SmurfKid Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Forstår ikke noe som helst Har vært syk noen dager og har ikke fått med meg det jeg skal ha på skolen. kan noen hjelpe meg med denne så jeg forstår utregninga? spørsmålet ble helt fucka opp.. det skal stå x - 1 "brøkstrekk" 2 GANGER 4 "brøkstrekk x2 - 1 Endret 4. september 2012 av SmurfKid Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 kan du bruke et bilde i stedet, er ikke helt sikker på om jeg skjønte skrivinga Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 kan du bruke et bilde i stedet, er ikke helt sikker på om jeg skjønte skrivinga Sånn la til bilde Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 det var bedre, trodde det var 4*2 jeg hva er det du ikke får til da? Er du sånn helt blank, eller kommer du halveis, også stopper det opp? Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 det var bedre, trodde det var 4*2 jeg hva er det du ikke får til da? Er du sånn helt blank, eller kommer du halveis, også stopper det opp? Helt blank, hadde det på skolen i dag men har hals betennelse og feber så måtte være hjemme. så får prøve og gjøre noe en å bare ligge i senga og kave. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 hvis jeg husker riktig så starter man med å gange teller med teller og nevner med nevner. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) sjekk fasiten og se om jeg har rett Endret 4. september 2012 av tru_ru Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 det der skjedde så alt for mange ganger i t matte, at jeg starte på feil sted og takk for at får meg til å se dum ut Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 (endret) hmm, det var kanskje en enkel løsning. Endret 4. september 2012 av SmurfKid Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 et tips til prøver og slikt, hvis du får et for langt svar, prøv en annen retning Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 kunne dere også gjort denne... trenger en forklaring på det. forstår ikke helt hvordan man gjør det.. også helst en forklaring med det. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Den tredje kvadratsetningen kan du se på wikipedia eller i boken. http://no.wikipedia....njugatsetningen Endret 4. september 2012 av chills Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) jeg gir opp Endret 4. september 2012 av tru_ru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå