annie2 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg er en av de som byttet til et Tele2 abb som var gunstig for de som ringer lite, for bare å bli "oppgradert" noen måneder senere. Bruker telefonen veldig lite, så er ute etter noe som er gunstig for meg. Jeg ringer veldig lite, og vurderer et kontantkort, forutsatt at det vil fungerer med liten saldo i utlandet. Og det bør fungerer så lenge som mulig uten tvungen oppfylling. Jeg bruker data iblant - for GPS oppslag. Ellers bruker jeg så og si ikke noe data. Noen forslag? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Bruker du under 50-lappen per måned med kontantkort, gå for det. Bruker du mer enn dette pr. måned, gå for abonnement. Uansett. De aller fleste operatører har nok det du så fint kaller "tvungen oppfylling" om det ikke brukes saldo eller fylles på innen rundt 15 mnd. Dette fordi nummeret gjenbrukes. Skulle alle kontantkortnumre vart evig ville vi allerede vært over på 10-sifra numre. Derfor. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Da går jeg for kontantkort, tror jeg. Noen forslag? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Chess Premium har ikke min forbruk. Har det selv på "reserve" telefonen. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Takk for forslag. Det ble Chess abb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå