drivere. Kan sikkert settes opp en vifte profil med msi afterburner kanskje Endret 2. juni 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Er det lurt å ha viftene på en GPU 100% hele tiden? Marius snakket om at det var en god ide. (Har det allerede på 100% 24/7 med CPUen) Endret 2. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvis du ikke liker støy er det nok ingen god idé... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Min PC lager støy som bare det, men har som oftest på meg headsett som er ganske lydtett mot lyder fra den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det kalles catalyst control center, følger med ALLE AMD drivere. Kan sikkert settes opp en vifte profil med msi afterburner kanskje Hmm.. Inn å sjekke der også etterpå. Min PC lager støy som bare det, men har som oftest på meg headsett som er ganske lydtett mot lyder fra den. Og du har lydisolert R4? Kan ikke være Noctua'en, to damn silent. Er nok "Windforce"-greia på Gigabyte-kortet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Og du har lydisolert R4? Kan ikke være Noctua'en, to damn silent. Er nok "Windforce"-greia på Gigabyte-kortet ditt. Jepp, men merker en del lyd, men det bryr jeg meg ikke noe særlig om. Kanskje dersom jeg skal ha meg høyttalere seinere hadde det vært en ide å hatt det roligere, men til nå har ikke det irritert meg noe særlig. Har fremdeles coil whine... Endret 2. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Du har coil whine og har ikke giddet å sende den inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Du har coil whine og har ikke giddet å sende den inn? Pratet med Dustinhome, og de mente jeg ikke trengte det, da det er over 5 års garanti på komponentene. Dersom jeg skulle ha sendt det inn hadde det uansett tatt en stund for å få tilbake komponenten.. Oi, hørte faktisk ganske mye med 100% på GPUen, tar den på rundt 50-60%. Edit: Lar den være på auto jeg. Finnes det programvare som også viser CPU info on screen? Har bare funnet ut at MSI Afterburner gjør det for GPU, men ikke for CPU. Endret 2. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ville nå personlig sendt den inn, coilwhine er jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ville nå personlig sendt den inn, coilwhine er jævlig irriterende. Har da levd med coilwhine i over 6 - 7 måner nå, er ikke noe særlig irritert over det nå, har blitt vandt til det i løpet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Video nr. 3 på vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Nice, er det full walkthrough? (Har selv ikke tålmodighet til det der.. Dersom jeg skal gjøre det så må det stremes, og så legges etterpå på YouTube. ) Endret 2. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Da var den oppe, yay. Hva da er oppe da, ? en server ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Nice, er det full walkthrough? (Har selv ikke tålmodighet til det der.. Dersom jeg skal gjøre det så må det stremes, og så legges etterpå på YouTube. ) Neh, playthrough faktisk! Har personlig ikke rundet spillet før så. Hva da er oppe da, ? en server ? Har Minecraft-server oppegåendes om du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå