Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Herregud, japanske action filmer er grusomme... Er jo så mye vold at en må holde seg for øynene hele tiden, så du ikke ser at folk blir kuttet av fingre osv.. http://www.youtube.com/watch?v=bY3il84pcHk Endret 2. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Å herrejesus, tilogmed jeg synes det var jævlig Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hva var så jævlig med det klippet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Å herrejesus, tilogmed jeg synes det var jævlig Japanerne har en tendens til å overdriver SYKT med volden i filmene sine.. Ikke at jeg har noe imot det, er jo bare gøy med litt vold, men slike sener er egentlig unødvendig.. Skulle tro Japanerne tror alle er psykopater... Hva var så jævlig med det klippet? Så du det ikke? En fyr innvollene i munnen kappet med tannlege utstyr? :O Ser Outrage nå, og jeg kan telle på en strak arm, 10 slike sener.. Endret 2. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ja, også? Synes ikke det var noe spesielt jeg da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Så du reagerte ikke på scenen? Vant til slike filmer eller? Endret 2. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Nei, må være noe veldig ekstremt for at jeg skal reagere på noe som skjer i en film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Skrev feil, mente skru den ned til 4,2 Ghz, så kan det sammenlignes Hva er det du prøver å si? Du sier at du må ta med at det er en 6-kjerner som vil kreve litt? Men du sier etterpå at en kraftigere prosessor ikke vil kreve mer? Og så sier du at siden vi snakker om en 6-kjerner vs en 1. Gen i5 så det er "stooor forskjell"? Jeg vet ikke om kraftigere prosessor krever mer spenning, kan ikke mye om overklokking. Skjønte ikke en dritt av hva du skrev der men hva jeg prøver å si er at 6-kjerner krever nok en del høyere V-Core enn 4-kjerners. John Reese: Ja er det som er i bilde, med pc bare er det ræva lyd fra min mp3 men med spotify er det supert veldig bra lyd, for lyd koblingen til pc er det 3.5 lydutak som hodetlfer da Får vell investere i et slikt selv siden! Nå er det vell bare å brenne penger på mancaven, møbler og etterpå skjermer! Så blir det nok en S3 rundt juletid perhaps. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Angrer på kjøpet av Sapphire-kortene nå as, jetmotor om jeg ikke har på meg headset. Du har ikke hørt om å stille de inn manuelt? Mitt powercolor kort suser litt når det blir litt varmt, men ingen jetmotor, jeg hører det spinner opp, men thats it, men så har du jo ikke akkurat kjøpt ett kabinett som er luftflyt vennlig heller. Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse diskdefragmentering? Når jeg starter det på broren min sin pc så får jeg opp at et annet program har lagt inn innstillinger for defrag, men jeg klarer ikke å finne ut av hvilket program det er. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Da jeg ser det blir skrevet om japanske action filmer, da tenker jeg på en kinesisk-amerikansk kampsportutøver Skuespiller i særklasse som filmen Enter the Dragon og hans siste film er Game of Death han spiller bare deler av filmen da han uventet døde midt under innspillingen. Enkelte ganger har produsenten montert ansiktet hans på en annen skuespillers kropp. Ellers skjules ansiktet til en erstatningsskuespiller av solbriller eller tilfeldig mørke. Filmen ble påbegynt i 1972, men måtte legges på is i mange år på grunn av hans død. han opptrer bare i sluttscenene av filmen da disse ble innspilt først. Bruce Jun Fan Lee (født 27. november 1940 i San Francisco i California i USA, død 20. juli 1973 i Hongkong) var en kinesisk-amerikansk kampsportutøver og skuespiller som er regnet som den mest innflytelsesrike kampsportutøveren i det 20. århundret. :w00t: :w00t: Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Skjønte ikke en dritt av hva du skrev der men hva jeg prøver å si er at 6-kjerner krever nok en del høyere V-Core enn 4-kjerners. Akkurat det jeg også prøvde å si, men så motsier deg selv.... En kraftig prosessor krever nok ikke mer spenning. -Mr. Reese Endret 2. juni 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Agurktiden har for alvor startet. Å nei. Endret 2. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Du har ikke hørt om å stille de inn manuelt? Mitt powercolor kort suser litt når det blir litt varmt, men ingen jetmotor, jeg hører det spinner opp, men thats it, men så har du jo ikke akkurat kjøpt ett kabinett som er luftflyt vennlig heller. Har ikke noe software til å gjøre det med, kompis... Om jeg bare hadde så hadde jeg gjort noe med det men dessverre så gir ikke Sapphire noe software hvor man kan klokke, tweake eller skru ned rpm på viftene. Editing time! Endelig fått gang på Youtubingen igjen. Endret 2. juni 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Agurktiden har for alvor startet. Å nei. Forklar deg er du snill TheMightyUnknown Lenke til kommentar
idontknow984 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Her John: https://www.sapphireselectclub.com/ssc/TriXX/TriXX.aspx Sapphire TriXX heter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Her John: https://www.sapphire...riXX/TriXX.aspx Sapphire TriXX heter det. Takk skal du ha min gode herre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Forklar deg er du snill TheMightyUnknown Agurktid er et begrep som benyttes i forbindelse med avisers magrere innhold om sommeren. Både journalistene og kildene deres tar ferie (dette gjelder både Storting, regjering og lokalpolitikere), og vikarene overtar sakene. Wikiepdia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Wikiepedia, seems legit. Almost done rendering video nr 1! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Wikiepedia, seems legit. Og med det mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå