Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Å herrejesus, tilogmed jeg synes det var jævlig

Japanerne har en tendens til å overdriver SYKT med volden i filmene sine.. Ikke at jeg har noe imot det, er jo bare gøy med litt vold, men slike sener er egentlig unødvendig.. Skulle tro Japanerne tror alle er psykopater...

Hva var så jævlig med det klippet?

Så du det ikke? En fyr innvollene i munnen kappet med tannlege utstyr? :O

Ser Outrage nå, og jeg kan telle på en strak arm, 10 slike sener..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så du reagerte ikke på scenen? :huh: Vant til slike filmer eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skrev feil, mente skru den ned til 4,2 Ghz, så kan det sammenlignes :p

Hva er det du prøver å si? Du sier at du må ta med at det er en 6-kjerner som vil kreve litt? Men du sier etterpå at en kraftigere prosessor ikke vil kreve mer? Og så sier du at siden vi snakker om en 6-kjerner vs en 1. Gen i5 så det er "stooor forskjell"?

Jeg vet ikke om kraftigere prosessor krever mer spenning, kan ikke mye om overklokking.

Skjønte ikke en dritt av hva du skrev der men hva jeg prøver å si er at 6-kjerner krever nok en del høyere V-Core enn 4-kjerners.

John Reese: Ja er det som er i bilde, med pc bare er det ræva lyd fra min mp3 men med spotify er det supert veldig bra lyd, for lyd koblingen til pc er det 3.5 lydutak som hodetlfer da :love:

Får vell investere i et slikt selv siden! Nå er det vell bare å brenne penger på mancaven, møbler og etterpå skjermer! Så blir det nok en S3 rundt juletid perhaps. :p

Lenke til kommentar

Angrer på kjøpet av Sapphire-kortene nå as, jetmotor om jeg ikke har på meg headset. :p

Du har ikke hørt om å stille de inn manuelt?

Mitt powercolor kort suser litt når det blir litt varmt, men ingen jetmotor, jeg hører det spinner opp, men thats it, men så har du jo ikke akkurat kjøpt ett kabinett som er luftflyt vennlig heller.

Lenke til kommentar

Da jeg ser det blir skrevet om japanske action filmer, da tenker jeg på en kinesisk-amerikansk kampsportutøver Skuespiller i særklasse som filmen Enter the Dragon og hans siste film er Game of Death

han spiller bare deler av filmen da han uventet døde midt under innspillingen. Enkelte ganger har produsenten montert ansiktet hans på en annen skuespillers kropp. Ellers skjules ansiktet til en erstatningsskuespiller av solbriller eller tilfeldig mørke. Filmen ble påbegynt i 1972, men måtte legges på is i mange år på grunn av hans død. han opptrer bare i sluttscenene av filmen da disse ble innspilt først.

Bruce Jun Fan Lee (født 27. november 1940 i San Francisco i California i USA, død 20. juli 1973 i Hongkong) var en kinesisk-amerikansk kampsportutøver og skuespiller som er regnet som den mest innflytelsesrike kampsportutøveren i det 20. århundret. :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

Lenke til kommentar

Skjønte ikke en dritt av hva du skrev der men hva jeg prøver å si er at 6-kjerner krever nok en del høyere V-Core enn 4-kjerners.

Akkurat det jeg også prøvde å si, men så motsier deg selv....

En kraftig prosessor krever nok ikke mer spenning. -Mr. Reese
Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Agurktiden har for alvor startet. Å nei. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du har ikke hørt om å stille de inn manuelt?

Mitt powercolor kort suser litt når det blir litt varmt, men ingen jetmotor, jeg hører det spinner opp, men thats it, men så har du jo ikke akkurat kjøpt ett kabinett som er luftflyt vennlig heller.

Har ikke noe software til å gjøre det med, kompis... Om jeg bare hadde så hadde jeg gjort noe med det men dessverre så gir ikke Sapphire noe software hvor man kan klokke, tweake eller skru ned rpm på viftene.

Editing time! Endelig fått gang på Youtubingen igjen. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Forklar deg er du snill TheMightyUnknown :)

Agurktid er et begrep som benyttes i forbindelse med avisers magrere innhold om sommeren. Både journalistene og kildene deres tar ferie (dette gjelder både Storting, regjering og lokalpolitikere), og vikarene overtar sakene.

Wikiepdia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...