Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Herlig serie det ja! :D Føler faktisk for å begynne å se den serien når jeg tenker meg om.. :hmm:

Du må bare se den! Komedie og action, herlig kombinasjon av masse god latter og veldig mye "ikke overdreven action". Lo meg nesten i hjel her, dødsspennende og så veldig morsomt på samme tid! :D

Mighty, begynn å se den nå om mulig! Du kommer til å elske det! Jeg så en episode på TV kan jeg huske og ble avhengig på sekundet. 2-3 år siden sist jeg så på serien etter at jeg ventet på sesong 5, kan huske det var en vakker sommer og strålende pent vær ute så satt jeg heller inne for å få med meg Chuck. :p

Men men, du må nok legge den i "must watch" lista di! Vil ikke angre. ;)

Game of Thrones er #1 !! :D

Uansett er jeg helt imot spill som er optimalisert for AMD eller nVIDIA, det kraftigste kortet burde vinne..

Hehe, vi har alle våre favoritter! Her er det Chuck #1, POI #2, Castle #3, The Big Bang Theory #4, osv. :D

Hehe, støtter deg på den! Kraftigste kortet på markedet burde vinne men ikke slikt at det blir elendig optimalisert for oss andre med ikke fult så kraftige kort. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Helt enig, men så er det nok at selskapene må ha litt inntekter, noe de får gjennom partnerskap med nVIDA og AMD.

Lenke til kommentar

Her blir det noe alla:

1: Game of Thrones

2: Breaking Bad

3: Dexter

4: Homeland

Har aldri vært så stor fan av komedieserie, men det skal sies at jeg har sett alle episodene av Chuck og det er absolutt ingen dårlig serie selv om den ikke når helt opp til toppen hos meg. :)

Lenke til kommentar

Kalt her fryser som faen trur jeg har fått influensa nå faen dritt da, :wallbash: , faen og jeg som skal trene da i sommer :thumbdown: nei da spiser jeg 10 hvitløk båter rått og trener med jogge bukse og jogge jakke da for hvitløken sørger for og svette ut afalståfene ut av kroppen da for å få ut influensan ut av kroppen. For viste du att hvitløk er antibiotika da, for mange år siden ble jeg hyppig plagget med bihule betennelse opp til 3 uker med helvte harde smerter i trynet, en gang fikk jeg dritten da og jeg spiste ca 15 rå hvitløk båter rått i et og en halv deilig cola da hvis jeg ble kvalm av de 15 hvitløk båter. Og jeg skjørte jeg en lang tur på ruller kjøter da og neste dag så var bihule dritten borte vekk null smerter oxo da. Det er 110% sant du :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du må bare se den! Komedie og action, herlig kombinasjon av masse god latter og veldig mye "ikke overdreven action". Lo meg nesten i hjel her, dødsspennende og så veldig morsomt på samme tid! :D

Mighty, begynn å se den nå om mulig! Du kommer til å elske det! Jeg så en episode på TV kan jeg huske og ble avhengig på sekundet. 2-3 år siden sist jeg så på serien etter at jeg ventet på sesong 5, kan huske det var en vakker sommer og strålende pent vær ute så satt jeg heller inne for å få med meg Chuck. :p

Men men, du må nok legge den i "must watch" lista di! Vil ikke angre. ;)

Absolutt, skal begynne å se det, har selv sett en del episoder bare sånn random på TV'en, men har planer om å se den serien. Men foreløpig har jeg Criminal minds som jeg er på sesong 8..

Her blir det noe alla:

Har aldri vært så stor fan av komedieserie, men det skal sies at jeg har sett alle episodene av Chuck og det er absolutt ingen dårlig serie selv om den ikke når helt opp til toppen hos meg.

Tror min blir noe lunde:

1: Criminal minds

2: Hannibal

3: Breaking Bad

4: House of Cards (GLEDER MEG SYKT TIL SESONG 2!!)

Noen av dere som forresten har sett Boss? Har sesong 1 men har ennå ikke sittet meg ned å sett den, noe å anbefale? (Kjipt at det bare er 2 sesonger da det ble kansellert etter sesong 2.)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Her blir det noe alla:

Har aldri vært så stor fan av komedieserie, men det skal sies at jeg har sett alle episodene av Chuck og det er absolutt ingen dårlig serie selv om den ikke når helt opp til toppen hos meg. :)

Har du det? Inkl. sesong 5? Jaja, smak og behag. Vi er alle forskjellige og vi får vi akseptere. :)

Må se Hannibal selv snart, har ikke sett mer enn en episode. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Må se Hannibal selv snart, har ikke sett mer enn en episode. :p

Utrolig bra serie, som starter ved Red Dragon, håper bare de forsetter helt til slutten av trilogien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Utrolig bra serie, som starter ved Red Dragon, håper bare det forsetter helt til slutten av trilogien.

Done med trillogien, er vell bare å hoppe rett på serien!

Er noen som ser på Star Wars: The Clone Wars her da eller noen i den dur da :)

Neeeh, har ikke sans for Star Wars lenger. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Done med trillogien, er vell bare å hoppe rett på serien!

Jeg mente at jeg håper at de følger trilogien, altså at de lager tre sesonger basert på alle bøkene. ;) Mads Mikkelsen er den perfekte Hannibal, selvfølgelig ikke like god som Anthony Hopkins.

Lenke til kommentar

^ Men hvis Anthony Hopkins er en bedre Hannibal enn Mads Mikkelsen, så er jo ikke sistnevnte den perfekte Hannibal.

John Reese: Vil nå påstå at Yvonne Strahovski er god nok grunn til å få med seg et par episoder av Chuck. :thumbup:

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

John Reese: Vil nå påstå at Yvonne Strahovski er god nok grunn til å få med seg et par episoder av Chuck. :thumbup:

Haha, korrekt Glenn! ;)

Hun er jævlig sexy da :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

^ Men hvis Anthony Hopkins er en bedre Hannibal enn Mads Mikkelsen, så er jo ikke sistnevnte den perfekte Hannibal.

Nai? Han er perfekt, men Antohony Hokins er bedre..

John Reese: Vil nå påstå at Yvonne Strahovski er god nok grunn til å få med seg et par episoder av Chuck.

Merket det ja.. :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Stemmer! Hun er hooOoOoootttttt! :love:

Jævlig hot! :love: :love: :love:

Merket det ja.. :dribble:

Natural beauty sier jeg bare :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Natural beauty sier jeg bare :dribble:

Aha. :D Var faktisk en av hoved grunnene til at jeg begynte å se serien når det gikk på TV..

Noen som har funnet høyoppløsning wallpaper av hun, har lett en del, har ikke funnet noe særlig.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...