ZanZel Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har nettopp mottatt mitt R4 som jeg har bestillt. Men jeg synes det mangler skruer. Ser at det som skal følge med i esken er: Retail package content Define R4 computer case User manual Accessory box Men denne accessory box ser det ikke ut som jeg har fått, noen som kan fortelle meg hva den inneholder? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Den ligger ikke teipet på innsiden en plass da? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Nei, har sett grundig etter den Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Fikk ettersendt en boks, så det gikk fint tilslutt Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hva inneholdt den? :ohmy: Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Ekstra thumbscrews, skruer til HDD'ene, Skruer til SSD'ene, samt hovedkort spacere og tilhørende skruer. Det var også ekstra gummiringer til støydemping av vifter, og noen strips. tror det var alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå