Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jepp. Ga opp, de ga ut noen patcher så de fleste med AMD fikk fikset problemene, men det er nå mange som fremdeles sliter, meg blant annet. Og deg da, tydeligvis. Jeg ga opp, og var såpass heldig at det var gratis på PS Plus, så nå har jeg en fungerende versjon på PS3.

Heldig da.. Får håpe de patcher det i framtiden, noe jeg tviler på at de gjør, men er jo lov å håpe..

Lenke til kommentar

Heldig da.. Får håpe de patcher det i framtiden, noe jeg tviler på at de gjør, men er jo lov å håpe..

Skjer nok ikke. Får vente til du får ny hardware eller noe slikt :p

Jeg har ihvertfall bestemt meg at jeg ikke skal handle skjermkort fra AMD mer, med mindre et eller annet skjer som gjør at jeg ombestemmer meg. Aldri si aldri og slikt, men hadde aldri noe problemer når jeg hadde Nvidia, nå har det vært problemer med Arkham City, Rage og diverse andre småproblemer. Men de to første har jeg ikke fått spilt i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hva skal man med XL hovedkort til? :p Uansett så ser det ut som Haswell blir veldig varm ved overklokking..

E-penis, right, Mr. Ris? :p XL-ATX er nok for entusiaster. finner ikke mange kabinetter som støtter det heller. Tror du Haswell blir like dårlig som Ivy-B på tempratur?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skjer nok ikke. Får vente til du får ny hardware eller noe slikt :p

Jeg har ihvertfall bestemt meg at jeg ikke skal handle skjermkort fra AMD mer, med mindre et eller annet skjer som gjør at jeg ombestemmer meg. Aldri si aldri og slikt, men hadde aldri noe problemer når jeg hadde Nvidia, nå har det vært problemer med Arkham City, Rage og diverse andre småproblemer. Men de to første har jeg ikke fått spilt i det hele tatt.

Er nok nVIDA som setter kjepper i hjulet for oss med AMD kort.. Men jeg klarer liksom å spille det i den frameraten.. Men så er det så jævelig stress..

Lenke til kommentar

Tror du Haswell blir like dårlig som Ivy-B på tempratur?

Som jeg kan se på nettet så er det enda verre, 4,7 GHz @ 1,25 vCore med H100i = 100 grader...

Ikke det nei? :(

Neh, ser ikke poenget med å oppgradere fra 3770K, spesielt hvis det stemmer at de blir så varme. Får se hva 4930K klarer når den kommer. :)

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Som jeg kan se på nettet så er det enda verre, 4,7 GHz @ 1,25 vCore med H100i = 100 grader...

Neh, ser ikke poenget med å oppgradere fra 3770K, spesielt hvis det stemmer at de blir så varme. Får se hva 4930K klarer når den kommer. :)

Å fyfaen! Så jævlig mye?! :ohmy:

Du har ingen grunn til å oppgradere du nor I. Kan innrømme såpass at Haswell frister men klarer meg fint med 3930K :wee:

Hjelper det ikke å stille ned grafikken?

Han må jo ha det på max så...

Lenke til kommentar

"From here, though, the temperatures increased rapidly and we reached our limit of 4.7GHz using 1.257V and a scorching temperature of 98°C, and that's using a Corsair H100i, which we know to offer the best cooling short of a custom water-cooling kit. The jury is out on why this might be - the 22nm manufacturing process is clearly going to add a lot of heat density, as we saw with Ivy Bridge, but like Ivy Bridge, there's the issue of thermal paste vs solder too. We're not about to take a razor blade to our only test sample just yet but reports from the community on this will likely surface soon as to whether de-lidding is on the cards again."

bit-tech

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...