Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvorfor er du skuffet? 4,5 GHz på 1.35V. i5 760'en fikk til en flott 4,2 GHz på 1.23V og den var ikke fra Malaysia (tror jeg). Min er helt sikkert fra Malaysia også Jeg har ikke sett etter egentlig. Aner ikke hvor 3570k'ene blir produsert. Costa Rica, Malaysia, China, etc. Kan nok finne ut av det i morgen. De viktigste fabrikkene ligger i USA, Malaysia, Costa Rica og Kina tror jeg… Min 3570 komner også fra Malaysia mener jeg bestemt. Var det ikke Costa Rica du sa til meg? Neste gang du tar av H100i så kan du sjekke da. Men fyfaen, må nok ta kvelden her gitt! Natti natt, drøm søtt og ha henda over dyna Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ut ja. Ut så vidt jeg vet. Man burde hatt en innstilling som gjorde at en kunne velge mellom inn/ut.. Ser ikke hva en skal ha ut fra hovedkortet, når en har skjermkort.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Det er for de som ikke har eksternt skjermkort. Endret 2. juni 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvis man må feilsøke er det jo greit med en skjerm-utgang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Forstår poenget, men synes det er dumt da jeg trenger en inn.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hva trenger du inn til? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Capturecard burde fikse sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Hva trenger du inn til? Ville overføre Xbox 360 bilde.. Capturecard burde fikse sånt. Har ikke planer om å investere i slikt. Endret 2. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Har du ikke HDMI på skjermen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Har du ikke HDMI på skjermen? Jo, men da må jeg finne en annen løsning for lyd... Har ingen lydenhet på skjermen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Bruker du lyd på skjermen? Kjløp deg noen høytallere! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Han skrev jo at han ikke har noe lydenhet på skjermen. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) 4,5 GHz på 1.35V. i5 760'en fikk til en flott 4,2 GHz på 1.23V og den var ikke fra Malaysia (tror jeg). Var det ikke Costa Rica du sa til meg? Neste gang du tar av H100i så kan du sjekke da. #1 760en og 3930k'en har forskjellige frekvenser Ta ned 3930k'en til 4,2 Ghz, da trenger du du sikkert bare 1.2V #2 3930k'en er en mye kraftigere prossessor som krever sikkert mer spenning… Min er "Made in Malaysia", står på pakken Endret 2. juni 2013 av sj3f Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Er glad jeg kjøpte Logitech Z906 da, super lyd til musikk spill film har jeg ikke testa de til da foresten morn bra med bass oxo yeah Endret 2. juni 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Man burde hatt en innstilling som gjorde at en kunne velge mellom inn/ut.. Ser ikke hva en skal ha ut fra hovedkortet, når en har skjermkort.. Det er for å ta hensyn til dem som faktisk ikke har skjermkort. Kanskje fordi skjermkortet tok kvelden eller at dem har bestilt og venter på? Who knows. Jeg mener det er greit å ha noe å tilby til dem som ikke har et skjermkort der og da. Er glad jeg kjøpte Logitech Z906 da, super lyd til musikk spill film har jeg ikke testa de til da foresten morn bra med bass oxo yeah Gratulerer! Var det den du hentet forleden? #1 760en og 3930k'en har forskjellige frekvenser Ta ned 3930k'en til 4,5 Ghz, da trenger du du sikkert bare 1.2V #2 3930k'en er en mye kraftigere prossessor som krever sikkert mer spenning… Min er "Made in Malaysia", står på pakken Forskjellige frekvenser? Hva er det du snakker om...? Jeg er 110% klar over det. Jeg må ta til betraktning at min i7 3930K er en 6-kjerners som vil uansett kreve litt. Misunner kompisene mine som har 3930K @4,8 GHz på 1.38V. Ekstremt bra! Btw, 3930K'en min trenger 1.35V på 4,5 GHz, ved å skru ned V-Core vil det bare resultere masse BSOD, lol. Så det var ikke noe særlig glupt. En kraftig prosessor krever nok ikke mer spenning. Det er opp til brikken selv hvor mye den skal ha. Men siden vi diskuterer en 6-kjerners og en gammel 1. gen i5 med 4-kjerner så er det en stooor forskjell. Angrer på kjøpet av Sapphire-kortene nå as, jetmotor om jeg ikke har på meg headset. God formiddag! Hva er planene for i dag? Endret 2. juni 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Forskjellige frekvenser? Hva er det du snakker om...? Jeg er 110% klar over det. Jeg må ta til betraktning at min i7 3930K er en 6-kjerners som vil uansett kreve litt. En kraftig prosessor krever nok ikke mer spenning. Det er opp til brikken selv hvor mye den skal ha. Men siden vi diskuterer en 6-kjerners og en gammel 1. gen i5 med 4-kjerner så er det en stooor forskjell. Skrev feil, mente skru den ned til 4,2 Ghz, så kan det sammenlignes Hva er det du prøver å si? Du sier at du må ta med at det er en 6-kjerner som vil kreve litt? Men du sier etterpå at en kraftigere prosessor ikke vil kreve mer? Og så sier du at siden vi snakker om en 6-kjerner vs en 1. Gen i5 så det er "stooor forskjell"? Jeg vet ikke om kraftigere prosessor krever mer spenning, kan ikke mye om overklokking. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hjelper det ikke å stille ned grafikken? Nei. Jeg skal kunne kjøre det på max, men testet det faktisk på lavest mulig oppløsning med alt av detaljer på det laveste. Kjørte like ræva for det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 John Reese: Ja er det som er i bilde, med pc bare er det ræva lyd fra min mp3 men med spotify er det supert veldig bra lyd, for lyd koblingen til pc er det 3.5 lydutak som hodetlfer da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Nei. Jeg skal kunne kjøre det på max, men testet det faktisk på lavest mulig oppløsning med alt av detaljer på det laveste. Kjørte like ræva for det. Har du ikke rett på et nytt skjerm kort da?? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Nei ettersom det ikke er skjermkorte som er problemet men spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå