Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

I BF2 og BC2 så lønte det seg å spille på low, i BC2 så glitcha grafikken litt på low så var drit lett å se folk på lengre avstander og i BF2 så hadde du så fordel med tanke på at mørke steder blei veldig lyse og på en bane kunne man se igjennom en kasse ved ett flagg, var nyttig når man spilte kompetitivt, men også public så klart, synd det blir mindre av det. :'(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skulle gjort det på den gamle 3570k'en din :p Grei guide her forresten: http://www.youtube.c...h?v=XXs0I5kuoX4

Passer jo perfekt å fjerne IHS og så kjøpe den mounting kit'et for "Naked Ivy" siden du har Supremacy-blokken også. Hvis du ser på videoen over så tror jeg du kan ha en del grader å tjene på det :p

Joda, men jeg vet ikke om det er verdt det når jeg har en god chip... Får jo tross alt 4.7GHz med 1.23v. Litt dumt å risikere den chippen for kanskje 0.3GHz hopp i overklokk

Endret av VegardBS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, om jeg må spille på medium grafikk så driter jeg i det, jeg sitter med 7970 og jeg kjører fortsatt medium i BF3, ultra settings som gir mouse lagg kommer aldri på tale å bruke.

Jeg har vel nesten alltid spilt på low/medium settings.

På noen kart med 64 spillere så sliter også 780 med alt på Ultra.

Lenke til kommentar

Så lenge du kjører mesh quality på ultra så er det alt du behøver å ha på ultra.

Vel, den brusen jeg hadde i glasset var varm, men det løste jeg ved å slenge med armen i blinde så alt havnet utover bordet, så, yay kald brus på meg, lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Joda, men jeg vet ikke om det er verdt det når jeg har en god chip... Får jo tross alt 4.7GHz med 1.23v. Litt dumt å risikere den chippen for kanskje 0.3GHz hopp i overklokk

Din i5 3570K?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om noen spør deg om det "går bra" så ville jeg blitt glad. Det betyr at de faktisk bryr seg om ditt vellvære og om hvordan du har det.

Når jeg har en dårlig dag, er det bare en ting som gjør meg irritert. Så om du noen gang lurer på om det går bra med meg, ikke spør. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Spør deg aldri heller om hvordan det går med deg så det skal nok gå fint.

Dayum, må bare elske Chuck! :D Speiselt at Yvonne Strahovski er med.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...