Sssda1 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Er ikke sikker på om dette er riktig sted men prøver. Jeg skulle hjelpe foreldrene mine med å oppdatere java så gikk inn på java.com og oppdaterte. Etter dette vil ikke java fungere i det hele tatt, og når jeg sjekker om jeg har det installert får jeg opp en feilmelding og under detaljer står det Java Plug-in 10.7.2.10 Using JRE version 1.7.0_07-b10 Java HotSpot™ Client VM User home directory = C:\Users\Raymond ---------------------------------------------------- c: clear console window f: finalize objects on finalization queue g: garbage collect h: display this help message l: dump classloader list m: print memory usage o: trigger logging q: hide console r: reload policy configuration s: dump system and deployment properties t: dump thread list v: dump thread stack x: clear classloader cache 0-5: set trace level to &--#60;n&--#62; ---------------------------------------------------- Detecting applet environment ... Java version : 1.7.0_07 Java vendor : Oracle Corporation Java vendor url : [url="http://java.oracle.com/"]http://java.oracle.com/[/url] Java class version : 51.0 OS NAME : Windows 7 OS Arch : x86 OS Version : 6.1 Sending environment info to server Jeg har avinstallert de gamle versjonene av Java forresten. Hva er galt ? Endret 4. september 2012 av perpers Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg sliter med det samme, med så å si alle PCer jeg setter opp for tiden. Eller kanskje LITT av det samme. Laster ned installer, kjører i gang, og etter at den har lastet ned installer fra installer (yo dawg), så skjer det ingenting. Forsøker du å sette igang hele prosessen på nytt ,får du beskjed om at en .dll fil er korrupt. Saken løses enkelt ved å gå til C:\Users\username\AppData\LocalLow\Sun\ og kjøre installasjon derfra. Jeg pleier så å slette hele Sun mappa når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Sssda1 Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Jeg prøvde dette, men fortsatt samme feil. Andre ting jeg kan prøve? Å få hjelp fra java koster visst $50 så venter litt med det Lenke til kommentar
Kiff Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Last ned installeren fra http://java.com/en/download/manual.jsp?locale=en Husk å kjøre den som administrator Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Last ned offline versjoen, holder normalt med 32-bits versjoen (til 32 bits nettlesere). Avinstaller java. Fjern mapperester i skjulte foldere, fra installasjonsmappe og fra registeret. Legg inn java. Lenke til kommentar
Sssda1 Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 gjorde alt dette en kveld (og natt). Satt dagen etter i en time med helpdesk på tlf. ingenting fungerte så endte med å formattere pc. Ordnet seg da til slutt og pc går mye raskere nå gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå