Redaksjonen. Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Dessverre er ikke alt like moro med Vaio T13. Test: Sony Vaio T13 Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser frem til en test av Sony Vaio SV-S1511V9E! https://prisguiden.no/produkt/sony-vaio-sv-s1511v9e-161729 Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Huff, den nye layouten deres gjør at jeg nesten ikke gidder å lese testene lengre, få tilbake den gamle! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Så stusselig oppløsning! Hvem gidder å sitte på det? 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg håper ting skjer på oppløsningsfronten fra neste år. Asus har begynt, ved å sette 1080p på alle Zenbookene (selv 11"). Det her virker som en ganske kjip laptop... Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Blir ikke en skikkelig Windoz-PC uten minst tre stygge klistremerker! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Blir ikke en skikkelig Windoz-PC uten minst tre stygge klistremerker! Hvis du ikke klarer å plukke de klistremerkene av vil jeg anbefale deg å gå til legevakten å få fingrene dine sjekket. Lite imponerende PC. Lenke til kommentar
easy:solutions Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kjør en test av SVS 1311 (C5E) Har selv kjøpt denne og satt i en ssd. Fantastisk bra maskin til en veeeldig hyggelig pris. Anbefales til ...alle ? 1600x900, nvidia 1gb minne, brukbart batteri, dvd (ev. bluray), nesten matt skjerm... ps: husk å spesifiser farge når du kjøper, undret litt når jeg pakket den opp og den kom i hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå