Gå til innhold

Har du opplevd noko paranormalt?


Har du opplevd noko paranormalt?  

27 stemmer

  1. 1. Har du opplevd noko paranormalt i løpet av livet ditt som du har rekna for å kome frå høgare makter?

    • Ja, og eg er ein gut yngre enn 13 år
      0
    • Ja, og eg er ein gut i aldaren 13-19
      1
    • Ja, og eg er ein mann i aldaren 20-30 år
      2
    • Ja, og eg er ein mann eldre enn 30 år
      2
    • Ja, og eg er ei jente yngre enn 13 år
      0
    • Ja, og eg er ei jente 13-19 år
      1
    • Ja, og eg er ei kvinne 20-30 år
      1
    • Ja, og eg er ei kvinne eldre enn 30 år
      0
    • Nei, og eg er ein gut yngre enn 13 år
      0
    • Nei, og eg er ein gut i aldaren 13-19
      3
    • Nei, og eg er ein mann i aldaren 20-30 år
      14
    • Nei, og eg er ein mann eldre enn 30 år
      3
    • Nei, og eg er ei jente yngre enn 13 år
      0
    • Nei, og eg er ei jente 13-19 år
      0
    • Nei, og eg er ei kvinne 20-30 år
      0
    • Nei, og eg er ei kvinne eldre enn 30 år
      0
  2. 2. Viss du svarte ja på det første spørsmålet, var dette noko som endra ditt livssyn?

    • Ja
      2
    • Nei
      5
    • Eg svarte nei på det første spørsmålet
      20
  3. 3. Viss du svarte ja på det første spørsmålet: tilhøyrer du ein sekt eller religion som kan karakteriserast som nyreligiøs?

    • Ja
      1
    • Nei
      5
    • Eg svarte nei på det første spørsmålet
      21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller aldri opplevd noe direkte overnaturlig/paranormalt nei... Det eneste var en fryktelig livlig knirking i trappa der jeg bodde for mange år siden, den var så livelig og virkelig at jeg gikk ut for å se hvem som kom opp trappa... Husker ikke så godt hva jeg gjorde eller hva jeg tenkte, men jeg føyet det vel under kategorien "ting jeg ikke har noen svar på akkurat nå" og der var det til jeg så gård eieren satt og muret igjen sprekker i grunnmuren fordi huset vandret så mye...

 

Merkelig og temmelig forunderlig at de som tror på slik på forskudd er de som hele tiden opplever dette mens det for skeptikkerne er forunderlig stille og rolig... :hmm:

Lenke til kommentar

Forrige uke hadde jeg oppvarming i gymmen på skolen. Vi spilte en slags kanonball, bare med egne regler. Reglene var at lagene hadde fem minutter på å slå ut alle andre elever på motstanderens side ved å ha ballen i hånden mens man "toucher" andre med ballen. Mens det ene laget har ballen kan ikke det andre røre ballen eller ta den. Det er altså ikke lov å kaste ballen.

 

Vi spilte i et par minutter og det var bare meg og en annen igjen. Motstanderne omringet meg i et hjørne med ca. 6-7 elever rundt meg. For moro skyld tok jeg det berømte korset på kroppen (som de fleste kristne fotballspillere gjør før kampen og når de scorer). Motstanderne mistet ballen rett før de fikk tak i meg og jeg løp gjennom klyngen uten å bli tatt, deretter blåste læreren av fløyta og alle lo av hendelsen.

 

Dette var en veldig tilfeldig hendelse som kan misforstås av troende som at Jesus eller gud hjalp meg i det tilfellet. Heldigvis er det ganske få kristne i klassen, og ingen prøvde å misjonere meg eller overtale meg om at Jesus hjalp meg i det øyeblikket.

 

Jeg som ateist, synes dette var komisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...