Populært innlegg Kiriev Skrevet 4. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Som dere vet har ITavisens forum blitt lagt ned. Dersom det er greit for Diskusjon.nos moderatorer vil vi gjerne fortsette den populære Skjitprattråden her. Vi har fått lov av både moderator og administrator til å være her, så alle medlemmer av ITavisen er velkomne til å gjøre denne skjitprattråden like morsom og interessant som den vi hadde på ITavisen.Vanlig nettetikette skal følges, og jeg oppfordrer alle til å lese retningslinjene for Diskusjon.no. Jeg er klar over at dere alle har lang fartstid på nettet, så jeg tror dette vil gå veldig bra.Håper dette blir en fin tråd og at alle trives her Banneret er laget av Knutmora Liste over medlemmer som kom fra ITavisen. Navnet fra ITavisen til venstre.iThenrik = iThenrikiGlenn = iGlennMTK = MkvarnerElDiablo = Rolf_XAssap = assap2Maximalyd = MaximalydKirie = KirievSalat = itaSalatPolarbear = PolarBearKBGpms1 = Pms1hajh/DatLittleFoxie = DatLittleFoxieMadas = RandeboySaphyro = 10minutemailBlock = Buddy DacoteMhMh = MhMhPargadox = PargadoxSharain = Sharainidontknow984 = idontknow984Chromeskull = KromskallenTheMightyUnknown = TheMightyUnknown Endret 8. august 2014 av ilpostino Grove bilder fjernet av ilpostino 15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) . Endret 10. oktober 2018 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Salat her Hadde det bare ikke vært for fanboyisme og trolls på ITavisen's kommentarfelt og forum hadde de sikkert ikke lagt det ned 1 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Hyggelig at dere begge har tatt turen innom. Satser på at vi blir omtrent fulltallige i løpet av uka Dere får spre budskapet om denne tråden til andre brukere av ITavisen, så får vi håpe at moderatorne på Diskusjon lar oss bli her. Det skulle vel egentlig gå greit, vil jeg tro. Forumet kunne nok overlevd mye lengre dersom det ikke var for de jævla trollene.. men redaksjonen måtte også ha lært seg å sette pris på moderatornes innsats.. det var nok det som gjorde at de fleste av modsa sluttet. Lenke til kommentar
PolarBearKBG Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 <- PolarBear Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Ah.. halloen Så forresten at en bruker ved navn pms1 nettopp registrerte seg på diskusjon.no.. hmmm.. hvem kan nå det være? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hei Hadde visst en bruker her jeg..kan søren meg ikke huske når den ble til Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Nå har vi allerede DNFK og Innlegg.nos "siste ordet". Hvorfor ha enda en? /facepalm Endret 4. september 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Den ble til den 24. mars 2012 Hehehe .. Stilig profilbilde forresten Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er dette ITA forumet? Er nok T&T sin feil, at forumet ble som det ble, og at alle vi moderatorer stakk. Satser på at det blir mer tynt i rekke på kommentar feltetene og nå Boikot ITA sier jeg Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 4. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2012 Vet ærlig talt ikke hvordan rettningslinjene på ITavisen har vært eller blitt håndhevet så oppfordrer dere til å lese gjennom rettningslinjer og nettikette. Også en fordel om dere tar dere tiden til å lese litt rundt på forumet og setter dere inn i hvordan "kotymen" er her i gården. På off-topic-delen er vi gjerne litt rundere i kantene enn f.eks. politikkdelen, men alt godtas ikke her heller. Ellers vil jeg bare ønske dere velkommen og si det er synd at ITavisen fant det nødvendig å legge ned forumet sitt. De straffer bare seg selv i lengden tror jeg. Flytter forøvrig tråden til "sosialt" som er riktig arena for en slik tråd. 11 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 <-- iGlenn. Burde vel si seg selv, ettersom brukernavnet er det samme som på ITavisen. Var trist at de la ned forumet, men det kom vel ikke som noen bombe. De kunne jo ikke holdt det gående uten moderatorer, og det flommet jo over av dritt på slutten.. og når redaksjonen ikke orker å rydde opp selv var det vel enklere å stenge det helt (før planlagt). Trist, men nå får vi vel forhåpentligvis fortsette her(?), og det er vel mye bedre om du ser på helheten. Her kan vi fortsette å holde kontakten, dersom vi får lov.. samtidig som vi kan bli kjent med nye forumfolk. Hei, diskusjon.no! Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Fordi ITavisens Skjitprattråd har vært en tradisjon i størsteparten av forumets eksitens. Dessuten fikk vi ikke sjangsen til å utveksle kontaktinformasjon før det ble lukket. Det hele skjedde veldig brått. Vi er flere brukere som har vært der i flere år, og har blitt gode venner. Vi vil gjerne slå av en prat her dersom det er greit for deg... Takk skal du ha, L4r5 Setter stor pris på det. Endret 4. september 2012 av Kiriev Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Salat her Hadde det bare ikke vært for fanboyisme og trolls på ITavisen's kommentarfelt og forum hadde de sikkert ikke lagt det ned Hadde ikke T&T bare brydd seg om I-artiklene sine og sitt bastard barn, kommentar feltet så hadde dette aldri skjedd. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 <--- DatLittleFoxie @ itavisen eller Hajh som var mitt første brukernavn der Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Se her ja. Her strømmer det på Hei, hajh og Pms Lenke til kommentar
Pms1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hallais Savner PM muligheten, som vi hadde på ITA. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Går da fint an å sende meldinger her? Bare å klikke på en bruker og trykk på ''Send Melding'' det.. eller du kan holde musen over navnet til en person, og klikke på knappen med samme navn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hallais Savner PM muligheten, som vi hadde på ITA. Det er fullt mulig å sende personlige meldinger (PM) her også. Klikk deg inn på noens profil og velg "send melding". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå