Eriksendrul Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hallo , jeg tenkte og gå til inkjøp av et nogenlunde bra videokamera , Jeg skal bruke det til og filme jakt osv som jeg skal klippe og redigere etterhvert, Men dvs at jeg trenger et kamera som kan filme lenge, alt fra 2-6 timer. Eller så vil jeg ha et kamera man fester på hodet som jeg lett kan skru av og på før jeg skal skyte eller at det skjer noe , jeg har absolutt ingen erfaring i det hele tatt med kamera , Har aldri kjøpt kamera noen gang så trenger hjelp Noe under 1,500 kr er det jeg ser etter . Enten et hodekamera eller et vanlig videokamera, Skal nok lage en god del jaktfilmer. det er posteringsjakt så skal ikke gå og filme samtidig. Takk for tips ! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Et actionkamera så som gopro eller contour burde være midt i blinken samt en gorillapod. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Et actionkamera så som gopro eller contour burde være midt i blinken samt en gorillapod. Åssen er det actionkamera contour i forhold til kvalitet osv ? Jeg har som sagt ikke peiling på kamera med alt jeg vet er at det var noe med at det ikke burde filme mer en 110-130 grader ? så det var 170 , vet du om noen som har 110-130 ? Endret 4. september 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå