Feilmelding Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har hatt brent versjon av Starcraft og Broodwar siden det kom ut, og de har funket helt perfekt hele tiden. For et par dager siden satte jeg i cd'en for å spille igjen, etter en 3-4 ukers pause. Da satte CD-Rom'en seg i turbofart, og hele PC'en kræsjet. Jeg restartet, og prøvde igjen med andre CD'en. Samme problemet, og jeg restartet igjen. Prøvde litt frem og tilbake, fikse på de tingene jeg kunne tenke meg det var. Men ingenting hjalp. Så, i dag, kjøpte jeg original CD'er av spillet. Men jeg får fortsatt samme problemet. Jeg skjønner da absolutt ikke hva som er problemet. All hjelp tas imot med takk. Vet ikke hvor viktig PC specifics er, men her er det jeg husket av hva jeg har: CPU Athlon XP 2100 1.733GHz Socket-A 0.13u 266MHz Tray ""Thoroughbred"" VGA-Card Geforce 4 TI4200 128MB AGP TV-Out DVI Retail Memory 256MB PC-333 DDR PC2700 Original Harddisk 40.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5"" DVD-ROM 16X/48X ATAPI Internal Retail Tray-in Mainboard Socket-A KT333ATX Audio BroadCom 10/100 333MHz FSB 3xDDR Retail Jeg kjører Windows98. Har ikke hatt noen slike problemer før, og er rimelig frustrert over at jeg ikke har klart å fikse det. Det er også _kun_ StarCraft/BroodWar jeg får dette problemet med, samtilige andre spill jeg har fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Prøv å stille på cd rom hastigeten (min datamaskin, instillinger, system, enhetsbehandling), prøv å reinstallere direct x, windows (kan være driverproblemer). Til sist kan du prøve å fjerne spillet og så se om det lar seg installere. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Halla kimsi Er det bare Starcraft som er problemet? Jeg ville tippet på det er noe bugs med spillet...... prøv ¨reinstallere directx og reinstaller starcraft spillet og se om det blir noe forandring Kristian out Lenke til kommentar
Feilmelding Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Var jo også et navn kristian ~~ Er bare StarCraft som lager problemer ja, noe som er ergerlig siden det var det spillet jeg hadde tenkt å bruke litt tid på nå istedenfor de andre gamle. At det er noe bugg på de gamle, brente cd'ene kan jeg kjøpe, men hvordan kan den samme feilen være på helt nye original cd'er? "prøv ¨reinstallere directx og reinstaller starcraft spillet " Vel.. det som er problemet (som jeg har skrevet over og), er at hver gang jeg setter i en SC/BW cd, klikker pc'en. Så hjelper meg ikke en milimeter å prøve på reinstall. Har fått svar fra en på et annet forum som hadde hatt samme problem. Han sa da at jeg måtte kanskje bytte hele CD-Romen. Synes det var litt drastisk, så ser om jeg får noen bedre løsninger her. Prøver meg på å stille på hastigheten i morgen, og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Feilmelding Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Fikk det fikset nå. Det viste seg at det var masse tulleprogrammer som kjørte i bakgrunnen som ødela. Siste gang jeg lar folk på LAN styre med min PC *hinthint Slabbedasken* Må nok ta en aldri så liten formatering for å fjerne det helt, men det er mye lettere enn andre ting jeg har fått tips om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå