launcher Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hei. Har tenkt å kjøpe meg et nytt lydkort, men jeg sliter med å finne ut hvilken av de to jeg skal velge. (Creative SB Recon3D Fatal1ty Pro vs ASUS Xonar D2X) Noen som har erfaringer eller noe bedre forslag til lydkort? Takk for svar;) Lenke til kommentar
launcher Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvis det MÅ være en av dem nevnt over hadde jeg valgt ASUS Xonar D2X uten tvil. Creative har lite å stille opp med sammenlignet med hva Asus leverer i samme prisklasse. Men, når det er sagt så hadde jeg ikke valgt noen av kortet over når du kan få et Asus Essence STX til nesten samme pris, det er et kort i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
launcher Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Hvis det MÅ være en av dem nevnt over hadde jeg valgt ASUS Xonar D2X uten tvil. Creative har lite å stille opp med sammenlignet med hva Asus leverer i samme prisklasse. Men, når det er sagt så hadde jeg ikke valgt noen av kortet over når du kan få et Asus Essence STX til nesten samme pris, det er et kort i en klasse for seg selv. Tusen takk for svar trur jeg går for Asus Essence STX, ser ut som det er beste lydkortet å få taki. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå