assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hehe..aner ikke hvor jeg fant den avataren,skulle lage en konto her i stad men fant ut jeg allerede hadde en,kan ikke huske å noen gang ha en lagt en konto her...må ha lagt den i fylla tror jeg Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvilken avatar? ^_^Tenkte på assap sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 @Knutmora: Hvem er du btw, husker ikke igjen ditt nick. Jeg er Knutmora. Okei. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Du verden.. er mye aktivitet i denne tråden kontra den som var på itavisen. 2 Lenke til kommentar
vanpersie Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Trenger en bærbar til under 5000tusen kr! Vil ha en rask og kul pc jeg tror jeg foretrekker acer altid hatt acer liksom.. men nå er den blitt så dårlig att det er umulig og en gang bruke minecraft Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det kommer nok til å dø ut etterhvert. Velkommen etter småbarn. Dette forumet er mye bedre enn IT-avisen. (selv om jeg var der også noen... innlegg...) Lenke til kommentar
iThenrik Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Har vert en del på mange forum, alltid endt med å være mest på ITavisen, mye av grunnen er nettopp skjitprattråden og communityet... Endret 4. september 2012 av iThenrik Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Og 21 brukere her inne på en gang. Når skjedde det sist når vi var på ITavisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Må ha vært en lang stund siden det skjedde. Husker tilbake i 2008 at det var mye liv da. Endret 4. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Trenger en bærbar til under 5000tusen kr! Vil ha en rask og kul pc jeg tror jeg foretrekker acer altid hatt acer liksom.. men nå er den blitt så dårlig att det er umulig og en gang bruke minecraft Er det "De Gea"? Men uansett, skal hjelpe deg Denne f.eks er et godt valg: http://www.komplett....aspx?sku=752579 Endret 4. september 2012 av MhMh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Nå kan vi faktisk se hvem som leser emnet! Fikk forresten dette i dag, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal feste vifte i front da hdd buret står i veien og det kan ikke fjernes. Trenger en bærbar til under 5000tusen kr! Vil ha en rask og kul pc jeg tror jeg foretrekker acer altid hatt acer liksom.. men nå er den blitt så dårlig att det er umulig og en gang bruke minecraft Denne, passerer budsjettet bittelitt, men det er verdt det!http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=755756 Endret 4. september 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Trenger en bærbar til under 5000tusen kr! Vil ha en rask og kul pc jeg tror jeg foretrekker acer altid hatt acer liksom.. men nå er den blitt så dårlig att det er umulig og en gang bruke minecraft ..og da "løper" alle sammen hit : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1457004 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er nok han ja, fotball-gutten. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Må ha vært en lang stund siden det skjedde. Husker tilbake i 2008 at det var mye liv da. Var den gangen jeg faktisk gadd å poste. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 @ Salat Ser ut som om jeg må prøve meg på 1.37 V. Håper det ikke killer cpuen da... du kan jo klatre opp over volt etter volt så finner du ut maks grensen på cpuen det er ikke så dårlig med 1.37V 1.40V er jo max så nei, ikke dårlig. Fornøyd med GPUen Chromeskull? Innmari og, spiller BF3 nå. ^_^ Har du peiling på hvordan jeg kan få 3rd person view på et jet fly? Bare å trykke på C knappen det det Lenke til kommentar
DBA Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Trenger en bærbar til under 5000tusen kr! Vil ha en rask og kul pc jeg tror jeg foretrekker acer altid hatt acer liksom.. men nå er den blitt så dårlig att det er umulig og en gang bruke minecraft ..og da "løper" alle sammen hit : http://www.diskusjon...owtopic=1457004 Gjengen fra ITavisen er fiskepøbler vettu. Regler og greier går hus forbi 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Må ha vært en lang stund siden det skjedde. Husker tilbake i 2008 at det var mye liv da. Var den gangen jeg faktisk gadd å poste. ITavisen høyde punkt, etter jeg sluttet i 08 og begynte i 11 så merka jeg stor forskjell. Endret 4. september 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser at det er noen som leter etter Forumkafeen. Her er den. Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser at det er noen som leter etter Forumkafeen. Her er den. Hvem er det som leter etter forumkaféen? Lenke til kommentar
DBA Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser at det er noen som leter etter Forumkafeen. Her er den. Aldri i mitt liv har jeg noen gang sett en tråd med så mange innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå